szarpanie, brak mocy i inne problemy 1Z TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: VW_seller » sob mar 28, 2015 13:52

sprawdz czy masz gdzieś nie szczelność przy wtryskach lub wtrysk sterujacy do wymiany opornosc na postoju 90-120ohm max jesli mniej lub wiecej sterujący do wymiany


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » sob mar 28, 2015 17:23

okej, sprawdzę to, może przez to wszystko się psuć z odpalaniem?

Daję logi dynamiczne z dzisiejszej podróży, te takie długie, ponad minutę są robione na autostradzie gdzie v-max wyszło minimalnie poniżej 160 i nie ma bata, więcej nie poleci, w trakcie wkręcania się na obroty, powyżej tych 3 tysięcy, było czuć szarpnięcia - dziury w ciągnięciu. Zlogowałem na tyle ile pozwalały warunki na drodze :D

autostrada
000, 004, 011 http://vaglog.pl/log_210680.html
003, 008, 010 http://vaglog.pl/log_210682.html

zwykła krajówka
000 http://vaglog.pl/log_210683.html
004, 001, 010 http://vaglog.pl/log_210681.html
003, 008, 011 http://vaglog.pl/log_210679.html



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2830
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: bioly05011 » sob mar 28, 2015 17:32

kolego grupa 004 dynamiczne wogole nie przestawia...zaworen N108 do sprawdzenia może i sitko zatkane..


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: VW_seller » sob mar 28, 2015 18:06

rejczel97, masz za niski kat wtrysku ,ustaw na 55 najlepiej
rejczel97 pisze:powyżej tych 3 tysięcy, było czuć szarpnięcia - dziury w ciągnięciu
n75 do sprawdzenia


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » sob mar 28, 2015 18:28

okej, posprawdzam to, wtryski może całe kupię od ASV lub AFN, coś jeszcze odczytacie z tych logów Koledzy? :D i nastawnik pasuje mi przeczyścić z tego co wiem, bo coraz gorzej jest z szarpaniem, chyba że pompa siada do całą bym może dorwał z od razu czystym nastwnikiem, a co do tego wtrysku sterującego to ma on wpływ na odpalanie ?



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: VW_seller » sob mar 28, 2015 18:48

rejczel97 pisze:a co do tego wtrysku sterującego to ma on wpływ na odpalanie ?
jesli padniety to tak bedzie stała wartosc 38 w kącie wtrysku


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » ndz mar 29, 2015 00:01

dobra, a po tych logach można stwierdzić czy przepływka daje dobre wartości do ECU i czy pompa dobrze podaje paliwko? :D



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: Sztomel » ndz mar 29, 2015 06:09

rejczel97, ale dlaczego logi z autostrady różnią się od logów z krajówki - chodzi mi o procent wciśnięcia pedału gazu.
Przepływka zaniża wskazania bo słabo już mierzy.


Obrazek

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » ndz mar 29, 2015 10:47

na krajówce prowadził ojciec a ja robiłem na laptopie, ale widziałem że mnie nie słucha, że ma butować i wracaliśmy autostradą gdzie ja podeptałem a on obsługiwał vaga :D
to przepływka też do wymiany? dodam że nie jest ona oryginalna pierburga.
Coś mi śmierdzi tymi wtryskami, gość u mnie w mieście ma po 200zł do sprzedania 2 komplety ale sam nie wie czy od 90 czy 110, najlepiej byłoby już od 110KM, to może dałby sprawdzić na aucie jak by odpalało.
Filtr paliwa wymienie jeszcze na dniach
A ta pompa? Dobre wskazania?



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: VW_seller » ndz mar 29, 2015 14:25

od afn za 200 to watpie ze bd ok


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » ndz mar 29, 2015 14:48

sterujący ma oporność 86, po odłączeniu czujnika temperatury i jednorazowym zagrzaniu świec odpalił na jeden cylinder po jakiś 10 sekundach odpaliło pozostałe 3, już nie wiem co jest, pompa, czy wtryski, może oba. świece niby grzeją dobrze bo bez nich bym nie odpalił w ogole. To odpalanie mnie dobija, bo z tą dynamiką i mocą to sobie poradzę, ale tu już się pomysły kończą, niby wszystko okej ustawione...



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: VW_seller » ndz mar 29, 2015 18:40

sterujacy szrot


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: rejczel97 » ndz mar 29, 2015 22:36

okej mam na oku wtryski od 110KM cały zestawik z gwarancją, prawdopodobnie na dniach wskoczą.
Znajomy gadał z kumplem mechanikiem od TDI'ków o moim problemie i ten powiedział że z takim przebiegiem to przyspieszyć kąt wtrysku do wartości około 70, co Wy na to?
Po tych logach nic nie widać że pompa szwankuje? Bo nikt nic o niej nie wspomina.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2830
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

szarpanie, brak mocy i blokada prędkości 1Z TDI

Post autor: bioly05011 » ndz mar 29, 2015 22:41

mnie kolego nie pasuje grupa 004 z logów ,wartości nie pokrywają sie...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 124 gości