Bolidy na dieslach.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pn lip 10, 2006 17:01

cowboy pisze:e chyba nie tak wymiata ale tez auto ma chyba nie na 1/4 robione..
nie przygotowywał się na ćwiartkę, ale zaręczam Ci, że nie masz szans prawdopodobnie z nim.... no cóż MK2 vs Mk3 - oba 1,9 TDI ... ciekawie by to wyglądało :hmm:

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lip 10, 2006 18:35

Johny1984 pisze:ale zaręczam Ci, że nie masz szans prawdopodobnie z nim....
raczej na pewno nie on ma podobno 170/390..
Johny1984 pisze:nie przygotowywał się na ćwiartkę
w takim razie nie pisz ze wymiata na 1/4 mili :P

jakby zrobił jakąś ET 13,XX nawet wysoką to mozna powiedziec że wymiata..



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » śr lip 12, 2006 00:25

cowboy pisze:jakby zrobił jakąś ET 13,XX nawet wysoką to mozna powiedziec że wymiata..
może z AWX'a da się tyle wyciągnąć.... :hmm:

pzdr

[ Dodano: 2006-11-12, 19:56 ]
cowboy pisze:w takim razie nie pisz ze wymiata na 1/4 mili
ale w klasie diesel nie trzeba mieć 13:XX, aby być dobrym :)

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz lis 12, 2006 20:59

a ile miał na 1/4 dudi ktos zna jego dokonania??


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pn lis 13, 2006 01:05

szerszeniak pisze:a ile miał na 1/4 dudi ktos zna jego dokonania??
jakąś niską 15:XX z ET w drugim przejeździe, bo w pierwszym wzięli go ustawili (niesłusznie zresztą) w klasie Turbo benzyna :( - podobno to tylko błąd był organizatora, ale nie przeszedł dalej przez ten ich "błąd"... - trzeba było wygrać oba przejazdy, aby przejść dalej... on wygrał tylko jeden.

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lis 13, 2006 09:39

Johny1984 pisze:jakąś niską 15:XX z ET w drugim przejeździe
spodziewałem się wysokiej 14 :P a to juz wystarczy na wiekszość aut jeżdżących po naszych drogach :)

chętnie bym oblukał jak jest wsadzony wzdłużny AWX do mk2 :)

ja sie zastanawiałem nad wsadzeniem poprzecznego ARL-a z mkIV ale mi zeznali że migomat i szlifiera będą się grzały :) więc odpuściłem..



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pn lis 13, 2006 12:38

cowboy pisze:spodziewałem się wysokiej 14 a to juz wystarczy na wiekszość aut jeżdżących po naszych drogach
w klasie Diesel i tak mało aut startuje, więc to wystarczy :)
cowboy pisze:chętnie bym oblukał jak jest wsadzony wzdłużny AWX do mk2
chyba poprzecznie?! dlatego skrzynkę ma od Mk4
cowboy pisze:ja sie zastanawiałem nad wsadzeniem poprzecznego ARL-a z mkIV ale mi zeznali że migomat i szlifiera będą się grzały więc odpuściłem..
no pewnie rzeźba konkretna by wyszła :)

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lis 13, 2006 13:05

w klasie Diesel i tak mało aut startuje, więc to wystarczy :)
no w Diesel Street z niską 15 można wygrać
chyba poprzecznie?! dlatego skrzynkę ma od Mk4
w mk2 Duduiego jest poprzecznie :) ale chodziło mi ze silnik ori wzdłużny z paska AWX :P



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pn lis 13, 2006 15:21

cowboy pisze:no w Diesel Street z niską 15 można wygrać
po Bemowie w maju pomimo jednej przegranej i tak był 6-ty w polsce :hmm:
cowboy pisze:w mk2 Duduiego jest poprzecznie ale chodziło mi ze silnik ori wzdłużny z paska AWX
a to fakt :)

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Art
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: śr lis 17, 2004 12:42
Lokalizacja: Pruszków

Wzmacniane uszczelki do fur z większym Boostem

Post autor: Art » wt lis 14, 2006 16:33

Podałem taki temacik w modyfikacjach oto link jak kogoś interesują to może skorzytsa z oferty tego pana!

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=768806#768806

Pozdro!



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » wt lis 14, 2006 22:22

Art pisze:Podałem taki temacik w modyfikacjach oto link jak kogoś interesują to może skorzytsa z oferty tego pana!
miedziane... drogie :(
stalowe tańsze i wytrzymalsze - 1,5-1,7 bar :)

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lis 15, 2006 01:11

Johny1984 pisze:miedziane... drogie
drogie bo ten Pan z allegro to posrednik a nie wytworca
Johny1984 pisze:stalowe tańsze i wytrzymalsze - 1,5-1,7 bar
zamierzam to sprawdzic ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » śr lis 15, 2006 16:41

ja zamierzam sprawdziś wreszcie stan motoru i osprzętu w aucie, bo coś jest nie tak jak być powinno :(

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 90 gości