Jaka macie skrzynie w 1.6 D?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Mlody_ndm » czw sty 24, 2008 00:10

Jetta lżejsza od Golfa?
Mniejsze opory aerodynamiczne?
Od kiedy?
Moja stara Jetta 1.6D JP '87 ma w dowodzie 944kg obecna '91 1.6D JP nie ma masy w dowodzie ;)

[ Dodano: Sro Sty 23, 2008 23:16 ]
bongo pisze:
bettek pisze:Jak sie ma dobry motor to można wiele
To załóż temat że JP jechałeś 184km/h i poczytaj co inni napiszą :grin:
Tiaa..
184 km/h
Ja JP-kiem jechałem max 160km/h
Mój brat rozbujał tą samą Jettę do 170km/h, nie chciałem mu wierzyć to powtórzył manewr i zrobił zdjęcie, tyle że te 170km/h to było już czerwone pole...
Jak bym się postarał to może jeszcze znajdę to zdjęcie.
Tyle że liczniki oszukują, np. ojca Vento sprawdzaliśmy z Navi i licznik pokazywał 140, a navi 131km/h, brata Passat B4 miał na szafie 100km/h a navi 92km/h, więc w to co na liczniku bym tak bezkrytycznie nie wierzył.
Dodam jeszcze że wszystkie wspomniane samochody latają na standardowych felgach i oponach w rozmiarze jak VW przykazał :grin:

[ Dodano: Sro Sty 23, 2008 23:17 ]
bettek pisze:bongo, tak mam 17 lat - za miesiąc 18. Na kurs już sobie chodze, i nie przeszkadza to chyba, by mieć swoje autko. Owszem, ja JESZCZE tyle nie jechałem osobiście, ale z ojcem jako pasażer to tak :green_fuck:
Zgadza się, ja tez miałem samochód zanim miałem prawko - ot tak mnie do jazdy ciągnęło :)

[ Dodano: Sro Sty 23, 2008 23:20 ]
bettek pisze:
PS.: oryginalnie licznik mam do 220 km/h :bajer: heheheh...
No i co?
W przedszkole się bawimy i brandzlujemy się tym ile samochód ma "na szafie"?
Jak dobrze pokombinujesz to i 260km/h będziesz miał na szafie, tylko co to zmieni?
Kumpel w mk. IV 1.4 16V 75KM ma 260 km/h na szafie, i co z tego jak nawet 200km/h nie pojedzie ;)


Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw sty 24, 2008 01:00

Mlody_ndm pisze:Jetta lżejsza od Golfa?
no była na ten temat dyskusja na forum :PP i wyszło jednak ze Jetta jest lzejsza :)
Tomallus pisze:wbite 59KW i 965KG masa własna.
ale po mocy widze ze masz TD który jest cięższy od zwykłego Dieselka :)



Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Mlody_ndm » czw sty 24, 2008 09:39

Mlody_ndm napisał/a:
Jetta lżejsza od Golfa?


no była na ten temat dyskusja na forum :P P i wyszło jednak ze Jetta jest lzejsza :)
Jakim cudem?
W Golfa ołowiu dokładali żeby cięższy był? :)


Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw sty 24, 2008 15:59

Mlody_ndm pisze:Jakim cudem?
W Golfa ołowiu dokładali żeby cięższy był? :)
jaki cudem to nie wiem ale tak jest :) klapa itd to jednak troche wazy



Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Mlody_ndm » czw sty 24, 2008 18:38

To_mas pisze:
Mlody_ndm pisze:Jakim cudem?
W Golfa ołowiu dokładali żeby cięższy był? :)
jaki cudem to nie wiem ale tak jest :) klapa itd to jednak troche wazy
Jetta też ma sporą klapę, i do tego jeszcze przegrodę za tylną kanapą, pod tylną półką blacha, już nie wspominając o tym że jest dłuższa.
Jakoś tak się wierzyć nie chce :)


Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]

bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Post autor: bettek » ndz sty 27, 2008 17:27

1.6 diesl - JP ... przy prędkosci ok. 165 km/h obroty wynoszą.... 4100 obr./min.
Więc 184 km/h jest całkiem możliwe... ja tyle miałem na blacie przy obrotach 4800 obr/min. :okej:

[ Dodano: 27 Sty 2008 16:28 ]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz sty 27, 2008 17:29 przez bettek, łącznie zmieniany 1 raz.


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt sty 29, 2008 04:22

bettek pisze:4800 obr/min.
zwykły diesel kręci sie do 4600 max

bettek, i gdzie ta niby ori szafa z 220km/h??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
arielo87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
Kontakt:

Post autor: arielo87 » wt sty 29, 2008 19:34

witam wszystkich!

mam okazje tanio kupic skrzynie 5 biegowa do 1,6D ale nie wiem czy podejdzie mi do mojego mk1 z 80r. czy ktos moze wie jak wyglada sprawa z takim swapem?? wiem ze skrzynia jezdzila wczesniej prawdopodobnie w mk3 a juz na pewno w mk2.

z gory dziex



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » wt sty 29, 2008 22:59

Obrazek

Golf '87, JP, skrzynia 4S, oponki 155/80R13 (jedne ze standardowych rozmiarowo do mkII)

przy lekko ponad 170km/h czyli max ile nim jechalem byla juz wskazowka na czerwonym polu.
Osobiscie uwazam ze 184km/h na skrzyni 4S jest raczej niemozliwe do osiagniecia....



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr sty 30, 2008 00:06

dawid018 pisze:bettek napisał/a:
4800 obr/min.

zwykły diesel kręci sie do 4600 max
seryjny diesel będzie sie kręcić wyzej niz seryjny Td moim zdaniem :)



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » śr sty 30, 2008 00:42

To_mas, seryjny diesel kręci sie 1000 obr więcej niż TD
tak wyczytałem w mądrej książce VW


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr sty 30, 2008 01:09

i jeśli sie nie myle to tak samo w pompie z diesla mozna zrobić gov mod :)
ale wracając do tematu to nie uwierzę ze serią jechał ponad 180 jeszcze w 2 osoby na pokładzie :)



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » śr sty 30, 2008 01:20

To_mas, u mnie mam tylko LDa przekrecone (tylko czyli prawie jak seria), podkladka ta sama (brak czasu na grzebanie) ale silnik po prawdziwym kapitaknym i sam jechalem 185, skrzynie to juz nie pamietam co mam,powiem szczerze ze jeszcze by szedł, mysle ze jak zrobie mody to budzik musi zamknąć

p.s. mój obrote to czerwone pole ma od 5kkm tak aprzerywana i od 5500 do 6000ciagła, tak ktoś z was ma też ??


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr sty 30, 2008 01:38

a ja szczerze powiem ze mój juz jest trochę podłubały i sam nie wiem czy pojade te 185 :P
gov mod
wydech 55mm z ostatnim tłumikiem tdi
fmic(aktualnie brak)
LDA 1/2 podkladki
T3 pompuje 1,2 bara
końcówki wtryskiwaczy od SB Bosch DN0SD 274

został mi do przerobienia kolektor
i oddać pompe do magika Trochima

nie sparawdzałem nawet bo nie miałem kiedy i gdzie czy tyle pojade i szczerze to chciałbym ale nie dam sobie głowy uciąć ze tyle wyciągne :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 139 gości