: pn maja 22, 2006 11:35
licznik klamie, panowie - czym szybciej jedziemy tym bardziej - zresztą zgodnie z założeniami fabrycznymi
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Luki_GT pisze:Witajcie
Mam do Was takie pytanie. Tak jak widać w opisie jeżdże Golfem III Variant 1.9 TDI 90KM silnik 1Z (1995 r.). Jeśli macie autka z tym samym silnikiem to chciałbym żebyście podzielili się osiągami waszych Golfików. Głównie o to przy jakich obrotach osiągacie jaka prędkość (piąty bieg) i ile wyciągnęliście maksymalnie . Chodzi mi o opinie posiadaczy aut bez żadnych przeróbek poprawiających osiągi. Tylko autka seryjne.
I drugie pytanko. Odnosze dziwne wrażenie ze pierwszy bieg jest jakis krótki chodzi o to że szybko rosną obroty a prędkość tak średnio. Przy szybszym starcie trzeba odrazu zmieniac na drugi bieg. Też tak macie ??
Dzięki
to normalne w kazdym klekocie..Odnosze dziwne wrażenie ze pierwszy bieg jest jakis krótki chodzi o to że szybko rosną obroty a prędkość tak średnio. Przy szybszym starcie trzeba odrazu zmieniac na drugi bieg. Też tak macie ??
zegarek2006 pisze:ale dlaczego Wy wszyscy piszecie ze nie nalezy dieslami szybko jezdzić
nie chodzi mi o rozwijanie max prędkości tylko o wyprzedzanie aut slyszalem ze diesle sie nie wkręca na obroty i nalezy jezdzic łagodniej niz benzynądziechu pisze:zegarek2006 pisze:ale dlaczego Wy wszyscy piszecie ze nie nalezy dieslami szybko jezdzić
Dlaczego nie???? Mozesz jezdzic 160 albo 200 jak wyciagniesz tyle i masz gdzie tak jezdzic:) Raczej nie nalezy cisnac na max kiedy silnik nie rozgrzany, ale to szkodzi takze benzynowym:)
Jezdzisz jak chcesz, jezeli lubisz to mozesz z noga w podlodze caly czas. Zuzywa to silnik bardziej, ale tak samo i benzynowy. Natomiast 'wkrecanie' sie na obroty nie jest gorsze niz benzynowych - TD albo TDI to nie to samo co D ('zwykly' diesel). TD czy TDI maja znacznie wiekszy moment obrotowy niz podobnej pojemnosci benzynowe, wiec maja wiekszego 'kopa', dobry TD czy TDI wciska w fotel jak wcisniesz gaz:)zegarek2006 pisze:nie chodzi mi o rozwijanie max prędkości tylko o wyprzedzanie aut slyszalem ze diesle sie nie wkręca na obroty i nalezy jezdzic łagodniej niz benzyną
a i przy zmianie z 2 na 3 potrafią zapiszczeć pięknie Benzyna SUX :green_fuck:dziechu pisze:dobry TD czy TDI wciska w fotel jak wcisniesz gaz:)zegarek2006 pisze:nie chodzi mi o rozwijanie max prędkości tylko o wyprzedzanie aut slyszalem ze diesle sie nie wkręca na obroty i nalezy jezdzic łagodniej niz benzyną
No nie wiem jaka skrzynia, ale przy np. 2000rpm mam ok. 90km/h, z tego wynika ze przy 4000 - 180km/h i 200km/h przy 4400. To by pasowalo bo tyle jechalem. Jezeli przelozenie byloby jak piszesz, to 200/h mialbym przy 5000 - to troche wysoko, ale nie bede sie spieral w tej kwestii, pisze 'jak mi sie wydaje'Tomallus pisze:dziechu jaką masz skrzynię? przełożenie główne 3,667 i V-tka 0,745? Jeśli tak to powinienieś mieć ok 120 przy 3000obr/min i 140 przy 3500 obr/min (obliczałem dla opon 195/50/15). Pytam z ciekawości, bo drąże ten temat od paru dni.