Strona 5 z 8

: pn maja 22, 2006 11:35
autor: Corvax
licznik klamie, panowie - czym szybciej jedziemy tym bardziej - zresztą zgodnie z założeniami fabrycznymi :)

: pn maja 22, 2006 19:22
autor: Rapix
To ze licznik kłamie to normalne ale skrzyni nie wymieniajac a zwiekszajac moc tylko to auto faktycznie pójdzie wiecej... np. u aw69 autko na hamowni przy 90KM pokazało 222km/h predkosci maxymalnej i przy 150km/h tez 222km/h wszystko na takich samym obrotach tylko ze szybciej sie wkreca... i wczesniej mu przy 190km/h brakowało mocy auto nie dało rady sie wkrecac dalej... w tej chwili 210 i dalej sie wkreca... bo ma moc...

: pt maja 26, 2006 11:30
autor: motonita2002
Hej:)Czytałem posty i postanowiłem sprawdzić swojego Goferka:) I tak na V biegu przy 2 tys. obrotów mam ok 98km/h - wg licznika. Natomiast przy 3 tys mam ok.150 km/h.
Opony rozmiar 175/65 R14. A co do V-max - to na autostradzie A4 jak narazie najszybciej było ok.180km/h, nie wiem czy pojechałby więcej, czy też nie, ale po prostu nie było możliwości - zbyt duże natężenie ruchu.

Re: Osiągi 1.9 TDI 90KM ...

: pn sty 01, 2007 17:34
autor: maciej77
Luki_GT pisze:Witajcie

Mam do Was takie pytanie. Tak jak widać w opisie jeżdże Golfem III Variant 1.9 TDI 90KM silnik 1Z (1995 r.). Jeśli macie autka z tym samym silnikiem to chciałbym żebyście podzielili się osiągami waszych Golfików. Głównie o to przy jakich obrotach osiągacie jaka prędkość (piąty bieg) i ile wyciągnęliście maksymalnie . Chodzi mi o opinie posiadaczy aut bez żadnych przeróbek poprawiających osiągi. Tylko autka seryjne.

I drugie pytanko. Odnosze dziwne wrażenie ze pierwszy bieg jest jakis krótki chodzi o to że szybko rosną obroty a prędkość tak średnio. Przy szybszym starcie trzeba odrazu zmieniac na drugi bieg. Też tak macie ??

Dzięki :wink:

: pn sty 01, 2007 22:29
autor: seat-leon
Odnosze dziwne wrażenie ze pierwszy bieg jest jakis krótki chodzi o to że szybko rosną obroty a prędkość tak średnio. Przy szybszym starcie trzeba odrazu zmieniac na drugi bieg. Też tak macie ??
to normalne w kazdym klekocie..

: śr maja 16, 2007 21:28
autor: zegarek2006
ale dlaczego Wy wszyscy piszecie ze nie nalezy dieslami szybko jezdzić
kupując mk3 zamiast 1400ccm bądź 1600ccm
wybieram diesla TD bądź TDi ze względu na oszczędność i większą moc i dlaczego jej nie moge wykorzystywać?

mógłby jeszcze napisac ktos przy jakich obrotach jaka predkosc w TD bo aktualnie latam po komisach i testuje

: śr maja 16, 2007 23:15
autor: dziechu
zegarek2006 pisze:ale dlaczego Wy wszyscy piszecie ze nie nalezy dieslami szybko jezdzić

Dlaczego nie???? Mozesz jezdzic 160 albo 200 jak wyciagniesz tyle i masz gdzie tak jezdzic:) Raczej nie nalezy cisnac na max kiedy silnik nie rozgrzany, ale to szkodzi takze benzynowym:)

: czw maja 17, 2007 16:23
autor: zegarek2006
dziechu pisze:
zegarek2006 pisze:ale dlaczego Wy wszyscy piszecie ze nie nalezy dieslami szybko jezdzić

Dlaczego nie???? Mozesz jezdzic 160 albo 200 jak wyciagniesz tyle i masz gdzie tak jezdzic:) Raczej nie nalezy cisnac na max kiedy silnik nie rozgrzany, ale to szkodzi takze benzynowym:)
nie chodzi mi o rozwijanie max prędkości tylko o wyprzedzanie aut slyszalem ze diesle sie nie wkręca na obroty i nalezy jezdzic łagodniej niz benzyną

a co do D 60KM, TD 75KM, i TDi 90KM
to jakie te silniki rozwijają predkości na 5 biegu i 3tys obrotów (co nowszy tym szybsze?)

: czw maja 17, 2007 17:14
autor: dziechu
zegarek2006 pisze:nie chodzi mi o rozwijanie max prędkości tylko o wyprzedzanie aut slyszalem ze diesle sie nie wkręca na obroty i nalezy jezdzic łagodniej niz benzyną
Jezdzisz jak chcesz, jezeli lubisz to mozesz z noga w podlodze caly czas. Zuzywa to silnik bardziej, ale tak samo i benzynowy. Natomiast 'wkrecanie' sie na obroty nie jest gorsze niz benzynowych - TD albo TDI to nie to samo co D ('zwykly' diesel). TD czy TDI maja znacznie wiekszy moment obrotowy niz podobnej pojemnosci benzynowe, wiec maja wiekszego 'kopa', dobry TD czy TDI wciska w fotel jak wcisniesz gaz:)
Przy 3tys. okolo 145-150 km/h

: czw maja 17, 2007 17:33
autor: Wujek Sibula
dziechu pisze:
zegarek2006 pisze:nie chodzi mi o rozwijanie max prędkości tylko o wyprzedzanie aut slyszalem ze diesle sie nie wkręca na obroty i nalezy jezdzic łagodniej niz benzyną
dobry TD czy TDI wciska w fotel jak wcisniesz gaz:)
a i przy zmianie z 2 na 3 potrafią zapiszczeć pięknie :P :) Benzyna SUX :) :green_fuck:

: czw maja 17, 2007 18:53
autor: spajrek
Moj TDI przy 3000obr/min na V biegu osiąga coś ok 135-140km/h nie mam MFA to dokładnie nie potrafię zmierzyć. Golfik leciał max 195km/h jak kumpel wiózł mi go do Polski. Ja osobiści 180km/h bez żadnego problemu, więcej bałem się trochę (bo jeździłem od niedawna) a później to nie było takiej okazji (jak jest naładowany to już tak nie idzie ;) ). Ogólnie jestem zadowolony z niego i nie zamieniłbym go. Chyba, że na passata kombi oczywiście TDI ale z mocniejszym silniczkiem :P

: czw maja 17, 2007 19:00
autor: Tomallus
dziechu jaką masz skrzynię? przełożenie główne 3,667 i V-tka 0,745? Jeśli tak to powinienieś mieć ok 120 przy 3000obr/min i 140 przy 3500 obr/min (obliczałem dla opon 195/50/15). Pytam z ciekawości, bo drąże ten temat od paru dni.

: czw maja 17, 2007 19:32
autor: jsxx
:blush: ja mam na 5 przy 3tys obr 100km/h :goof: :goof: kopa ma niesamowitego ale....

skrzynia kombinowana ? tdi 90km

: czw maja 17, 2007 19:59
autor: dziechu
Tomallus pisze:dziechu jaką masz skrzynię? przełożenie główne 3,667 i V-tka 0,745? Jeśli tak to powinienieś mieć ok 120 przy 3000obr/min i 140 przy 3500 obr/min (obliczałem dla opon 195/50/15). Pytam z ciekawości, bo drąże ten temat od paru dni.
No nie wiem jaka skrzynia, ale przy np. 2000rpm mam ok. 90km/h, z tego wynika ze przy 4000 - 180km/h i 200km/h przy 4400. To by pasowalo bo tyle jechalem. Jezeli przelozenie byloby jak piszesz, to 200/h mialbym przy 5000 - to troche wysoko, ale nie bede sie spieral w tej kwestii, pisze 'jak mi sie wydaje' ;)