vw golf 1.6td kapie z pompy, pomocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

vw golf 1.6td kapie z pompy, pomocy

Post autor: VW_seller » śr maja 13, 2015 15:21

czakulec1825 pisze:okazało że oring jest w strzepach, to mogło być powodem?
oring to bardzo ważna rzecz ,mogło tam ciągnąć powietrze


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

vw golf 1.6td kapie z pompy, pomocy

Post autor: Michał_1977 » czw maja 14, 2015 06:16

P założeniu nowego o-ringu,należy zwilżyć go olejem lub psiknąć jakimś innym smarowidłem i później równo dokręcać śruby,żeby ładnie wślizgnął się w korpus pompy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
czakulec1825
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn mar 02, 2015 00:32
Lokalizacja: Legnica

vw golf 1.6td kapie z pompy, pomocy

Post autor: czakulec1825 » czw maja 14, 2015 09:13

Nowy oring założony nasmarowany i równomiernie dokręcony. Tylko trzeba załatwić nowy aku, bo mój od częstego ładowania już wgl nie chce kręcić.


Było: Ford Fiesta 1.3i mk IV, Volkswagen Polo 1.0 mkII.

Jest: VW Golf 2 1.6TD

arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

vw golf 1.6td kapie z pompy, pomocy

Post autor: arka10 » czw maja 14, 2015 10:32

Przepraszam wszystkich że nie opisuję rozwiązań problemów ale piszę jednym palcem a to trwa. Bardzo często jest tak że ważne informacje otrzymuję dopiero w rozmowie i wtedy jest o wiele łatwiej coś podpowiedzieć. Ja nie robię z tego co wiem żadnej tajemnicy bo roboty mam dość
a to co komuś podpowiem i ZDA EGZAMIN W PRAKTYCE, może sam opisać na Forum. Moderatora proszę o dopisanie na stałe mojego numeru telefonu i proszę po prostu dzwonić. W tym ostatnim przypadku prawdopodobnie zaoksydowany jest od wewnątrz korpus pompy i sekcja wysokiego ciśnienia i dlatego oring został uszkodzony. Co do odpowietrzania pompy to ja podaję ropę przez doprowadzenie ( używam węża i lejka bo wtedy mam zapas ropy na chwilę po odpaleniu ) i luzuję śróbę powrotu. Gdy tam się pokaże ropa to pompa jest odpowietrzona. I to by było na tyle. Jeśli ktoś coś to proszę dzwonić. Tel; 797 384613. Pozdrawiam wszystkich.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości