Strona 5 z 5

: sob maja 19, 2007 07:49
autor: cowboy
MichalK pisze:230
no to musze zbierac kase... bo potencjał mam na 150-160KM tylko brak paliwa...

niestety moje ori AFNowskie konczą się na 140KM...a moze to pompa... nie wiem

tak czy inaczej czekają mnie duze koszty żeby przygranąć kolejne klacze do stadniny :(

: sob maja 19, 2007 11:34
autor: rob555
cowboy pisze:
MichalK pisze:230
no to musze zbierac kase... bo potencjał mam na 150-160KM tylko brak paliwa...
Spokojnie na pompie 10 zrobisz ok 160KM na wiekszych wtryskach. AFN duzo wiecej jak 140KM nie daja chyba ze sa w super stanie.

: sob maja 19, 2007 21:44
autor: cowboy
rob555 pisze:AFN duzo wiecej jak 140KM nie daja chyba ze sa w super stanie
RACJA !

samo turbo AWX i FMIC nie pomoze jak nie ma paliwa...teraz mam szybkie ekologiczne auto...

rob555, mam okazje dostac 216 (shamowane w ASV na 160KM) czy brac je, czy lepiej 230 ?

160KM to dla mnie koniec modów...zalezy mi na tym żeby nie obciązac zbytnio pompy, zeby auto ciagneło dobrze na górze, i zeby miec przy 4000 rpm jeszcze z 280 NM

co doradzisz ?

: sob maja 19, 2007 22:31
autor: rob555
cowboy pisze:
rob555 pisze:AFN duzo wiecej jak 140KM nie daja chyba ze sa w super stanie
RACJA !

samo turbo AWX i FMIC nie pomoze jak nie ma paliwa...teraz mam szybkie ekologiczne auto...

rob555, mam okazje dostac 216 (shamowane w ASV na 160KM) czy brac je, czy lepiej 230 ?
160KM to dla mnie koniec modów...zalezy mi na tym żeby nie obciązac zbytnio pompy, zeby auto ciagneło dobrze na górze, i zeby miec przy 4000 rpm jeszcze z 280 NM
co doradzisz ?
Jak chcesz do 160KM to bierz 216

: czw cze 14, 2007 12:48
autor: cowboy
Co tam nowego w projekcie, na dieseltem 3-miasto widziałem że turbina juz większa, stara powiedziała papa :)

ciekaw jestem instalacji FMIC-a ? no i wystrojenia nowego setupu...