Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Hehe dobrze prawisz aż tak mi nie zależy na napisiku tylko po prostu cena taka sama oryginały wychodzi jak składaka ze sklepu i pytanko do Ciebie pisząc "producenta który robi OE" myślałeś o jakim producencie ?
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Z tego co kojarzę to obecnie koncern VW zaopatruje Conti...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
No właśnie zaopatrzyłem się dziś w pasek Contitech i rolki INA, pompa HEPU i wyszło ponad 700 zł czyli tyle mniej więcej co te niby oryginały z alledrogo, do tego jeszcze doszły simmeringi na wał i wałek, śruba koła zębatego bo wypada i to wymienić i rolki paska wieloklinowego razem z paskiem i się kwota zrobiła niezła ale przynajmniej będzie spokój na dłuższy czas mam nadzieję.
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
kosiu1988, taki zestaw kosztuje mnie z pompą wody 413zł
rolki ina
pasek gates
pompa doltz
rolki ina
pasek gates
pompa doltz
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Niepotrzebnie wywalałeś na to kasę. Trzeba było samo łożysko (6204 2RS C3) w niej wymienić na jakieś markowe (ja włożyłem polską Iskrę) i latała by dalej... Rolka, (powierzchnia) żeby się zużyła to musi mieć z pół mln km nabite...kosiu1988 pisze:rolki paska wieloklinowego
Moim zdaniem nadgorliwość - jeżeli nie ciekną - to po co ruszaćkosiu1988 pisze:doszły simmeringi na wał i wałek
mogłeś porównać z SKF`em bo nieraz są promocje i bywają spore różnice w cenie... Np te małe rolki prowadzące z SKF`a są o 20zł tańsze na sztuce niż te same z INA`ykosiu1988 pisze:rolki INA
Nie nadzieje a pewnośćkosiu1988 pisze:ale przynajmniej będzie spokój na dłuższy czas mam nadzieję.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Piasek, uszcxelniacz na wałki to koszt 20 zł wiec warto wymienic więc uważam ze to nie wydatek
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Jeżeli mówimy o Elringu to uszczelniacz wałka kosztuje ok 20zł zaś uszczelniacz wału 50 !! a kosiu1988, napisał:
No ale - jego auto, jego pieniądze...
plus cała rolka napinająca pasek wieloklinowy... i mamy niepotrzebnie wywalone 200 złkosiu1988 pisze:jeszcze doszły simmeringi na wał i wałek
No ale - jego auto, jego pieniądze...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Z tymi rolkami to nie wiedziałem nawet że można łożysko wymienić co do simmeringów to w Passacie nie wymieniłem i zaczęły lać po 30 tysiącach więc teraz wolę wymienić niż później rozbierać i tak jest chyba z wszystkim. W passacie też nie była wymieniona śruba ta na dole od koła zębatego i się rozrząd rozsynchronizował po niecałych 50 tysiącach. Rolka paska alternatora też niby była dobra nie szumiała itd a pasek się niedługo później urwał. Teraz lepiej dać raz więcej niż poźniej co chwilkę grzebać. A zwłaszcza że rozrządu raczej nikt za mniej niż 100 zł nie rozbierze no chyba że ktoś chce mieć zrobione od mazaka i na "słuch" a ja to już przerabiałem hehe Co do ceny to wątpię że gdzieś kosztuje mniej niż 500 zł bo w IC same rolki kosztują 517 a INE wziąłem bo był komplet tańszy od SKF o 50 zł bodajże Mam jeszcze pytanie odnośnie paska bo mi facet po numerze VIN zamówił i mówi że tylko jedna wersja jest dostępna dla tego silnika i nie wiem czy to jest wersja wzmacniana czy nie. Pasek kosztował 95 zł
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
No to wepchnęli Ci zwykły...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
A podejdzie do tego wzmacniany czy jest szerszy ? bo różnica jest chyba około 40 zł na nim. Gość ze sklepu mi jeszcze nie wypisał paragonu ani faktury tylko wz-ke i jakbym chciał cos oddac lub wymienic to no problem wiec nic straconego Dał mi taki pasek bo po prostu znalazł taki po VIN-ie i nic innego mu nie wyskoczyło. A tak wogóle jaka jest różnica między wzmacnianym a zwykłym można na nim wiecej km zrobić czy co ? W autodacie przy tym silniku są 3 okresy wymiany podane: 60, 90 i 120 tysięcy. Auto jest z 98 roku, modelowo 99 i wg autodaty wychodzi ze co 60.
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Nie wiem jak ty czytasz w autodacie ale tam pisze wyraznie do roku modelowego 2001 wymiana co 60 tys mil czyli 90 tys km a od 2002 roku co 80 tys mil czyli 120 tys km. PAski w obu przypadkach sa takie same pod wzgledem wymiarowym ( ta sama szerokosc) jedyne roznice to budowa wewnetrzna ale do tego wszystkiego te wczesniejsze mialy i inna rolke prowadzaca jak te pozniejsze. Wszystkie te elementy sa zamienne w jedna jak i w druga strone w tych silnikach. Dodam jeszcze ze rozrzady w TDI raczej nie pekaly przedwczesnie a wytrzymywaly duzo wiecej co podaje prodcent.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Np Dayco już nie robi tych "zwykłych" pasków a tylko wzmacniane. Wymieniasz - kiedy uznasz za stosowne ale zawsze warto założyć mocniejszy, trwalszy pasek (który u mnie wytrzymuje 186 tyś km ale tego nie polecam innym bo to już na własne ryzyko). U mnie wymiana rozrządu jest "regulaminowo" co 120 tyś km...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Patrzyłem na te rolki i faktycznie z SKF-u są dwie wersje kompletu rolek do numeru silnika i od numeru silnika ale INA jest tylko jedna wersja. Czyli rozumiem że wystarczy pasek podmienić i rolki będą pasować ? Aha kolego Piasek te uszczelniacze nie wyszły tak drogo, jeden 14 zł a drugi 19 zł z Erlinga Więc za dodatki czyli: dwie rolki alternatora, pasek alt. , śruba i uszczelniacze wyszło 160 zł
Pasek ma oznaczenie: CT946 a drugi ten droższy to CT1044. Zestaw rolek to: 530 0082 10 i innego nie ma w katalogu IC czyli rozumiem że można stosować go z tym lepszym paskiem i nic się nie będzie działo ? i wymiana co 120 tysięcy ?
Pasek ma oznaczenie: CT946 a drugi ten droższy to CT1044. Zestaw rolek to: 530 0082 10 i innego nie ma w katalogu IC czyli rozumiem że można stosować go z tym lepszym paskiem i nic się nie będzie działo ? i wymiana co 120 tysięcy ?
Ostatnio zmieniony ndz lip 03, 2011 15:05 przez kosiu1988, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Oryginalny pasek rozrządu i rolki.
Witam,
Czy pasek Conti CT 1028, jest paskiem wzmocnionym i czy można jego wymienić co 120 tys km ??
Czy pasek Conti CT 1028, jest paskiem wzmocnionym i czy można jego wymienić co 120 tys km ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości