Strona 5 z 10

: pt sty 15, 2010 14:38
autor: roro84
Witam, jak wyżej pisałem objawy miałem podobne, dzisiaj odebrałem samochód od mechanika, no i przyczyna tkwiła w przestawionym rozrządzie, teraz jest ok, dokładnie ustawiony, ale kółeczko rozrządu będzie pod obserwacją.

: pn lut 01, 2010 10:55
autor: lowi85
arwam pisze: części wyszły Cię 500zł a za 300zł miałbyś porządny wał od TDI najlepiej AFN.
Ja zdaję sobie z tego sprawe i chciałem - bardzo chciałem żeby wał został wymieniony no ale mechanik jednak zrobił po swojemu, uważał że tak mnie to taniej wyjdzie i auto będe miał szybciej no i po co sie mam kłucić. Być może gdy mu powiem że nie jestem zadowolony - bo nie do końca jestem - zrobi mi to jeszcze raz - po Twojemu arwam, i po mojemu. Oglądałem na allegro wały z afn, znalazłem jeden całkiem niezły z panewkami za 400zł. Ty jako mechanik wiesz czy jeśli ma się urzywke z panewkami to trzeba coś jeszcze szlifować czy można wkładać to od razu bez dodatkowej roboty i kosztów? Ten wał jest identyczyny z tym od aaz - różnią się tylko zębatką? Przy przekładaniu trzeba wyciągnąć silnik z auta? Bo to był jeden z powodów przez który mój mechanik nie chciał za bardzo tego robić.

Przepraszam z góry że odzywam sie po takim postoju.

: pn lut 01, 2010 19:56
autor: arwam
lowi85 pisze:Ty jako mechanik wiesz czy jeśli ma się urzywke z panewkami to trzeba coś jeszcze szlifować czy można wkładać to od razu bez dodatkowej roboty i kosztów?
to zależy od tego co się ukaże Twoim oczom jak rozpakujesz wał. w moim wypadku nie było takiej potrzeby ale panewki profilaktycznie zamontowałem nowe.

lowi85 pisze:Ten wał jest identyczyny z tym od aaz - różnią się tylko zębatką?
jest identyczny i ma tylko dodatkowe koło po stronie kołnierza mocowania koła zamachowego z którego są sczytywane impulsy dla czujnika prędkości i położenia wału korbowego.
lowi85 pisze:Przy przekładaniu trzeba wyciągnąć silnik z auta?
nie trzeba tylko skrzynię trzeba zrzucić

: pn lut 22, 2010 17:13
autor: IRAS AAZ
HEJ mam pytanko do włascicieli AAZ. Jadąc na 5tce przy 3 tys obrotów ile wasze auto pokazuje na liczniku w km? Bo cos mi sie wydaje ze moje za wolno jedzie i karuje sie silnik.poczekam na wasze odpowiedzi i wtedy powiem ile mój jedzie :chytry:

: pn lut 22, 2010 17:36
autor: Balugass
troszke mniej niz 120 przy 3tys obr na 5 :bigok: skrzynia CHD

: pn lut 22, 2010 18:17
autor: IRAS AAZ
Cholera no mniej wiecej 115 km/h tak jak umnie ,nie wydaje sie wam ze to jest katowanie silnika? :blush: A jak ta skrzynia by mi sie rozleciała to od tdi by podeszła bo jast troche szybsza z tego co sie orientuje :grin: Silnik chyba uciognoł by, bo jest pomodzony juz :chytry:

: pn lut 22, 2010 22:55
autor: Balugass
IRAS AAZ, nie radze zakladac od tdi jest za długa ... pamietaj ze tdi ma o wiele wiekszy moment obrotowy i aaz nawet modzony(zalezy ile go podkreciles)srednio by sobie radził :bigok: poza tym aaz jest "wysokoobrotowy w stosunku do tdi" w np 1z 202 niutony ma przy 1900 obr a aaz ma max moment przy 2400 wiec smiało jezdzij na CHD

: wt lut 23, 2010 10:26
autor: IRAS AAZ
OK dzieki lepiiej nic nie bede kombinował :chytry: Bede latał tak jak jest DZIEKI

: wt lut 23, 2010 23:31
autor: arwam
IRAS AAZ,

około 120km/h

: pt lut 26, 2010 22:17
autor: IRAS AAZ
Dzis zrobiłem foto i wyglada to mniej wiecej tak Obrazek niby powinno byc 120 a jest jak jest gdzie ucieka te 5km/h? :bigok:

: sob lut 27, 2010 00:19
autor: miroslaw-pilip
Witam. Ja mam podobne problemy,ale nie moge konkretnego takiego przypadku jak moj znaleźć... a mianowicie..Golfik III 1.9TD 95r... po dłuższym postoju (np po nocy) gdy odpalam to odrazu po odpaleniu silnik kuleje przez pare sekund i kopci.. jak dam odrazu troszke gazu to przestaje i sie odrazu unormowuje...Zaczeło się to jakieś dwa tygodnie temu, jeszcze jak były mrozy tego nie było... Nie mam zbytnio czasu i mozliwosci na sprawdzanie po kolei wszystkiego.. może ktoś miał taki przypadek jak mój i mógłby mi podpowiedzieć co to było;) byłbym bardzo wdzięczny :bigok: pozdrawiam

: sob lut 27, 2010 00:45
autor: munior
miroslaw-pilip pisze:gdy odpalam to odrazu po odpaleniu silnik kuleje przez pare sekund i kopci.. jak dam odrazu troszke gazu to przestaje i sie odrazu unormowuje...Zaczeło się to jakieś dwa tygodnie temu, jeszcze jak były mrozy tego nie było.
Pierwszy podejrzany:świece żarowe

: ndz lut 28, 2010 12:40
autor: miroslaw-pilip
Dzięki kolego... :bigok: jak będę miał troche wolnego czasu to spróbuję wymienić te świece, a jak nie to zaprowadze do pana mehanika.

: śr kwie 14, 2010 13:54
autor: IRAS AAZ
Witam i na mojego AAZ ta chyba przyszła pora :crazy: . Jechałem dzis do pracy i po 10km po dojechaniu do skrzyzowania zaczoł chodzic na 3 cylindry i zgasł ,odpaliłem go ponownie jeszcze odpalił na moment i zgasł na dobre teraz gdy sie go prubuje odpalic to tak jakby tylko na 1 cylinder łapał. Sprawdziłem znaki na rozrzadzie OK wykreciłem wtryski i wkreciłem w przewody i sikaja ,świece tez ok ,co jeszcze moze byc nie tak? Dodam ze jest on zdrowo podkrecony i od niedawna ma tłumiki przelot. POMOCY