Po dłużyszm spokoju AAZ znowu zaczyna mnie niepokoić.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

roro84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw sty 11, 2007 13:27
Lokalizacja: Kiełczy

Post autor: roro84 » pt sty 15, 2010 14:38

Witam, jak wyżej pisałem objawy miałem podobne, dzisiaj odebrałem samochód od mechanika, no i przyczyna tkwiła w przestawionym rozrządzie, teraz jest ok, dokładnie ustawiony, ale kółeczko rozrządu będzie pod obserwacją.



lowi85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 17:26
Lokalizacja: Przyszowice
Kontakt:

Post autor: lowi85 » pn lut 01, 2010 10:55

arwam pisze: części wyszły Cię 500zł a za 300zł miałbyś porządny wał od TDI najlepiej AFN.
Ja zdaję sobie z tego sprawe i chciałem - bardzo chciałem żeby wał został wymieniony no ale mechanik jednak zrobił po swojemu, uważał że tak mnie to taniej wyjdzie i auto będe miał szybciej no i po co sie mam kłucić. Być może gdy mu powiem że nie jestem zadowolony - bo nie do końca jestem - zrobi mi to jeszcze raz - po Twojemu arwam, i po mojemu. Oglądałem na allegro wały z afn, znalazłem jeden całkiem niezły z panewkami za 400zł. Ty jako mechanik wiesz czy jeśli ma się urzywke z panewkami to trzeba coś jeszcze szlifować czy można wkładać to od razu bez dodatkowej roboty i kosztów? Ten wał jest identyczyny z tym od aaz - różnią się tylko zębatką? Przy przekładaniu trzeba wyciągnąć silnik z auta? Bo to był jeden z powodów przez który mój mechanik nie chciał za bardzo tego robić.

Przepraszam z góry że odzywam sie po takim postoju.
Ostatnio zmieniony pn lut 01, 2010 10:59 przez lowi85, łącznie zmieniany 2 razy.


Masz mało problemów? – kup sobie następne auto… ;)

arwam

Post autor: arwam » pn lut 01, 2010 19:56

lowi85 pisze:Ty jako mechanik wiesz czy jeśli ma się urzywke z panewkami to trzeba coś jeszcze szlifować czy można wkładać to od razu bez dodatkowej roboty i kosztów?
to zależy od tego co się ukaże Twoim oczom jak rozpakujesz wał. w moim wypadku nie było takiej potrzeby ale panewki profilaktycznie zamontowałem nowe.

lowi85 pisze:Ten wał jest identyczyny z tym od aaz - różnią się tylko zębatką?
jest identyczny i ma tylko dodatkowe koło po stronie kołnierza mocowania koła zamachowego z którego są sczytywane impulsy dla czujnika prędkości i położenia wału korbowego.
lowi85 pisze:Przy przekładaniu trzeba wyciągnąć silnik z auta?
nie trzeba tylko skrzynię trzeba zrzucić



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » pn lut 22, 2010 17:13

HEJ mam pytanko do włascicieli AAZ. Jadąc na 5tce przy 3 tys obrotów ile wasze auto pokazuje na liczniku w km? Bo cos mi sie wydaje ze moje za wolno jedzie i karuje sie silnik.poczekam na wasze odpowiedzi i wtedy powiem ile mój jedzie :chytry:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pn lut 22, 2010 17:36

troszke mniej niz 120 przy 3tys obr na 5 :bigok: skrzynia CHD


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » pn lut 22, 2010 18:17

Cholera no mniej wiecej 115 km/h tak jak umnie ,nie wydaje sie wam ze to jest katowanie silnika? :blush: A jak ta skrzynia by mi sie rozleciała to od tdi by podeszła bo jast troche szybsza z tego co sie orientuje :grin: Silnik chyba uciognoł by, bo jest pomodzony juz :chytry:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pn lut 22, 2010 22:55

IRAS AAZ, nie radze zakladac od tdi jest za długa ... pamietaj ze tdi ma o wiele wiekszy moment obrotowy i aaz nawet modzony(zalezy ile go podkreciles)srednio by sobie radził :bigok: poza tym aaz jest "wysokoobrotowy w stosunku do tdi" w np 1z 202 niutony ma przy 1900 obr a aaz ma max moment przy 2400 wiec smiało jezdzij na CHD


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » wt lut 23, 2010 10:26

OK dzieki lepiiej nic nie bede kombinował :chytry: Bede latał tak jak jest DZIEKI


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

arwam

Post autor: arwam » wt lut 23, 2010 23:31

IRAS AAZ,

około 120km/h



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » pt lut 26, 2010 22:17

Dzis zrobiłem foto i wyglada to mniej wiecej tak Obrazek niby powinno byc 120 a jest jak jest gdzie ucieka te 5km/h? :bigok:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
miroslaw-pilip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: wt maja 05, 2009 14:40
Lokalizacja: LB....
Kontakt:

Post autor: miroslaw-pilip » sob lut 27, 2010 00:19

Witam. Ja mam podobne problemy,ale nie moge konkretnego takiego przypadku jak moj znaleźć... a mianowicie..Golfik III 1.9TD 95r... po dłuższym postoju (np po nocy) gdy odpalam to odrazu po odpaleniu silnik kuleje przez pare sekund i kopci.. jak dam odrazu troszke gazu to przestaje i sie odrazu unormowuje...Zaczeło się to jakieś dwa tygodnie temu, jeszcze jak były mrozy tego nie było... Nie mam zbytnio czasu i mozliwosci na sprawdzanie po kolei wszystkiego.. może ktoś miał taki przypadek jak mój i mógłby mi podpowiedzieć co to było;) byłbym bardzo wdzięczny :bigok: pozdrawiam


VAG zawsze i wszędzie... VAG był, jest i będzie :)

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob lut 27, 2010 00:45

miroslaw-pilip pisze:gdy odpalam to odrazu po odpaleniu silnik kuleje przez pare sekund i kopci.. jak dam odrazu troszke gazu to przestaje i sie odrazu unormowuje...Zaczeło się to jakieś dwa tygodnie temu, jeszcze jak były mrozy tego nie było.
Pierwszy podejrzany:świece żarowe


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
miroslaw-pilip
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: wt maja 05, 2009 14:40
Lokalizacja: LB....
Kontakt:

Post autor: miroslaw-pilip » ndz lut 28, 2010 12:40

Dzięki kolego... :bigok: jak będę miał troche wolnego czasu to spróbuję wymienić te świece, a jak nie to zaprowadze do pana mehanika.


VAG zawsze i wszędzie... VAG był, jest i będzie :)

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » śr kwie 14, 2010 13:54

Witam i na mojego AAZ ta chyba przyszła pora :crazy: . Jechałem dzis do pracy i po 10km po dojechaniu do skrzyzowania zaczoł chodzic na 3 cylindry i zgasł ,odpaliłem go ponownie jeszcze odpalił na moment i zgasł na dobre teraz gdy sie go prubuje odpalic to tak jakby tylko na 1 cylinder łapał. Sprawdziłem znaki na rozrzadzie OK wykreciłem wtryski i wkreciłem w przewody i sikaja ,świece tez ok ,co jeszcze moze byc nie tak? Dodam ze jest on zdrowo podkrecony i od niedawna ma tłumiki przelot. POMOCY
Ostatnio zmieniony śr kwie 14, 2010 16:16 przez IRAS AAZ, łącznie zmieniany 1 raz.


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 237 gości