Strona 5 z 5

: czw gru 24, 2009 00:01
autor: Hubson1705
ja po nowym roku już pewnie zacznę remont mk3, bo nie ma na co czekać

: wt sty 19, 2010 15:31
autor: ziomek_k_k
Witam rozwiazałem mój problem ciezkie odpalanie gdy silnik był zimny i drgania były spowodowane złym ustawieniem wtrysków teraz odpala bez problemowo. pozdrawiam

: śr sty 20, 2010 19:24
autor: piter_s
ziomek_k_k pisze:Witam rozwiazałem mój problem ciezkie odpalanie gdy silnik był zimny i drgania były spowodowane złym ustawieniem wtrysków teraz odpala bez problemowo. pozdrawiam
a powiedz jak ustawiałeś te wtryskiwacze??

: śr sty 20, 2010 21:43
autor: ziomek_k_k
piter_s pisze:a powiedz jak ustawiałeś te wtryskiwacze??


kont wtrysków był na 15 stopni a powinien byc na 72 stopnie tak mi mechanik teraz ustawil i auto pali na dotyk bez zadbego pilowania

: śr sty 20, 2010 22:10
autor: piter_s
ziomek_k_k pisze:
piter_s pisze:a powiedz jak ustawiałeś te wtryskiwacze??


kont wtrysków był na 15 stopni a powinien byc na 72 stopnie tak mi mechanik teraz ustawil i auto pali na dotyk bez zadbego pilowania
no to kąt ci ustawił a nie wtryskiwacze.
z tym 72 to trochę przesadził, widocznie stara data mechanik, co do końca nie wie jak powinno być.

: czw sty 21, 2010 00:19
autor: Kris-THC
piter_s pisze:z tym 72 to trochę przesadził, widocznie stara data mechanik, co do końca nie wie jak powinno być.
Pewnie bez kompa ustawiał na słuch ale się wstrzelił. Zresztą przeważnie auta lepiej palą na wyprzedzonym blisko maxa niż na opóźnionym.

: ndz sty 24, 2010 13:02
autor: Hubson1705
co do mojego problemu z mk3: usterki zostały naprawione
opisze pokrótce co było przyczyną:

1)branie oleju, puszczanie niebieskiej chmury, brak kopa - zużyta turbina, była rozszczelniona i praktycznie nie nadawała się do regeneracji, kupiłem drugą używaną, została sprawdzona, śmiga na niej elegancko :D

2)słabe odpalanie na zimnym silniku - była to wina jakiś przekaźników które doprowadzają napięcie do świec żarowych, u mnie oczywiście kontrolka świec pokazywała, że grzeje je a w rzeczywistości tak nie było, wymieniłem bezpiecznik i jeszcze jakieś pierdoły i jest oki

3) co do przezywania i szarpania przy przyspieszaniu lub jeździe na wysokim biegu niską prędkością - przyczyną była ... pompa wtryskowa, prawdopodobnie była kiedyś przytarta, mechanik czyścił mi w niej nastawnik, ale to nie pomogło, wziął ją na sprawdzenie i okazało się, że jej sterownik jest już pupy, kupiłem używaną, mam pół roku gwarancji na nią i śmiga teraz bez problemu

przy okazji został wymieniony cały rozrząd

teraz jest to w ogóle inny samochód, przyspieszenie pierwsza klasa, a i spalanie się zmniejszyło, bo na tej starej pompie palił mi od 8 do 9 litrów na 100 km, a teraz 5/6l na 100km