Golf z silnikiem 1V jakie turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 04, 2009 21:03

Bo podkręcanie jest takie proste :) a daje świetne efekty :) mało kto jest się w stanie oprzeć.



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » pt gru 04, 2009 21:07

a słyszałeś o czymś takim jak "inżynierskie podejście" ??

niestety ja tak mam i wszystko co robię w takich sprawach jest przemyślane i "rozpoznane" (najlepiej na cudzych błędach :grin: ) dlatego np wszystkie mody zacząłem od pakietu hamulców z GTI (4 tarcze) do tego nawiercanych i nacinanych ;)


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

arwam

Post autor: arwam » pt gru 04, 2009 21:08

finch pisze:Co do skrzyni to powiedzcie mi z jakim silnikiem to hulało bo jak pójdę poszukać i powiem 4T to potraktuje mnie gość jako kosmitę :D
1.6TD wszystkie o mocy od 70KM.
jak chcesz to mam taką na sprzedaż na większych flanszach pod przeguby 100mm.
finch pisze:PANOWIE
CEL: 100 KM
Założenia:
-auto do normalnego użytkowania
-żadnej zasłony dymnej z tyłu
-nie wyżyłowane podzespoły
no ja też tak kiedyś mówiłem tylko jak podkręciłeś to po jakimś czasie się przyzwyczaiłeś i znowu podkręciłeś, potem stwierdzasz nie wydolność turba w stosunku do obecnych możliwości, zmieniasz na większe, potem stwierdzasz że pompa stanowczo za mało paliwa podaje zakładasz większą, potem przychodzi kolej na większe IC i w końcu stwierdzasz że czas najwyższy włożyć coś znacznie mocniejszego i znaowu się wszystko od początku zaczyna :bigok:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 04, 2009 21:16

Narazie tylko się uczę :bajer: i moje podejście jest takie, żeby wszystko skompletować bez większych kombinacji. :P

Prawdę powiedziawszy to inżynierskie podejście do 1.6 powinno wyglądać tak, że wywala się turbo, zmienia się pompę na zwykłe 9mm bez grzyba i przy 50 KM będzie wszystko działać, bo tak naprawdę turbodiesel jest tylko nieznacznie zmodyfikowanym zwykłym wolnossącym dieslem (różni się tylko zaworami wydechowymi, wymiennikiem ciepła przy filtrze, i natryskiem oleju na denko tłoka)

Jak widać po wielu użytkownikach przy w miarę rozsądnym traktowaniu te niewielkie modyfikacje dokonane w fabryce pozwalają na nawet trzykrotne podniesienie mocy.
Ale jeśli się uprzesz i np będziesz sobie upalał kapcia do felgi to pewnie długo byś się nie nacieszył nawet seryjnym td.



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » pt gru 04, 2009 21:54

t0mal znam ten ból :grrr: też się jeszcze uczę a w każdej wolnej chwili latam na fuchy żeby cash mieć (wiadomo na co :bajer: ) a co do podejścia to powiedziane 100 koni i nic ponadto, a jeżeli już coś powyżej to 1,9 TDI na pewno zagości pod maską.
Co do kręcenia kapciem to wiem o czym mówisz. Ja zawsze mam wrażenie że ten silnik błaga o litość :grin: a poza tym za dużo mnie to kasy kosztuje żeby tak bezmyślnie niszczyć. Mam obraz u siebie w miasteczku. Gość dostał "lalkę" GT 1,8 mechaniczny wielopunkt. Do zrobienia był tylko błotnik i drzwi. Nie widziałem go jakoś ponad 2 miechy no i kręcenie kapciami brak serwisu na czas i dzisiaj już nawet szklanek nie słychać - tak wali korba do tego posypały się półosie a on tylko cały czas marzy o czymś większym i mocniejszym w tym VW.

Tak więc jaki SETUP radzicie?


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

arwam

Post autor: arwam » sob gru 05, 2009 01:07

finch, jak chcesz coś mocnego to przesiądź sięna TDI
a do twojego 1.6 to T3 pompa 11mm lb w ostateczności 10mm i duże IC.
będziesz zadowolony.
możesz się też bez pompy obyć ale będziesz dość obficie dymił z pedałem gazu w podłodze



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » sob gru 05, 2009 01:13

pompa to jest konieczność, ale póki co wtrysk i uszczelnienie góry. Myślę żeby kupić jakąś podjechaną pompę od SB i szukać gdzieś gratów od 10/11 mm poskładać i dopiero wtedy pakować pod maskę.

Co do turbiny to tak jak było mówione będę kombinował żeby wstawało od 2000-2500 r.p.m :grin: coolera myślę montować od mastera, chyba że u brata na szrocie coś się znajdzie :D


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob gru 05, 2009 01:28

Mam równiez silnik 1V. wtryski od merca 261( chyba niesmiertelne), pompa 10mm , turbo w tj chwili vnt20,
jeździlem już na k14 , T3 no i w/w vnt20. T3 według mnie tylko na trase jak sie rozbuja( efekt super ) na mieście tylko od 3 biegu wzwyż...

Tak czy inaczej prędkości ktore uzyskuje nie są dla mnie już czymś rewelacyjnym. Według mnie szkoda pieniążków ładowac w taki stary silnik bo będziesz dłubał, wymieniał uszczelki , oleje , wtryski , modzil pompe , zieniał skrzynie, sprzęgło, turbo, dojdą klocki częściej niż w seryjnym , do tego opony, do tego dojdą pierdoły jak mbc , jakas chłodnica oleju no i na końcu dojdziesz do wniosku że a ta kase kupiłbyś sobie tdi-ka z osprzętem.

Ale.....
co sie nauczyłem , co nagrzebałem , co sie najeździłem , ile razy obrotomierz od benzyny potrafil wejśc na czerwone pole:P tego nie zastąpi żadny tdi :helm:

Więc według mnie jest sens podkręcać ale bez zbytniego ładowania kasy.

[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 00:29 ]
no i pierwsze co zmienic w 1v to pompa i skrzynia na 4T


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob gru 05, 2009 09:04

jak chcesz tylko 100 koni pozostan przy k14 bedziesz zadowolony t3 leprze przy wiekszych modach a ztego co czytalem masz rege. turbinke szkoda :grin:



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » sob gru 05, 2009 17:42

Co do skrzyni nie powinno być kłopotu, ponieważ oddam swoją i ew coś dopłace-mam dobry układ z gościem ;)

Co do turbo to jeszcze będę myślał, na razie wymiana wtrysków potem kompletowanie pompy.

JABcok20 jeżeli do mnie o tych modach to się mylisz ;)


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob gru 05, 2009 17:45

Wtrysków od SB już nie dostaniesz


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » sob gru 05, 2009 18:22

grandi pisze:Wtrysków od SB już nie dostaniesz
no nie wiem, ostatnio byłem w ic przy okazji zapytałem to mieli od ręki MONARK`i
Ostatnio zmieniony sob gru 05, 2009 18:23 przez finch, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » ndz gru 06, 2009 08:38

ja tez ostatnio pytalem o wtryski i maja na stanie takie do sb :grin:



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz gru 06, 2009 15:22

dzisiaj wstępnie zmierzyłem. dawka lekko dymiąca na 1.2 bara i wychodzi jakieś 7-8 sekund do setki:)
hm aż boję sie dać mu wiecej tlenu i podlać paliwkiem :grin:

[ Dodano: Nie Gru 06, 2009 14:24 ]
tylko to spalanie w podpisie już nieaktualne:) takie spalanie mialem na fali od afn a teraz mam fale od pośredniego od Trochima tej samej wysokosci pewnie od AAZ albo 1.9d ale chodzi bardziej miękko


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 163 gości