Golf z silnikiem 1V jakie turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
a słyszałeś o czymś takim jak "inżynierskie podejście" ??
niestety ja tak mam i wszystko co robię w takich sprawach jest przemyślane i "rozpoznane" (najlepiej na cudzych błędach ) dlatego np wszystkie mody zacząłem od pakietu hamulców z GTI (4 tarcze) do tego nawiercanych i nacinanych
niestety ja tak mam i wszystko co robię w takich sprawach jest przemyślane i "rozpoznane" (najlepiej na cudzych błędach ) dlatego np wszystkie mody zacząłem od pakietu hamulców z GTI (4 tarcze) do tego nawiercanych i nacinanych
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
1.6TD wszystkie o mocy od 70KM.finch pisze:Co do skrzyni to powiedzcie mi z jakim silnikiem to hulało bo jak pójdę poszukać i powiem 4T to potraktuje mnie gość jako kosmitę
jak chcesz to mam taką na sprzedaż na większych flanszach pod przeguby 100mm.
no ja też tak kiedyś mówiłem tylko jak podkręciłeś to po jakimś czasie się przyzwyczaiłeś i znowu podkręciłeś, potem stwierdzasz nie wydolność turba w stosunku do obecnych możliwości, zmieniasz na większe, potem stwierdzasz że pompa stanowczo za mało paliwa podaje zakładasz większą, potem przychodzi kolej na większe IC i w końcu stwierdzasz że czas najwyższy włożyć coś znacznie mocniejszego i znaowu się wszystko od początku zaczynafinch pisze:PANOWIE
CEL: 100 KM
Założenia:
-auto do normalnego użytkowania
-żadnej zasłony dymnej z tyłu
-nie wyżyłowane podzespoły
Narazie tylko się uczę i moje podejście jest takie, żeby wszystko skompletować bez większych kombinacji.
Prawdę powiedziawszy to inżynierskie podejście do 1.6 powinno wyglądać tak, że wywala się turbo, zmienia się pompę na zwykłe 9mm bez grzyba i przy 50 KM będzie wszystko działać, bo tak naprawdę turbodiesel jest tylko nieznacznie zmodyfikowanym zwykłym wolnossącym dieslem (różni się tylko zaworami wydechowymi, wymiennikiem ciepła przy filtrze, i natryskiem oleju na denko tłoka)
Jak widać po wielu użytkownikach przy w miarę rozsądnym traktowaniu te niewielkie modyfikacje dokonane w fabryce pozwalają na nawet trzykrotne podniesienie mocy.
Ale jeśli się uprzesz i np będziesz sobie upalał kapcia do felgi to pewnie długo byś się nie nacieszył nawet seryjnym td.
Prawdę powiedziawszy to inżynierskie podejście do 1.6 powinno wyglądać tak, że wywala się turbo, zmienia się pompę na zwykłe 9mm bez grzyba i przy 50 KM będzie wszystko działać, bo tak naprawdę turbodiesel jest tylko nieznacznie zmodyfikowanym zwykłym wolnossącym dieslem (różni się tylko zaworami wydechowymi, wymiennikiem ciepła przy filtrze, i natryskiem oleju na denko tłoka)
Jak widać po wielu użytkownikach przy w miarę rozsądnym traktowaniu te niewielkie modyfikacje dokonane w fabryce pozwalają na nawet trzykrotne podniesienie mocy.
Ale jeśli się uprzesz i np będziesz sobie upalał kapcia do felgi to pewnie długo byś się nie nacieszył nawet seryjnym td.
t0mal znam ten ból też się jeszcze uczę a w każdej wolnej chwili latam na fuchy żeby cash mieć (wiadomo na co ) a co do podejścia to powiedziane 100 koni i nic ponadto, a jeżeli już coś powyżej to 1,9 TDI na pewno zagości pod maską.
Co do kręcenia kapciem to wiem o czym mówisz. Ja zawsze mam wrażenie że ten silnik błaga o litość a poza tym za dużo mnie to kasy kosztuje żeby tak bezmyślnie niszczyć. Mam obraz u siebie w miasteczku. Gość dostał "lalkę" GT 1,8 mechaniczny wielopunkt. Do zrobienia był tylko błotnik i drzwi. Nie widziałem go jakoś ponad 2 miechy no i kręcenie kapciami brak serwisu na czas i dzisiaj już nawet szklanek nie słychać - tak wali korba do tego posypały się półosie a on tylko cały czas marzy o czymś większym i mocniejszym w tym VW.
Tak więc jaki SETUP radzicie?
Co do kręcenia kapciem to wiem o czym mówisz. Ja zawsze mam wrażenie że ten silnik błaga o litość a poza tym za dużo mnie to kasy kosztuje żeby tak bezmyślnie niszczyć. Mam obraz u siebie w miasteczku. Gość dostał "lalkę" GT 1,8 mechaniczny wielopunkt. Do zrobienia był tylko błotnik i drzwi. Nie widziałem go jakoś ponad 2 miechy no i kręcenie kapciami brak serwisu na czas i dzisiaj już nawet szklanek nie słychać - tak wali korba do tego posypały się półosie a on tylko cały czas marzy o czymś większym i mocniejszym w tym VW.
Tak więc jaki SETUP radzicie?
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
pompa to jest konieczność, ale póki co wtrysk i uszczelnienie góry. Myślę żeby kupić jakąś podjechaną pompę od SB i szukać gdzieś gratów od 10/11 mm poskładać i dopiero wtedy pakować pod maskę.
Co do turbiny to tak jak było mówione będę kombinował żeby wstawało od 2000-2500 r.p.m coolera myślę montować od mastera, chyba że u brata na szrocie coś się znajdzie
Co do turbiny to tak jak było mówione będę kombinował żeby wstawało od 2000-2500 r.p.m coolera myślę montować od mastera, chyba że u brata na szrocie coś się znajdzie
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mam równiez silnik 1V. wtryski od merca 261( chyba niesmiertelne), pompa 10mm , turbo w tj chwili vnt20,
jeździlem już na k14 , T3 no i w/w vnt20. T3 według mnie tylko na trase jak sie rozbuja( efekt super ) na mieście tylko od 3 biegu wzwyż...
Tak czy inaczej prędkości ktore uzyskuje nie są dla mnie już czymś rewelacyjnym. Według mnie szkoda pieniążków ładowac w taki stary silnik bo będziesz dłubał, wymieniał uszczelki , oleje , wtryski , modzil pompe , zieniał skrzynie, sprzęgło, turbo, dojdą klocki częściej niż w seryjnym , do tego opony, do tego dojdą pierdoły jak mbc , jakas chłodnica oleju no i na końcu dojdziesz do wniosku że a ta kase kupiłbyś sobie tdi-ka z osprzętem.
Ale.....
co sie nauczyłem , co nagrzebałem , co sie najeździłem , ile razy obrotomierz od benzyny potrafil wejśc na czerwone pole:P tego nie zastąpi żadny tdi
Więc według mnie jest sens podkręcać ale bez zbytniego ładowania kasy.
[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 00:29 ]
no i pierwsze co zmienic w 1v to pompa i skrzynia na 4T
jeździlem już na k14 , T3 no i w/w vnt20. T3 według mnie tylko na trase jak sie rozbuja( efekt super ) na mieście tylko od 3 biegu wzwyż...
Tak czy inaczej prędkości ktore uzyskuje nie są dla mnie już czymś rewelacyjnym. Według mnie szkoda pieniążków ładowac w taki stary silnik bo będziesz dłubał, wymieniał uszczelki , oleje , wtryski , modzil pompe , zieniał skrzynie, sprzęgło, turbo, dojdą klocki częściej niż w seryjnym , do tego opony, do tego dojdą pierdoły jak mbc , jakas chłodnica oleju no i na końcu dojdziesz do wniosku że a ta kase kupiłbyś sobie tdi-ka z osprzętem.
Ale.....
co sie nauczyłem , co nagrzebałem , co sie najeździłem , ile razy obrotomierz od benzyny potrafil wejśc na czerwone pole:P tego nie zastąpi żadny tdi
Więc według mnie jest sens podkręcać ale bez zbytniego ładowania kasy.
[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 00:29 ]
no i pierwsze co zmienic w 1v to pompa i skrzynia na 4T
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
Co do skrzyni nie powinno być kłopotu, ponieważ oddam swoją i ew coś dopłace-mam dobry układ z gościem
Co do turbo to jeszcze będę myślał, na razie wymiana wtrysków potem kompletowanie pompy.
JABcok20 jeżeli do mnie o tych modach to się mylisz
Co do turbo to jeszcze będę myślał, na razie wymiana wtrysków potem kompletowanie pompy.
JABcok20 jeżeli do mnie o tych modach to się mylisz
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Wtrysków od SB już nie dostaniesz
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
no nie wiem, ostatnio byłem w ic przy okazji zapytałem to mieli od ręki MONARK`igrandi pisze:Wtrysków od SB już nie dostaniesz
Ostatnio zmieniony sob gru 05, 2009 18:23 przez finch, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
dzisiaj wstępnie zmierzyłem. dawka lekko dymiąca na 1.2 bara i wychodzi jakieś 7-8 sekund do setki:)
hm aż boję sie dać mu wiecej tlenu i podlać paliwkiem
[ Dodano: Nie Gru 06, 2009 14:24 ]
tylko to spalanie w podpisie już nieaktualne:) takie spalanie mialem na fali od afn a teraz mam fale od pośredniego od Trochima tej samej wysokosci pewnie od AAZ albo 1.9d ale chodzi bardziej miękko
hm aż boję sie dać mu wiecej tlenu i podlać paliwkiem
[ Dodano: Nie Gru 06, 2009 14:24 ]
tylko to spalanie w podpisie już nieaktualne:) takie spalanie mialem na fali od afn a teraz mam fale od pośredniego od Trochima tej samej wysokosci pewnie od AAZ albo 1.9d ale chodzi bardziej miękko
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości