Strona 5 z 7

: śr lip 29, 2009 21:45
autor: Michał_1977
arwam pisze:silnik który u mnie oryginalnie siedział był z początku 87' a data jest bita pod pompą wodną.
Zgoda,data była bita na bloku,ale skąd wiesz z którego roku była głowica?Skąd wiesz,że poprzedni właściciel nie zmieniał?
arwam pisze:zresztą w innych książkach też pisze że w 87' była zmiana co do rozrządu i nie tylko
Mam dwie książki z różnych wydawnictw i w obydwóch jest napisane to samo,a ten skan,który tam :gora: widać pochodzi z jednej z nich.
Wpadniesz kiedyś do mnie to poczytasz :bigok: .

: śr lip 29, 2009 21:58
autor: arwam
Michaś_1977 pisze:arwam napisał/a:
silnik który u mnie oryginalnie siedział był z początku 87' a data jest bita pod pompą wodną.

Zgoda,data była bita na bloku,ale skąd wiesz z którego roku była głowica?Skąd wiesz,że poprzedni właściciel nie zmieniał?
Michaś_1977, wiem dlatego że silniki sprzed 87' różnią się blokiem a dokładniej brakiem jednego kanału odpływowego oleju i troszką innym układem kanałów wodnych.
żadna pomyłka nie wchodzi w rachubę

: śr lip 29, 2009 22:02
autor: Michał_1977
arwam pisze:Michaś_1977, wiem dlatego że silniki sprzed 87' różnią się blokiem a dokładniej brakiem jednego kanału odpływowego oleju i troszką innym układem kanałów wodnych.
żadna pomyłka nie wchodzi w rachubę
No to w takim razie co?
W książkach głupoty piszą?
Nieeee,to się kupy nie trzyma :bajer: ...
Poza tym był już kiedyś temat na forum o tym i większość ludzików twierdziła tak jak ja teraz piszę.Nie mam najmniejszego zamiaru kłócić się z Tobą Arek,ale fakty mówią same za siebie.

: śr lip 29, 2009 22:30
autor: arwam
Michaś_1977 pisze:No to w takim razie co?
W książkach głupoty piszą?
Nieeee,to się kupy nie trzyma :bajer: ...
Poza tym był już kiedyś temat na forum o tym i większość ludzików twierdziła tak jak ja teraz piszę.Nie mam najmniejszego zamiaru kłócić się z Tobą Arek,ale fakty mówią same za siebie.
na to chyba żeby byłblok wymieniany w ramach gwarancji bo ja innej możliwości nie widzę

: czw lip 30, 2009 20:13
autor: mnichu33
witam - głowica założona , tylko mam pytanie szlifiernia znaczy gość powiedział że to ostatni wymiar planowania i to jeszcze taki naciągany , silnik jak odpalił to szybko łapie tem do przedostatniej kreski , wentylator się włączy i chwilowo spada - czy to prawidłowe ? no i na ssącym po rozgrzaniu na łączeniu pojawia się olej ( czy to oznacza koniec turbiny ) to nie moje autko pomagam koledze a mało mam doświadczenia z golfikami .
I jeszcze jedno założenie tych sprężyn na rure wydechową to bajka 3 minuty i pozamiatane - a tak się bałem - pozdrawiam i czekam na odp

: czw lip 30, 2009 21:24
autor: Michał_1977
mnichu33 pisze:silnik jak odpalił to szybko łapie tem do przedostatniej kreski , wentylator się włączy i chwilowo spada - czy to prawidłowe ?
Może być za bardzo wyprzedzony kąt wtrysku,wtedy silnik grzeje się bardziej.
mnichu33 pisze:no i na ssącym po rozgrzaniu na łączeniu pojawia się olej ( czy to oznacza koniec turbiny )
Niekoniecznie turbo.Sprawdź w dolocie (przed turbo)czy jest dużo oleju,bo może odmą zasuwa...

: czw lip 30, 2009 21:37
autor: mnichu33
ok - a jak zasuwa odmą to co mam zrobić ? ze złomować go hihihi - ktoś mi kiedyś podpowiedział żeby do przewodu napchać druciaka do mycia garów - wtedy olej zatrzyma a powietrze będzie szło

: czw lip 30, 2009 21:47
autor: Michał_1977
:goof: to Ty mu powiedz,żeby tego druciaka w d... sobie wsadził :grin:
Jak wali odmą,to silnik ma już przedmuchy na pierścieniach najprawdopodobniej.

: czw lip 30, 2009 21:49
autor: arwam
mnichu33 pisze:ok - a jak zasuwa odmą to co mam zrobić ? ze złomować go hihihi - ktoś mi kiedyś podpowiedział żeby do przewodu napchać druciaka do mycia garów - wtedy olej zatrzyma a powietrze będzie szło
ten ktoś niech sobie w uszy nawtyka zmywaków to może jemu pomoże a Tobie gdybyś tej rady posłuchał to dorobiłbyś sie tego tylko żeby Ci cały olej na drodze wylądował

: czw lip 30, 2009 22:01
autor: mnichu33
do d..y haha będzie go bolało - dobra to ten oil nie zaszkodzi turbinie - może tak być ?

: czw lip 30, 2009 22:11
autor: Michał_1977
mnichu33 pisze:dobra to ten oil nie zaszkodzi turbinie - może tak być
Sprawdź skąd on jest,czy z odmy,czy z turbo.

: czw lip 30, 2009 22:23
autor: mnichu33
no z odmy idzie - ale coraz mniej

: czw lip 30, 2009 22:29
autor: Michał_1977
mnichu33 pisze:no z odmy idzie - ale coraz mniej
Co to znaczy coraz mniej?
He,he zobacz może już go nawet w misce nie ma :grin: ...
Albo idzie,albo nie idzie :bigok:,ale śladowe ilości oleju w dolocie zawsze są.

: czw lip 30, 2009 22:32
autor: mnichu33
nie no stan fulllll , czyli troszkę może iść to spoko , czyli turbinie nie zaszkodzi tak ?