Rozrząd-Pomocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 29, 2009 21:45

arwam pisze:silnik który u mnie oryginalnie siedział był z początku 87' a data jest bita pod pompą wodną.
Zgoda,data była bita na bloku,ale skąd wiesz z którego roku była głowica?Skąd wiesz,że poprzedni właściciel nie zmieniał?
arwam pisze:zresztą w innych książkach też pisze że w 87' była zmiana co do rozrządu i nie tylko
Mam dwie książki z różnych wydawnictw i w obydwóch jest napisane to samo,a ten skan,który tam :gora: widać pochodzi z jednej z nich.
Wpadniesz kiedyś do mnie to poczytasz :bigok: .


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » śr lip 29, 2009 21:58

Michaś_1977 pisze:arwam napisał/a:
silnik który u mnie oryginalnie siedział był z początku 87' a data jest bita pod pompą wodną.

Zgoda,data była bita na bloku,ale skąd wiesz z którego roku była głowica?Skąd wiesz,że poprzedni właściciel nie zmieniał?
Michaś_1977, wiem dlatego że silniki sprzed 87' różnią się blokiem a dokładniej brakiem jednego kanału odpływowego oleju i troszką innym układem kanałów wodnych.
żadna pomyłka nie wchodzi w rachubę



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 29, 2009 22:02

arwam pisze:Michaś_1977, wiem dlatego że silniki sprzed 87' różnią się blokiem a dokładniej brakiem jednego kanału odpływowego oleju i troszką innym układem kanałów wodnych.
żadna pomyłka nie wchodzi w rachubę
No to w takim razie co?
W książkach głupoty piszą?
Nieeee,to się kupy nie trzyma :bajer: ...
Poza tym był już kiedyś temat na forum o tym i większość ludzików twierdziła tak jak ja teraz piszę.Nie mam najmniejszego zamiaru kłócić się z Tobą Arek,ale fakty mówią same za siebie.
Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 22:04 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » śr lip 29, 2009 22:30

Michaś_1977 pisze:No to w takim razie co?
W książkach głupoty piszą?
Nieeee,to się kupy nie trzyma :bajer: ...
Poza tym był już kiedyś temat na forum o tym i większość ludzików twierdziła tak jak ja teraz piszę.Nie mam najmniejszego zamiaru kłócić się z Tobą Arek,ale fakty mówią same za siebie.
na to chyba żeby byłblok wymieniany w ramach gwarancji bo ja innej możliwości nie widzę



mnichu33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mnichu33 » czw lip 30, 2009 20:13

witam - głowica założona , tylko mam pytanie szlifiernia znaczy gość powiedział że to ostatni wymiar planowania i to jeszcze taki naciągany , silnik jak odpalił to szybko łapie tem do przedostatniej kreski , wentylator się włączy i chwilowo spada - czy to prawidłowe ? no i na ssącym po rozgrzaniu na łączeniu pojawia się olej ( czy to oznacza koniec turbiny ) to nie moje autko pomagam koledze a mało mam doświadczenia z golfikami .
I jeszcze jedno założenie tych sprężyn na rure wydechową to bajka 3 minuty i pozamiatane - a tak się bałem - pozdrawiam i czekam na odp



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lip 30, 2009 21:24

mnichu33 pisze:silnik jak odpalił to szybko łapie tem do przedostatniej kreski , wentylator się włączy i chwilowo spada - czy to prawidłowe ?
Może być za bardzo wyprzedzony kąt wtrysku,wtedy silnik grzeje się bardziej.
mnichu33 pisze:no i na ssącym po rozgrzaniu na łączeniu pojawia się olej ( czy to oznacza koniec turbiny )
Niekoniecznie turbo.Sprawdź w dolocie (przed turbo)czy jest dużo oleju,bo może odmą zasuwa...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mnichu33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mnichu33 » czw lip 30, 2009 21:37

ok - a jak zasuwa odmą to co mam zrobić ? ze złomować go hihihi - ktoś mi kiedyś podpowiedział żeby do przewodu napchać druciaka do mycia garów - wtedy olej zatrzyma a powietrze będzie szło



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lip 30, 2009 21:47

:goof: to Ty mu powiedz,żeby tego druciaka w d... sobie wsadził :grin:
Jak wali odmą,to silnik ma już przedmuchy na pierścieniach najprawdopodobniej.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » czw lip 30, 2009 21:49

mnichu33 pisze:ok - a jak zasuwa odmą to co mam zrobić ? ze złomować go hihihi - ktoś mi kiedyś podpowiedział żeby do przewodu napchać druciaka do mycia garów - wtedy olej zatrzyma a powietrze będzie szło
ten ktoś niech sobie w uszy nawtyka zmywaków to może jemu pomoże a Tobie gdybyś tej rady posłuchał to dorobiłbyś sie tego tylko żeby Ci cały olej na drodze wylądował



mnichu33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mnichu33 » czw lip 30, 2009 22:01

do d..y haha będzie go bolało - dobra to ten oil nie zaszkodzi turbinie - może tak być ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lip 30, 2009 22:11

mnichu33 pisze:dobra to ten oil nie zaszkodzi turbinie - może tak być
Sprawdź skąd on jest,czy z odmy,czy z turbo.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mnichu33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mnichu33 » czw lip 30, 2009 22:23

no z odmy idzie - ale coraz mniej



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lip 30, 2009 22:29

mnichu33 pisze:no z odmy idzie - ale coraz mniej
Co to znaczy coraz mniej?
He,he zobacz może już go nawet w misce nie ma :grin: ...
Albo idzie,albo nie idzie :bigok:,ale śladowe ilości oleju w dolocie zawsze są.
Ostatnio zmieniony czw lip 30, 2009 22:30 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mnichu33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lip 25, 2009 23:34
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mnichu33 » czw lip 30, 2009 22:32

nie no stan fulllll , czyli troszkę może iść to spoko , czyli turbinie nie zaszkodzi tak ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 169 gości