Strona 5 z 11
: sob sie 15, 2009 20:55
autor: arwam
JABcok20 pisze:ciegno tzn sprezynki mam od 1.9td(jest dłuzsze ciegno i podłozyłem dwie podkladki),
\
spróbuj te elementy przełożyć z pompy od SB
: ndz sie 16, 2009 01:39
autor: JABcok20
w pompie 10mm bylo ciegno dlugosci jak w 1,.9td. wiec skoro ma od 1.9td jest takie same ale jak bedemial czas moze spróbuje.
i zapomniałem regulator mam od pompy 1.9td bo regulator jest z korpusem pompy a nie obudowa lda.
mam wrazenie ze samochód twardo pracuje na wysokich obrotach w czasie jazdy . to chyba objaw zbyt wczesnego wtrysku jak pisal mi arwam. czyli podłozyc dodatkowa podkladke pod fale???? Bedzie wtedy wchodzil na wyzsze obroty?
: ndz sie 16, 2009 09:07
autor: arwam
JABcok20 pisze:mam wrazenie ze samochód twardo pracuje na wysokich obrotach w czasie jazdy . to chyba objaw zbyt wczesnego wtrysku jak pisal mi arwam
w takim układzie obniżyć ciśnienie wewnętrzne w pompie wtryskowej ( mod ŁUKIEGO tylko w odwrotną stronę)
: ndz sie 16, 2009 22:27
autor: JABcok20
czy to możliwe ze w mojej pompie 10mm zastosowano taka sama fale (te same wymiary i numery!!!) co w 1.9td. bo sprawdzałem. w pompie 1.6td sb jest o innych numerach ale tej samej wysokosci.
i jeszcze jeno z tego wszystkiego zastanawiam sie czy nie załozyłem odwrotnie pierścienia bo to wyciecie na ciegno jest nie na środku i jeśli zalozyłem odrotnie to mniejsze bedzie maksymalne przysłoniecie .
czy to mozemiec wplyw na odciecie przy 4000.
ale mysle nad ta fala czy ona moze zostac taka jak w 1.9td ( bo taka sama i dentyczna była w 10mm- mierzyłem suwmiarka!!)
[ Dodano: Nie Sie 16, 2009 22:29 ]
aha i chcialem sprostowac swoje wypowiedzi ja za fale uważałem sprezyne od regulatora kata wtrysku:P
[ Dodano: Nie Sie 16, 2009 22:35 ]
*(there might be some late type AAZ pumps out there with 20MM shafts, depends on who you ask)[/list:o]
własnie znalazłem to. czy to sie odnosi do fali "20mm shafts" to jest ta moja nieszczesna fala? ale w porównaniu do 1.6 sb wypada prawie tak samo
: ndz sie 16, 2009 23:28
autor: t0mal
JABcok20 pisze:jeszcze jeno z tego wszystkiego zastanawiam sie czy nie załozyłem odwrotnie pierścienia bo to wyciecie na ciegno jest nie na środku i jeśli zalozyłem odrotnie to mniejsze bedzie maksymalne przysłoniecie .
czy to mozemiec wplyw na odciecie przy 4000.
no człowieku
jak go zdejmiesz to będziesz widział, wypracowaną, błyszczącą stroną ma być w strone fali.
JABcok20 pisze:ale mysle nad ta fala czy ona moze zostac taka jak w 1.9td
może a nawet musi, bo do wyższej fali bedziezsz musiał dać mocniejsze sprężyny wyciągające tłoczek, inaczej istnieje możliwość, że na dużych obrotach pompa się rozleci.
JABcok20 pisze:there might be some late type AAZ pumps out there with 20MM shafts, depends on who you ask
tu chodzi o wałek nie o fale, fala to po angielsku "cam plate" jak dobrze pamiętam
: ndz sie 16, 2009 23:31
autor: JABcok20
hehe
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
wszystko jasne:) jutro demontarz pompki i sprwdzenie jak załozyłem pierścień i coś czuje że to bedzie powód niedomagań.
: pn sie 17, 2009 00:48
autor: arwam
JABcok20 pisze:i jeszcze jeno z tego wszystkiego zastanawiam sie czy nie załozyłem odwrotnie pierścienia bo to wyciecie na ciegno jest nie na środku i jeśli zalozyłem odrotnie to mniejsze bedzie maksymalne przysłoniecie .
czy to mozemiec wplyw na odciecie przy 4000.
raczej na moc a nie na to jak wysoko się kręci
[ Dodano: 17 Sie 2009 08:30 ]
może a nawet musi, bo do wyższej fali bedziezsz musiał dać mocniejsze sprężyny wyciągające tłoczek, inaczej istnieje możliwość, że na dużych obrotach pompa się rozleci.
do tamtego tłoko-rozdzielacza na pewno są dopasowane sprężyny
: pn sie 17, 2009 09:43
autor: t0mal
Czyli poprostu z tej pompy co brałbyś ewentualnie wyższą fale, trzebaby przerzucić i sprężyny
: pn sie 17, 2009 12:35
autor: JABcok20
sprawdzilem i mam zalozony pierscien tak jak trzeba.
tak jak na foto
według techo opisu mam ciensze podkładki w miejscu gdzie pokazuje zdjecie, fala jest taka jak u mnie( przynajmniej numer)
tu gosc ma prawdopodobnie 10mm
http://pics.tdiclub.com/d...E_pump_head.pdf
: pn sie 17, 2009 12:46
autor: vision
jak sie przekłada to komplet i dysk pod tłokiem bo jest dobrany do tłoka podaj nr pompy fiata i TD to porównam graty
![wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
link nie działa
: pn sie 17, 2009 12:50
autor: JABcok20
http://pics.tdiclub.com/data/3555/Bosch ... p_head.pdf
[ Dodano: Pon Sie 17, 2009 12:51 ]
numer fiat 0 460 404 040
[ Dodano: Pon Sie 17, 2009 12:57 ]
numer vw . 1.9td
0460494182
: pn sie 17, 2009 13:01
autor: vision
JABcok20 pisze:numer fiat 0 460 404 040
fiat croma 2.5TD
JABcok20 pisze:0460494182
VW mk2 TD MF
fala i sprężyny te części nie są takie same
jak pdrezasz tłoczek 9 to włożysz go w fale od 10mm
: pn sie 17, 2009 13:07
autor: JABcok20
ta ompa to zwykly diesel był a silnik z tłokami był potezny rozbebeszony na złomie
: pn sie 17, 2009 13:09
autor: vision
JABcok20 pisze:a ompa to zwykly diesel był a silnik z tłokami był potezny rozbebeszony na złomie
to była kombinowana bo nr nie kłamie