pompa sb 10mm regulacja

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » sob sie 15, 2009 20:55

JABcok20 pisze:ciegno tzn sprezynki mam od 1.9td(jest dłuzsze ciegno i podłozyłem dwie podkladki),
\
spróbuj te elementy przełożyć z pompy od SB



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz sie 16, 2009 01:39

w pompie 10mm bylo ciegno dlugosci jak w 1,.9td. wiec skoro ma od 1.9td jest takie same ale jak bedemial czas moze spróbuje.

i zapomniałem regulator mam od pompy 1.9td bo regulator jest z korpusem pompy a nie obudowa lda.

mam wrazenie ze samochód twardo pracuje na wysokich obrotach w czasie jazdy . to chyba objaw zbyt wczesnego wtrysku jak pisal mi arwam. czyli podłozyc dodatkowa podkladke pod fale???? Bedzie wtedy wchodzil na wyzsze obroty?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » ndz sie 16, 2009 09:07

JABcok20 pisze:mam wrazenie ze samochód twardo pracuje na wysokich obrotach w czasie jazdy . to chyba objaw zbyt wczesnego wtrysku jak pisal mi arwam
w takim układzie obniżyć ciśnienie wewnętrzne w pompie wtryskowej ( mod ŁUKIEGO tylko w odwrotną stronę)



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz sie 16, 2009 22:27

czy to możliwe ze w mojej pompie 10mm zastosowano taka sama fale (te same wymiary i numery!!!) co w 1.9td. bo sprawdzałem. w pompie 1.6td sb jest o innych numerach ale tej samej wysokosci.
i jeszcze jeno z tego wszystkiego zastanawiam sie czy nie załozyłem odwrotnie pierścienia bo to wyciecie na ciegno jest nie na środku i jeśli zalozyłem odrotnie to mniejsze bedzie maksymalne przysłoniecie .
czy to mozemiec wplyw na odciecie przy 4000.


ale mysle nad ta fala czy ona moze zostac taka jak w 1.9td ( bo taka sama i dentyczna była w 10mm- mierzyłem suwmiarka!!)

[ Dodano: Nie Sie 16, 2009 22:29 ]
aha i chcialem sprostowac swoje wypowiedzi ja za fale uważałem sprezyne od regulatora kata wtrysku:P
:blush:

[ Dodano: Nie Sie 16, 2009 22:35 ]
*(there might be some late type AAZ pumps out there with 20MM shafts, depends on who you ask)[/list:o]

własnie znalazłem to. czy to sie odnosi do fali "20mm shafts" to jest ta moja nieszczesna fala? ale w porównaniu do 1.6 sb wypada prawie tak samo


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz sie 16, 2009 23:28

JABcok20 pisze:jeszcze jeno z tego wszystkiego zastanawiam sie czy nie załozyłem odwrotnie pierścienia bo to wyciecie na ciegno jest nie na środku i jeśli zalozyłem odrotnie to mniejsze bedzie maksymalne przysłoniecie .
czy to mozemiec wplyw na odciecie przy 4000.
no człowieku :bigok:
jak go zdejmiesz to będziesz widział, wypracowaną, błyszczącą stroną ma być w strone fali.
JABcok20 pisze:ale mysle nad ta fala czy ona moze zostac taka jak w 1.9td
może a nawet musi, bo do wyższej fali bedziezsz musiał dać mocniejsze sprężyny wyciągające tłoczek, inaczej istnieje możliwość, że na dużych obrotach pompa się rozleci.
JABcok20 pisze:there might be some late type AAZ pumps out there with 20MM shafts, depends on who you ask
tu chodzi o wałek nie o fale, fala to po angielsku "cam plate" jak dobrze pamiętam



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz sie 16, 2009 23:31

hehe :blush: wszystko jasne:) jutro demontarz pompki i sprwdzenie jak załozyłem pierścień i coś czuje że to bedzie powód niedomagań.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » pn sie 17, 2009 00:48

JABcok20 pisze:i jeszcze jeno z tego wszystkiego zastanawiam sie czy nie załozyłem odwrotnie pierścienia bo to wyciecie na ciegno jest nie na środku i jeśli zalozyłem odrotnie to mniejsze bedzie maksymalne przysłoniecie .
czy to mozemiec wplyw na odciecie przy 4000.
raczej na moc a nie na to jak wysoko się kręci

[ Dodano: 17 Sie 2009 08:30 ]
może a nawet musi, bo do wyższej fali bedziezsz musiał dać mocniejsze sprężyny wyciągające tłoczek, inaczej istnieje możliwość, że na dużych obrotach pompa się rozleci.
do tamtego tłoko-rozdzielacza na pewno są dopasowane sprężyny



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn sie 17, 2009 09:43

Czyli poprostu z tej pompy co brałbyś ewentualnie wyższą fale, trzebaby przerzucić i sprężyny



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn sie 17, 2009 12:35

sprawdzilem i mam zalozony pierscien tak jak trzeba.
tak jak na foto Obrazek


według techo opisu mam ciensze podkładki w miejscu gdzie pokazuje zdjecie, fala jest taka jak u mnie( przynajmniej numer)


Obrazek

tu gosc ma prawdopodobnie 10mm
http://pics.tdiclub.com/d...E_pump_head.pdf


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn sie 17, 2009 12:46

jak sie przekłada to komplet i dysk pod tłokiem bo jest dobrany do tłoka podaj nr pompy fiata i TD to porównam graty :wink: link nie działa
Ostatnio zmieniony pn sie 17, 2009 12:47 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn sie 17, 2009 12:50

http://pics.tdiclub.com/data/3555/Bosch ... p_head.pdf

[ Dodano: Pon Sie 17, 2009 12:51 ]
numer fiat 0 460 404 040

[ Dodano: Pon Sie 17, 2009 12:57 ]
numer vw . 1.9td
0460494182


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn sie 17, 2009 13:01

JABcok20 pisze:numer fiat 0 460 404 040
fiat croma 2.5TD
JABcok20 pisze:0460494182
VW mk2 TD MF
fala i sprężyny te części nie są takie same
jak pdrezasz tłoczek 9 to włożysz go w fale od 10mm
Ostatnio zmieniony pn sie 17, 2009 13:04 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn sie 17, 2009 13:07

ta ompa to zwykly diesel był a silnik z tłokami był potezny rozbebeszony na złomie


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn sie 17, 2009 13:09

JABcok20 pisze:a ompa to zwykly diesel był a silnik z tłokami był potezny rozbebeszony na złomie
to była kombinowana bo nr nie kłamie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 187 gości