albo wywala całkowiciebradley pisze:Dlatego m. in. zaslepia sie EGRy
1.9 TDI - czy to normalne spalanie ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tak czytam i chyba po prostu nie dowierzam ....
W moim przypadku EGR byl tak zasyfiony ze spaliny nie mialy prawa sie dostawac - wartosci powietrza w 003BS zawsze byly 450mg bez znaczenia czy EGR w sterowaniu byl zamkniety czy otwarty.
Teraz zachowuje sie książkowo tzn wartość wymagana MAF gdy jest 250 to jest 250 a nie jak wczesniej 450-480 w 003BS ładnie widać zmianę gdy pracuje EGR.
Moze w niektorych silnikach lub może przy jakiś sterownikach EDC15 nie ma to znaczenia ale w moim przypadku przy silniku ASZ jak najbardziej ma to znaczenie na spalanie.
[ Dodano: 16 Lip 2009 20:18 ]
Podpowiem ze od strony spalin nie ma MĘBRANY ...... męmbranka jest po to zeby "malym" podcisnieniem przez membrane podniesc wlasnie grzybek ktory dopusci spaliny.
Pozdro
W moim przypadku EGR byl tak zasyfiony ze spaliny nie mialy prawa sie dostawac - wartosci powietrza w 003BS zawsze byly 450mg bez znaczenia czy EGR w sterowaniu byl zamkniety czy otwarty.
Teraz zachowuje sie książkowo tzn wartość wymagana MAF gdy jest 250 to jest 250 a nie jak wczesniej 450-480 w 003BS ładnie widać zmianę gdy pracuje EGR.
Moze w niektorych silnikach lub może przy jakiś sterownikach EDC15 nie ma to znaczenia ale w moim przypadku przy silniku ASZ jak najbardziej ma to znaczenie na spalanie.
[ Dodano: 16 Lip 2009 20:18 ]
Sorry ale odnosze wrazenie ze nie widziales EGR na oczy albo przynajmniej jak dziala - wybacz ale zdoktoryzowalam sie podczas proby czyszczenia tego "shita"bradley pisze:g4ewa pisze:Teraz mi wytlumaczcie PO KIEGO DIABŁA zaslepiacie te EGRy ? Jak widac maja wplyw na spalanie .Moze wlasnie przez to caly czas do komory spalania przedostawaly sie spaliny. Dlatego m. in. zaslepia sie EGRyg4ewa pisze:(nie trzymala jakas tam mębrana w srodku )
Podpowiem ze od strony spalin nie ma MĘBRANY ...... męmbranka jest po to zeby "malym" podcisnieniem przez membrane podniesc wlasnie grzybek ktory dopusci spaliny.
Pozdro
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Membrana nie moze sie "zatrzec" i stanac w jednym polozeniu "upuszczanie spalin" ?
To tylko jedna z moich hipotez. Nie musisz jej traktowac jako wyrocznie. Ja i tak zaslepie EGR a raczej sie jego pozbyje
To tylko jedna z moich hipotez. Nie musisz jej traktowac jako wyrocznie. Ja i tak zaslepie EGR a raczej sie jego pozbyje
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
dziwnie? myślę że to normalne dla ASZ...saat pisze:u mnie w asz tez spalanie wyglada dziwnie, potrafi mi lyknac 9 .... bylem na kompie i nie wykazalo zadnych bledow... jak myslicie od czego zaczac, autko lekko dymi przy dynamicznej jezdzie...
Na wakacjach zwiedziłem całe Bałkany przejechałem ponad 5000 km spalanie miałem takie same jak 90 konna Octavia na pompie, przy czym ona miała bagażnik dachowy ,spalanie wyniosło 5,6 litra.
ASZ ma to do siebie że gdy jest zimny i na krótkich odcinkach w mieście ma spalanie kolo 9 litrów. Dłuższa jazda po mieście to jednak spadek do około 7-8 litra zależnie od warunków i ciężkiej nogi. Na trasie to już inny silnik i 5 -6 litrów można mieć spokojnie.
Kiedyś uważałem że to dużo, teraz jakoś to olewam. Uznałem że tak ma być.
Też nie mam błędów, auto nie pali oleju wcale. Wszystkie filtry wymieniane na czas.
Obecnie na dystatansie 605 km w trybie mieszanym ale 60-70 % to miasto, spalanie jest takie
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: wt mar 23, 2010 20:49
- Lokalizacja: Łodz
- Kontakt:
mi pali srednio 6,8 tak mam na kompie przejechalem 600km krodkie dystansy 9 litrow nawet do pracy 5km troche mnie nie pokoji spalanie chwilowe ktore przy ruszaniu wzrasta niekiedey nawet do 50 litrow.niewiem czy to normalne auto mam 1,5 tygnia.po za tym mam wrazenie ze pali znacznie wiecej niz pokazuje komp.No i chyba termostad do wymiany bo slabo grzeje malo kiedy dobija do 90... ;/
1.9 TDI - czy to normalne spalanie ?
Witam po długiej nieobecności.
Jak to kobieta szukam pomocy wtedy kiedy dopiero jej potrzebuje.
Przez dwa lata z gofim nie miałam żadnych problemów (pomijając wymianę baterii) - w styczniu 2011 zaczęły dziać się dziwne rzeczy tzn przy dodawaniu gazu/wyprzedzaniu silnik wchodził w tryb awaryjny - auto nie miało jakby siły. po wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu znów działało wszystko dobrze jakiś czas .
Zaczęło sie to tak pogłębiać ze co chwila musiałam gasić i uruchamiać ponownie silnik.
Pojechałam do majstra - okazało się ze podwieszała sie turbina.
Turbina była podobno strasznie zalana - Turbinę przeczyścili i pomogło ale góra na miesiąc i znów to samo.
Oczywiście (jak mnie zapewniano) posprawdzano wszelkie rurki, czujniki itp itd.
Padło ze turbinę trzeba wymienić (regenerować) - potrwało to kilka dni (chodziłam wszędzie ze szpilek ! masakra !).
Wymieniono turbinę i auto odzyskało moc przy wyższych obrotach, silnik nie wchodził w tryb awaryjny ale ...... strasznie zamuliło (!) się w niskich obrotach tzn tak do 2000
Przy okazji zaczęło NIEMIŁOSIERNIE DUŻO PALIĆ !!!!!! do tej pory po mieście paliło średnio 8.8/100 teraz 10.5-11/100 po trasie paliło do tej pory 5.6-6.1/100 teraz 8.0-9.0/100 !!!!!!!
Chwilowe zużycie na wyświetlaczu licznika tez pokazywane jest większe jak do tej pory bywało tzn przy ruszaniu kiedyś komp pokazywał góra 20/100 a teraz potrafi pokazywać nawet 45/100
Jadąc po trasie powiedzmy stówka komputer pokazywal z reguły 5,8-6.2/100 teraz pokazuje 7,6-8,8/100
Wróciłam do kilku dniach do mechanika i wymienili wszelkie rurki (bo może spróchniałe) - niestety nie pomogło
Wymieniona została przeplywka - tez nic nie pomogło aczkolwiek na tej podmienionej jakby "na oko" jest lepiej ale spalanie nadal TRAGICZNE
poniżej przedstawiam logi które zrobiłam (czytając oczywiście forum)
http://latuszek.info/golf/LOG-01-003-00 ... a%20ok.rar
to sa logi turbiny zrobione po kupnie auta - wtedy wszystko bylo ok.
http://latuszek.info/golf/po%20wymianie ... 20duzo.rar
logi po wymianie turbiny
http://latuszek.info/golf/po%20wymianie ... plywki.rar
Prosze o podpowiedz co moze dziać sie z moim gofim .
PS: Auto ma automatyczna skrzynie biegow - logi robione na "3-ce"
Pozdrawiam
Jak to kobieta szukam pomocy wtedy kiedy dopiero jej potrzebuje.
Przez dwa lata z gofim nie miałam żadnych problemów (pomijając wymianę baterii) - w styczniu 2011 zaczęły dziać się dziwne rzeczy tzn przy dodawaniu gazu/wyprzedzaniu silnik wchodził w tryb awaryjny - auto nie miało jakby siły. po wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu znów działało wszystko dobrze jakiś czas .
Zaczęło sie to tak pogłębiać ze co chwila musiałam gasić i uruchamiać ponownie silnik.
Pojechałam do majstra - okazało się ze podwieszała sie turbina.
Turbina była podobno strasznie zalana - Turbinę przeczyścili i pomogło ale góra na miesiąc i znów to samo.
Oczywiście (jak mnie zapewniano) posprawdzano wszelkie rurki, czujniki itp itd.
Padło ze turbinę trzeba wymienić (regenerować) - potrwało to kilka dni (chodziłam wszędzie ze szpilek ! masakra !).
Wymieniono turbinę i auto odzyskało moc przy wyższych obrotach, silnik nie wchodził w tryb awaryjny ale ...... strasznie zamuliło (!) się w niskich obrotach tzn tak do 2000
Przy okazji zaczęło NIEMIŁOSIERNIE DUŻO PALIĆ !!!!!! do tej pory po mieście paliło średnio 8.8/100 teraz 10.5-11/100 po trasie paliło do tej pory 5.6-6.1/100 teraz 8.0-9.0/100 !!!!!!!
Chwilowe zużycie na wyświetlaczu licznika tez pokazywane jest większe jak do tej pory bywało tzn przy ruszaniu kiedyś komp pokazywał góra 20/100 a teraz potrafi pokazywać nawet 45/100
Jadąc po trasie powiedzmy stówka komputer pokazywal z reguły 5,8-6.2/100 teraz pokazuje 7,6-8,8/100
Wróciłam do kilku dniach do mechanika i wymienili wszelkie rurki (bo może spróchniałe) - niestety nie pomogło
Wymieniona została przeplywka - tez nic nie pomogło aczkolwiek na tej podmienionej jakby "na oko" jest lepiej ale spalanie nadal TRAGICZNE
poniżej przedstawiam logi które zrobiłam (czytając oczywiście forum)
http://latuszek.info/golf/LOG-01-003-00 ... a%20ok.rar
to sa logi turbiny zrobione po kupnie auta - wtedy wszystko bylo ok.
http://latuszek.info/golf/po%20wymianie ... 20duzo.rar
logi po wymianie turbiny
http://latuszek.info/golf/po%20wymianie ... plywki.rar
Prosze o podpowiedz co moze dziać sie z moim gofim .
PS: Auto ma automatyczna skrzynie biegow - logi robione na "3-ce"
Pozdrawiam
1.9 TDI - czy to normalne spalanie ?
W nowym temacie tez logi zamieszczasz a jaki silnik to nie podajesz. Profil tez tak ciezko uzupelnic.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
1.9 TDI - czy to normalne spalanie ?
g4ewa, swoje logi wklej tutaj http://vaglog.rtnet.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; (musisz podać swój e-mail aby się zarejestrować) i linki do swoich logów zapodaj na forum (dział Diagnostyka)
1.9 TDI - czy to normalne spalanie ?
post zamieszczony w dziale DIAGNOSTYKA:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=401159
Zapraszam.,
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=401159
Zapraszam.,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości