AAZ padl, co dalej robic?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Skoro piszesz,że wszystko skręciłeś jak trzeba,a rozrusznik nie ma żadnych oporów i kręci elegancko,ciśnienie oleju dobre,pali bezproblemowo,to znaczy,że wszystko gra i buczyrysiu_89 pisze:czyli mam rozumieć że wszystko jest ok i normalne jest to że na początku ciężko sie kręci?
Szerokiej drogi kolego
piter_s, Ameryki to ty nie odkryłeś, pokrywają się, to też już przerabiałem ale widzę że jest kolejny bystry i inteligętny forumowicz.
oby takich kolegów było jak najwięcej
[ Dodano: 13 Maj 2009 18:26 ]
teraz już lżej siekręcia czego dowodem jest zużycie paliwa w mojej ostatniej trasie Lublin-Sandomierz.
nabiłem 220km a wlałem tylko 9l ( tankowanie do pełna przed wyjazdem i po przyjeździe)
Spalanie wyszło 4,1l/100km przy średniej prędkości 90-120km/h
oby takich kolegów było jak najwięcej
[ Dodano: 13 Maj 2009 18:26 ]
ja jak wał zmieniałem to to samo miałem i musiałem użyć siły 100Nm żeby wał w OT ruszyć z miejsca.rysiu_89 pisze:jest małe ale....jak założę klucz na śróbe wału to ciężko się kręci wał tak ręką i kluczem troche, dodam że silnik po złożeniu pracował jak narazie jakieś 3-5 minut... czy to normalne?
teraz już lżej siekręcia czego dowodem jest zużycie paliwa w mojej ostatniej trasie Lublin-Sandomierz.
nabiłem 220km a wlałem tylko 9l ( tankowanie do pełna przed wyjazdem i po przyjeździe)
Spalanie wyszło 4,1l/100km przy średniej prędkości 90-120km/h
no jestem dobrej myśli, cieszy mnie to że ten wał ma idealny otwór na klin, i koło podczas pracy silnika nie ma najmniejszych nawet drgań na boki a co do reszty to myśle żę powoli wszystko sie dopasuje. jutro jeszcze lub w piątek założe nowe końcówki wtrysków( już leżą domu nówki) i wyrególuje i będzie miód.
mam jeszcze pytanie... jak teraz jeżdzić autem?? jakoś specjalnie"docierać"?? jaka ma być technika jazdy i przez jaki okres czasu/przejechany dystans??
mam jeszcze pytanie... jak teraz jeżdzić autem?? jakoś specjalnie"docierać"?? jaka ma być technika jazdy i przez jaki okres czasu/przejechany dystans??
nie obciążaj go wysokimi biegami na małych oborotach.rysiu_89 pisze:mam jeszcze pytanie... jak teraz jeżdzić autem?? jakoś specjalnie"docierać"?? jaka ma być technika jazdy i przez jaki okres czasu/przejechany dystans??
proponuję utrzymywać obroty między 2200 a 2800rpm.
i zawsze po rozruchu pozwolić mu chwilkę popracować na wolnych obrotach
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 170 gości