Wtryskiwacze ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ja po zmianie wtrysków z 1zet na afn musiałem dawke ustawić bo mi spadła na 1.2 mg(wszesniej miałem 3.4 mg)a kąt wtrysku pozostał bez zmian
[ Dodano: Pią Sty 30, 2009 10:44 ]
kolego covboy piszesz ze trzeba nastawnikiem dygnąc zeby palił z pół obrotu ja u siebie tylko dawke rozruchową zwiekszyłem z 78 na 145 ,
[ Dodano: Pią Sty 30, 2009 11:24 ]
a ta dawka co nastawnikiem ustawisz to ma wpływ na odpalanie?
[ Dodano: Pią Sty 30, 2009 10:44 ]
kolego covboy piszesz ze trzeba nastawnikiem dygnąc zeby palił z pół obrotu ja u siebie tylko dawke rozruchową zwiekszyłem z 78 na 145 ,
[ Dodano: Pią Sty 30, 2009 11:24 ]
a ta dawka co nastawnikiem ustawisz to ma wpływ na odpalanie?
no bo AFN maja tak samo cisnienia jak 1Z 190/300 Bar wiec kat sie nie zmienilwoojas25 pisze:ja po zmianie wtrysków z 1zet na afn musiałem dawke ustawić bo mi spadła na 1.2 mg(wszesniej miałem 3.4 mg)a kąt wtrysku pozostał bez zmian
nie wiem ja tego ne testowałem - Adamm wie lepiej
nie wiem czy to zwiekszenie dawki startowej VAGiem jest duże, pewnie to mały zakres regulacji
dawkę najlpiej wyregulowac nastawnikiem
a co napisałem ?damcio151 pisze:ale nie myl pojęć dawka startowa została zmieniona w vagu , a nie normalna dawka paliwa
tu o dawce startowej
tu o dawce paliwacowboy pisze:nie wiem czy to zwiekszenie dawki startowej VAGiem jest duże, pewnie to mały zakres regulacji
cowboy pisze:dawkę najlpiej wyregulowac nastawnikiem
no jak tak zrozumiałem ... zresztą tutaj teżcowboy pisze:a co napisałem ?
tu o dawce startowej
cowboy napisał/a:
nie wiem czy to zwiekszenie dawki startowej VAGiem jest duże, pewnie to mały zakres regulacji
tu o dawce paliwa
cowboy napisał/a:
dawkę najlpiej wyregulowac nastawnikiem
no jak dla mnie to piszesz, że dawkę startową zmienia się nastawnikiem ...cowboy pisze:dawka startowa tez w starszych TDIikach może się opóźnić przy większych dziurach (moze ale nie musi moze zależy od kondycji pompy lub softu) i trzeba dygnąć nastawnikiem żeby palił z półobrotu
tu rzeczywiście tak napisałem jakoś dziwenie jakoby się miała dawka opóźnić - my faultdamcio151 pisze:no jak dla mnie to piszesz, że dawkę startową zmienia się nastawnikiem ...
chodzi o to że przy większych otworkach może się zmienic dawka - i najlepiej doregulować ją nastawnikiem
choć jak mówię w więszkości przypadków wkłada się jest OK...
na razie 2 osoby zaobserwowwały że trzeba dłużej zakręcić.. mimo dobrego kąta
nie wiem czym to jest spowodowane... może tym że sie zmieniła dawka ? niepotrzbenie tu zamieszałem z dawką startową ..
w każdym razie czasem się zmienia a czasem nie i to jest dziwne - może wynika to ze stanu pompy ? nie wiem..
i z tym się zgodzę w razie gdyby tak było mogę to zrobić bulikingcowboy pisze:chodzi o to że przy większych otworkach może się zmienic dawka - i najlepiej doregulować ją nastawnikiem
zależy jak się zmienia , wątpie, żeby aż tak drastycznie np.- kiedy dawka wynosi 0.X silnik podczas odpalania potrafi wejść na wysokie obroty, a znów jak dawka jest w okolicach 9 będzie ciężko , lub w ogóle nie odpalicowboy pisze:nie wiem czym to jest spowodowane... może tym że sie zmieniła dawka ? niepotrzbenie tu zamieszałem z dawką startową ..
co innego jak mieści się w normie powiedzmy 2.5-7 - wtedy odpalanie jest praktycznie takie samo
bardzo możliwecowboy pisze:może wynika to ze stanu pompy ? nie wiem..
no tak..damcio151 pisze:zależy jak się zmienia , wątpie, żeby aż tak drastycznie np.- kiedy dawka wynosi 0.X silnik podczas odpalania potrafi wejść na wysokie obroty, a znów jak dawka jest w okolicach 9 będzie ciężko , lub w ogóle nie odpali
czyli koledze spadła czyli wzrosła ?woojas25 pisze:ja po zmianie wtrysków z 1zet na afn musiałem dawke ustawić bo mi spadła na 1.2 mg(wszesniej miałem 3.4 mg)
nie wiem, powiem szczerze ja nawet nie sprawdzałem u siebie ale cos mi się kojarzy ze domyślna wartość to 128nie wiem od czego to jest zależne , np może na jaki kraj auto ma byc wypuszczone
moze własnie Ci co maja 78 mają ciutke za mało i po włożeniu wiekszych wtrysków trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem ?...a moze jak ktoś ma 128 to nie ma tych problemów ?
musiałby sie jakiś fachowiec wypowiedzieć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości