Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								xxxGlaDxxx							
 
						- ...

 			
		- Posty: 1200
 		- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
 		
		
											- Lokalizacja: Wrocław
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: xxxGlaDxxx » sob mar 13, 2010 13:47
			
			
			
			
			abrams pisze:wątpię aby JP w wersji C miał zawias GTI .... ;P ale to tylko taka moja mała dygresja 

 
watpie ze potrafisz czytać ze zrozumieniem. 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								abrams							
 
						- VR6 Driver

 			
		- Posty: 1198
 		- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
 		
		
																- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: abrams » sob mar 13, 2010 14:11
			
			
			
			
			xxxGlaDxxx pisze:abrams pisze:wątpię aby JP w wersji C miał zawias GTI .... ;P ale to tylko taka moja mała dygresja 

 
watpie ze potrafisz czytać ze zrozumieniem. 

 
buahahah 

 
			
									
									
		
		
				Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Ł-u-k-a-s-z							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 896
 		- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
 		
		
											- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ł-u-k-a-s-z » sob mar 13, 2010 15:25
			
			
			
			
			xxxGlaDxxx, tak gtd w standardzie miało nizsze zawieszenie jak gti tak samo różniła sie tylnia belka od standartowej 
[ Dodano: 13 Mar 2010 14:29 ]
SunnyDay, a odróznic wersje nie trzeba szukac oznaczen wystarczy luknac na silnik ,1v ma eko pompe, jr ma lda na pompie ,a sb ra ma ic, jp niema turbo 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								abrams							
 
						- VR6 Driver

 			
		- Posty: 1198
 		- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
 		
		
																- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: abrams » sob mar 13, 2010 17:21
			
			
			
			
			PROXII, 
czym się rożniła belka ??
			
									
									
		
		
				Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								BENITO							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1459
 		- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
 		
		
																- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BENITO » sob mar 13, 2010 17:57
			
			
			
			
			Właśnie, czym, bo ja różnic nie widzę GTD wychodziły zarówno z tarczami z tyłu jak i z bębnami, stabilizator z przodu miały wszystkie.
			
									
									
		
		
				Powrót do korzeni, GTD to jest to.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								abrams							
 
						- VR6 Driver

 			
		- Posty: 1198
 		- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
 		
		
																- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: abrams » sob mar 13, 2010 17:59
			
			
			
			
			BENITO pisze:Właśnie, czym, bo ja różnic nie widzę GTD wychodziły zarówno z tarczami z tyłu jak i z bębnami,
tym mnie zaskoczyłeś 

 
			
									
									
		
		
				Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								BENITO							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1459
 		- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
 		
		
																- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BENITO » sob mar 13, 2010 18:04
			
			
			
			
			abrams, ja mam oryginał gtd i bębny z tyłu, podejrzewam że wersja special oprócz kubłów w środku miała również tarcze.
			
									
									
		
		
				Powrót do korzeni, GTD to jest to.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								abrams							
 
						- VR6 Driver

 			
		- Posty: 1198
 		- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
 		
		
																- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: abrams » sob mar 13, 2010 18:12
			
			
			
			
			hmm.. Fajer być może też ?? ale co do specjala.. to fakt... kurcze nie pomyślałem ...
			
									
									
		
		
				Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								człek							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 508
 		- Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
 		
		
											
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: człek » sob mar 13, 2010 18:15
			
			
			
			
			BENITO pisze:abrams, ja mam oryginał gtd i bębny z tyłu, podejrzewam że wersja special oprócz kubłów w środku miała również tarcze.
Ja mam specjala gtd i też mam bębny.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								BENITO							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1459
 		- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
 		
		
																- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BENITO » sob mar 13, 2010 19:19
			
			
			
			
			No to wychodzi na to, że wszystko zależało od tego, jaki wariant wybierał 1 właściciel w salonie.
			
									
									
		
		
				Powrót do korzeni, GTD to jest to.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								skibszczok							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 376
 		- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
 		
		
																- Lokalizacja: Pabianice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: skibszczok » sob mar 13, 2010 20:34
			
			
			
			
			Tylnia belka wychodzila takze ze stabilizatorem.
			
									
									
		
		
				Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Lukas-182							
 
						- Sprzedawca

 			
		- Posty: 997
 		- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
 		
		
																					- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Lukas-182 » sob mar 13, 2010 20:39
			
			
			
			
			skibszczok pisze:Tylnia belka wychodzila takze ze stabilizatorem.
A czy w ogóle sama tylna belka nie jest jednocześnie stabilizatorem ?? Toć to belka skrętna więc jako tako już stabilizuje ??
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								BENITO							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1459
 		- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
 		
		
																- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: BENITO » sob mar 13, 2010 21:51
			
			
			
			
			skibszczok, tylna belka nie ma wahaczy poprzecznych żebyś musiał używać stabilizatora, są tylko wahacze wleczone i tył stabilizuje się samoczynnie.
			
									
									
		
		
				Powrót do korzeni, GTD to jest to.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								skibszczok							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 376
 		- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
 		
		
																- Lokalizacja: Pabianice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: skibszczok » sob mar 13, 2010 22:38
			
			
			
			
			BENITO, Lukas-182, ten stabilizator to poprostu kawalek preta przyspawany w srodku tego profila ktorym jest belka. Mozna sobie to rownie dobrze dospawac. Podobno prowadzenie jest duzo lepsze z tym ztabilizatorem. Jednak jest to jakies utwardzenie i belka tak nie pracuje wtedy na boki.
			
									
									
		
		
				Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości