Strona 5 z 5
: śr gru 10, 2008 16:31
autor: tberent
vwer2, da duzo bo ni ebedzie go dlawilo tak bardzo.
zalezy gdzi ejezdzisz na tej 4S. ja po miesci ewiecej to ladnie odchodzi. w trasy nie uderzam swoim wiec luz dla mnie ale fakt ze maks moglby byc cichszy ;d
: wt gru 08, 2009 20:58
autor: vwer2
Przeróbka udana
[ Dodano: 08 Gru 2009 19:59 ]
Dzięki wszystkim za rady ,bez was było by ciężko !!!!!!
: wt gru 08, 2009 22:05
autor: jarekkoval
vwer2, no to pogratulowac
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
lepiej sie toczy ?
zrobiles wiekszy wydech ?
: wt gru 08, 2009 22:12
autor: vwer2
jarekkoval pisze:vwer2, no to pogratulowac
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
lepiej sie toczy ?
zrobiles wiekszy wydech ?
lepiej.lepiej! Teraz benzynki co nie które się chowają
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Re: Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.
: wt lis 02, 2010 12:18
autor: vwer2
Kolejny pacjent wpadł na operacje serca. Tym razem mamy 1,8 GT RP 90 KM a dawca 1,6D JK 54KM. Żeby smutno nie było do JK dorzuciłem
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Turbo T 3 Pompę z Lda ,intercooler , wtryski 170 BAR ,chłodnice oleju i takie tam parę gratów...
W trakcie prac postaram się dorzucić foto z opisami
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Re: Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.
: wt lis 02, 2010 12:21
autor: vwer2
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/360/be0b8beda49e634fm.jpg)
Pacjent
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.
: wt lis 02, 2010 12:32
autor: vwer2
Benzynożercy podziękujemy
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.
: pt lis 12, 2010 01:19
autor: finch
Z tego co mi się wydaje to ta kombinacja Ci zbyt długo nie pożyje. Powód jest bardzo prosty, silniki wolnossące nie miały natrysku oleju na denko tłoka - wobec czego nie ma czym tłoka chłodzić. temperatura procesu spalania w TD jest dużo wyższa tak więc sądzę że tłoki szlag trafi albo motor Ci się zwyczajnie zatrze, co również widziałem przy takiej kombinacji jak popełniłeś. Reasumując chłodnica oleju to Ci w tym wypadku pomoże jak: 'umarłemu kadzidło'.
Pozdrawiam,
finch
Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.
: pt lis 12, 2010 01:30
autor: t0mal
Zamienił stryjek siekierkę na kijek, wywalasz dynamiczny w mk2 i niezawodny silnik na powolnego, przegrzewającego się i sporo palącego kopciucha, dlaczego? Na dodatek będzie to rzeźba, i wymiany oleju co 7500km
Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.
: ndz lis 14, 2010 18:40
autor: vwer2
Silniczek już na miejscu
Jeszcze tylko pompa odpowiednia
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/383/1770ad8e4abff869m.jpg)
Re: Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.
: ndz lis 14, 2010 18:44
autor: vwer2
t0mal pisze:Zamienił stryjek siekierkę na kijek, wywalasz dynamiczny w mk2 i niezawodny silnik na powolnego, przegrzewającego się i sporo palącego kopciucha, dlaczego? Na dodatek będzie to rzeźba, i wymiany oleju co 7500km
Może i "Kopciuch " ale ON po 3zł ,
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
a nie 8 litrów benzyny po prawie 5zł
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)