Strona 5 z 5

: śr gru 10, 2008 16:31
autor: tberent
vwer2, da duzo bo ni ebedzie go dlawilo tak bardzo.
zalezy gdzi ejezdzisz na tej 4S. ja po miesci ewiecej to ladnie odchodzi. w trasy nie uderzam swoim wiec luz dla mnie ale fakt ze maks moglby byc cichszy ;d

: wt gru 08, 2009 20:58
autor: vwer2
Przeróbka udana :pub:

[ Dodano: 08 Gru 2009 19:59 ]
Dzięki wszystkim za rady ,bez was było by ciężko !!!!!!

: wt gru 08, 2009 22:05
autor: jarekkoval
vwer2, no to pogratulowac :D
lepiej sie toczy ?
zrobiles wiekszy wydech ?

: wt gru 08, 2009 22:12
autor: vwer2
jarekkoval pisze:vwer2, no to pogratulowac :D
lepiej sie toczy ?
zrobiles wiekszy wydech ?
lepiej.lepiej! Teraz benzynki co nie które się chowają :okej:

Re: Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

: wt lis 02, 2010 12:18
autor: vwer2
Kolejny pacjent wpadł na operacje serca. Tym razem mamy 1,8 GT RP 90 KM a dawca 1,6D JK 54KM. Żeby smutno nie było do JK dorzuciłem :grin: Turbo T 3 Pompę z Lda ,intercooler , wtryski 170 BAR ,chłodnice oleju i takie tam parę gratów... :hmm:
W trakcie prac postaram się dorzucić foto z opisami :jezor:

Re: Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

: wt lis 02, 2010 12:21
autor: vwer2
Obrazek
Pacjent :grin:

Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

: wt lis 02, 2010 12:32
autor: vwer2
Obrazek

Benzynożercy podziękujemy :okej:

Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

: pt lis 12, 2010 01:19
autor: finch
Z tego co mi się wydaje to ta kombinacja Ci zbyt długo nie pożyje. Powód jest bardzo prosty, silniki wolnossące nie miały natrysku oleju na denko tłoka - wobec czego nie ma czym tłoka chłodzić. temperatura procesu spalania w TD jest dużo wyższa tak więc sądzę że tłoki szlag trafi albo motor Ci się zwyczajnie zatrze, co również widziałem przy takiej kombinacji jak popełniłeś. Reasumując chłodnica oleju to Ci w tym wypadku pomoże jak: 'umarłemu kadzidło'.

Pozdrawiam,
finch

Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

: pt lis 12, 2010 01:30
autor: t0mal
Zamienił stryjek siekierkę na kijek, wywalasz dynamiczny w mk2 i niezawodny silnik na powolnego, przegrzewającego się i sporo palącego kopciucha, dlaczego? Na dodatek będzie to rzeźba, i wymiany oleju co 7500km

Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

: ndz lis 14, 2010 18:40
autor: vwer2
Obrazek

Silniczek już na miejscu

Obrazek

Jeszcze tylko pompa odpowiednia

Obrazek

Re: Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

: ndz lis 14, 2010 18:44
autor: vwer2
t0mal pisze:Zamienił stryjek siekierkę na kijek, wywalasz dynamiczny w mk2 i niezawodny silnik na powolnego, przegrzewającego się i sporo palącego kopciucha, dlaczego? Na dodatek będzie to rzeźba, i wymiany oleju co 7500km

Może i "Kopciuch " ale ON po 3zł , :helm: a nie 8 litrów benzyny po prawie 5zł :smoke: