Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » śr gru 10, 2008 16:31

vwer2, da duzo bo ni ebedzie go dlawilo tak bardzo.
zalezy gdzi ejezdzisz na tej 4S. ja po miesci ewiecej to ladnie odchodzi. w trasy nie uderzam swoim wiec luz dla mnie ale fakt ze maks moglby byc cichszy ;d


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » wt gru 08, 2009 20:58

Przeróbka udana :pub:

[ Dodano: 08 Gru 2009 19:59 ]
Dzięki wszystkim za rady ,bez was było by ciężko !!!!!!


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » wt gru 08, 2009 22:05

vwer2, no to pogratulowac :D
lepiej sie toczy ?
zrobiles wiekszy wydech ?



Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Post autor: vwer2 » wt gru 08, 2009 22:12

jarekkoval pisze:vwer2, no to pogratulowac :D
lepiej sie toczy ?
zrobiles wiekszy wydech ?
lepiej.lepiej! Teraz benzynki co nie które się chowają :okej:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Re: Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

Post autor: vwer2 » wt lis 02, 2010 12:18

Kolejny pacjent wpadł na operacje serca. Tym razem mamy 1,8 GT RP 90 KM a dawca 1,6D JK 54KM. Żeby smutno nie było do JK dorzuciłem :grin: Turbo T 3 Pompę z Lda ,intercooler , wtryski 170 BAR ,chłodnice oleju i takie tam parę gratów... :hmm:
W trakcie prac postaram się dorzucić foto z opisami :jezor:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Re: Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

Post autor: vwer2 » wt lis 02, 2010 12:21

Obrazek
Pacjent :grin:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

Post autor: vwer2 » wt lis 02, 2010 12:32

Obrazek

Benzynożercy podziękujemy :okej:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

Post autor: finch » pt lis 12, 2010 01:19

Z tego co mi się wydaje to ta kombinacja Ci zbyt długo nie pożyje. Powód jest bardzo prosty, silniki wolnossące nie miały natrysku oleju na denko tłoka - wobec czego nie ma czym tłoka chłodzić. temperatura procesu spalania w TD jest dużo wyższa tak więc sądzę że tłoki szlag trafi albo motor Ci się zwyczajnie zatrze, co również widziałem przy takiej kombinacji jak popełniłeś. Reasumując chłodnica oleju to Ci w tym wypadku pomoże jak: 'umarłemu kadzidło'.

Pozdrawiam,
finch


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

Post autor: t0mal » pt lis 12, 2010 01:30

Zamienił stryjek siekierkę na kijek, wywalasz dynamiczny w mk2 i niezawodny silnik na powolnego, przegrzewającego się i sporo palącego kopciucha, dlaczego? Na dodatek będzie to rzeźba, i wymiany oleju co 7500km



Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

Post autor: vwer2 » ndz lis 14, 2010 18:40

Obrazek

Silniczek już na miejscu

Obrazek

Jeszcze tylko pompa odpowiednia

Obrazek


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Re: Przeróbka mk2 z PN na 1V + IC.

Post autor: vwer2 » ndz lis 14, 2010 18:44

t0mal pisze:Zamienił stryjek siekierkę na kijek, wywalasz dynamiczny w mk2 i niezawodny silnik na powolnego, przegrzewającego się i sporo palącego kopciucha, dlaczego? Na dodatek będzie to rzeźba, i wymiany oleju co 7500km

Może i "Kopciuch " ale ON po 3zł , :helm: a nie 8 litrów benzyny po prawie 5zł :smoke:


TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 201 gości