Strona 5 z 5

: pt paź 24, 2008 22:23
autor: Dj Darecki
educh1985 pisze:Dj Darecki, moze i tak jest ale jak na poczatku dmuchalo 0.3 to jaka moze byc przyczyna turbo sie konczy?
Jak ja kupiłem swojego AAZ-a dmuchało 0,2 :bigok: . Nie wiem co może być , może wyrabia się sprężyna od WG i słabiej trzyma , zmniejszona dawka paliwa .

PozdrO

: sob paź 25, 2008 16:43
autor: zun
U mnie raczej sie kończy , wszystko jest przy kolektorze obzygane olejem , a w rurce idacej do wskaznika juz po dwoch dniach pojawil sie czarno cóś ;) W przyszlym tygodniu sciagam turbine ze swojego 1.6 , zobacze w jakim jest stanie i jakby co to zrobie swap ;)

: ndz paź 26, 2008 12:33
autor: educh1985
zun, witam u mnie to jest w oleju ale doszlem do tego ze to odma daje olej, nie wiem czy tym ostojnikiem co jest na pokrywie zaworow nie wlatuje z powrotem czy co. jak narazie w wezyku tez mam troszke oleju ale pluje mi olejem z tej gruszki od sztangi turbo przedtem sztanga sie nie ruszala to nie lecialo teraz podkrecilem i przy wysokich obrotach przy otwarciu zaworu lekko pluje

: ndz paź 26, 2008 14:37
autor: zun
Musze zagladnac do turbinki , zobaczymy co tam sie dzieje. Na razie mam inne zmartwienia z paskiem :(

: ndz paź 26, 2008 14:55
autor: educh1985
zun, zawsze cos. ja zrobilem manewr z butelka od odmy umieszczona przy silniki zobaczyby co bedzie sie dzialo. a co dokladnie z paskiem sie dzieje

: ndz paź 26, 2008 14:59
autor: zun
Rozciekla sie pompa wtryskowa . Wali z niej ropy tyle ze nie pytaj. Jutro kurcze nie mam czasu wiec tylko z 1.6 wykrece pompe i musze tak jechac do roboty , ale po jutrze musze jakos ta pompe z 1.6 wszczepic do siebie , bo jeszcze sie rozleci na amen pompisko :(

: pn paź 27, 2008 18:38
autor: educh1985
odma na 120 km wydmuchalo mi pol kielszka oleju okolo 20 -25 ml to chyba duzo a co to dopiero jak turbo jeszcze ciagnie. ostojnik oleju od odmy co jest na pokrywie zaworow jest czysty i drozny co z tym poczac

: pt paź 16, 2009 16:56
autor: Mako
Witam
Mam 1.9 TDI 1Z mk3 i wszystko podłączyłem wężyk też ale chyba nie tutaj gdzie trzeba podłączyłem bo wskazówka ciągle na 0 :/ jak dam na 4000tys/obr to 1mm idzie w dół :/


Obrazek

: pt paź 16, 2009 23:38
autor: kenorb85
Ja tam ekspertem od TDI nie jestem (bo mam zwykłego klekota), ale z tego co widzę to trójnik jest podpięty z jednej strony do kolektora ssącego, a z drugiej strony do węża idącego z filtra powietrza (przed turbiną). W wężu przed turbiną jest podciśnienie, a w kolektorze ciśnienie "doładowane". W takiej konfiguracji ciśnienie się wyrównuje, a przy wyższych obrotach doładowanie jest słabsze od ssania i wskaźnik wskazuje podciśnienie.
W TDI to chyba nie ma sensu stosować trójnika.

Na początek podłącz bez trójnika bezpośrednio do kolektora. Powinno być ok.

: sob paź 17, 2009 00:23
autor: piori
Linc pisze:chyba nie tutaj gdzie trzeba podłączyłem
:bajer:
Powinno być wpięte w ten wężyk (zakreślony na czerwono):
Obrazek
I już go nie rozcinaj, tylko zdejmij z kolektora ssącego, a na trójniku zostaw ten krótki kawałek który już uciąłeś i załóż go na kolektor.

: śr paź 21, 2009 11:11
autor: arwam
ewentualnie przewód do manometru może być gdzieś załamany

: śr paź 21, 2009 11:20
autor: Mako
tak tak założyłem odrazu w tedy tam i działa :helm: