Strona 5 z 5

Kody silników - różnice w ich budowie

: sob lip 30, 2016 20:08
autor: Skrzak
Ale w danych stoi, że BLT jest 6-biegowy 130KM czyli bliźniak ASZ, to ja i tak musiałbym swapować wszystko pod 6 biegów. No ale dobrze wiedzieć że jest młodsza wersja ASZ.
Kto wie czym konkretnie się różni BLT od ASZ?
Inna sprawa - czy turbiny BPX i BUK są mocniejsze od ARL i czy mają taki sam kształt?
No i dalej aktualne moje pytanie - czy jest jakiś bliźniaczy słupek do AXR i był dłużej produkowany?

Kody silników - różnice w ich budowie

: sob lip 30, 2016 20:57
autor: wesol
Na taką moc to ja nie rozumiem po co pchać się w słupek od asz czy blt. Co ma to dać? Przecie słupek od axr czy ajm wystarczy na dwa razy taką moc. Jeśli nie celujesz w 3xx a nawet 400 koni to słupek asz nie jest ci potrzebny. Szukaj taniego i zadbanego słupka.

Turbo w bpx jest takie samo jak w arl.

Kody silników - różnice w ich budowie

: sob lip 30, 2016 21:13
autor: Skrzak
Spoko te 160 to dopiero stage 1, ja celuję tak w 220 słyszałem że AXR kończy się na 200. Generalnie chodzi mi o to żeby mieć silnik mniej więcej tak mocny jak seria r32 (240 chyba to jest).

Kody silników - różnice w ich budowie

: sob lip 30, 2016 22:10
autor: wesol
Gdzie to słyszałeś? Masters przerobił kiedyś taki silnik 101 konny i zapakowal do lupo z napędem 4x4. Moc wyszła 384 konie. Jeździło to dość dobrze i długo puki syn się nie dopadł i zabił silnik. Wtedy wstawił słupek od asz. Ludzie bajki opowiadają ze aż płakać się chce. Ile jeździ tez dlubnietych 1.4 tdi na moce pod 160-170 koni a to tylko R3.

Kody silników - różnice w ich budowie

: sob lip 30, 2016 23:29
autor: Skrzak
Acha jak tak to okej. To zostanę przy słupku axr lub pokrewnym

Kody silników - różnice w ich budowie

: sob lip 30, 2016 23:38
autor: wesol
Porostu nic na siłę by odrazu pakowac arl.

Kody silników - różnice w ich budowie

: śr sie 03, 2016 18:34
autor: Detektor
Skrzak pisze:Ale w danych stoi, że BLT jest 6-biegowy 130KM czyli bliźniak ASZ, to ja i tak musiałbym swapować wszystko pod 6 biegów.
Nie prawda kolego bo nie ma żadnych przeszkód żeby do ASZ czy BLT dołączyć skrzynię 5 biegową.
Skrzak pisze:No i dalej aktualne moje pytanie - czy jest jakiś bliźniaczy słupek do AXR i był dłużej produkowany?
Nie, takiego nie było i z tego co kojarzę to właśnie z tych słabszych pompowtrysków to właśnie AXR był najdłużej pakowany do aut z grypy Vw.
Skrzak pisze:Kto wie czym konkretnie się różni BLT od ASZ?
Pompowtryskami, reszta jest prawie taka sama.
wesol, jeżeli chłopak miałby wymieniać słupek to osobiście polecam BLT tylko z tego względu ,że może być o wiele młodszy a koszt jest identyczny.
Więc skoro koszta są podobne to chyba lepiej mieć młodszy silnik skoro jest taka możliwość zamiany to raz a dwa to miałby chłopak już tak na wszelki wypadek
mocniejszy silnik gdyby mu się kiedyś zamarzyło celować w dużo koniów. Po za tym żywotniejszy jest taki silnik od AXR-a czy tam innych słabszych pompowtrysków.
Przy okazji takiej zmiany ma 3 w 1, same zalety jak by nie patrzyć a koszty przypominam te same.

Kody silników - różnice w ich budowie

: śr sie 03, 2016 19:01
autor: Skrzak
No info przydatne ale okazało się że u mnie się wszystko dobrze skończyło bo zawory nie dostały po doopie ale musiałem też napinacz paska wymienić.

Ktoś jeszcze potwierdzi że słupek AXR i podobne nadają się do kręcenia na moce 200++? Pompki to wiem że bez wymiany końcówek to 160 maks ale mi chodzi o sam słupek, znacie jeszcze jakieś przypadki AXR na około 300hp?

Kody silników - różnice w ich budowie

: śr sie 03, 2016 19:10
autor: Detektor
Skrzak pisze:Ktoś jeszcze potwierdzi że słupek AXR i podobne nadają się do kręcenia na moce 200++?
Ja Ci to potwierdzam. Nie jest to żadne science-fiction bo sam silnik spokojnie wyrobi nawet i 300KM tylko trzeba kasy trochę zainwestować w nowe
części, osprzęt no i program oczywiście.