Strona 5 z 9

: sob sty 09, 2010 16:21
autor: SDS
apo pisze:A które końcówki są wydajniejsze 271, czy 273?
Jakie do nich powinno być ustawione ciśnienie?

[ Dodano: 19 Lis 2009 18:24 ]
Któryś z kolegów na forum zna odpowiedź na postawione powyżej pytanie???
DN0SD273 OZNACZENIE BOSCH 0 434 250 138 130.0bar VW ME 40KW

DN0SD271 OZNACZENIE BOSCH 0 434 250 136 135.0bar OPEL Kadett 1.6 D

: sob sty 23, 2010 23:06
autor: kamilitam
witam mam taki problem kupilem koncowki wtryskow DNOSD 297 do silnika JR czy one nie sa za malo wydajne? poniewaz zamierzam podkrecic ten silnik czy lepiej wymienic na te co sa montowane seryjnie czyli 273

: sob sty 30, 2010 13:51
autor: Krakulec
no własnie chce wymienic tez wtryski i to samo pytanie co wyzej ?? fabryczne 273 id JR czy włożyc od SB 274 i tez bede silnik krecil

: sob sty 30, 2010 14:23
autor: oldstaszek
SDS pisze:
apo pisze:A które końcówki są wydajniejsze 271, czy 273?
Jakie do nich powinno być ustawione ciśnienie?

[ Dodano: 19 Lis 2009 18:24 ]
Któryś z kolegów na forum zna odpowiedź na postawione powyżej pytanie???
DN0SD273 OZNACZENIE BOSCH 0 434 250 138 130.0bar VW ME 40KW

DN0SD271 OZNACZENIE BOSCH 0 434 250 136 135.0bar OPEL Kadett 1.6 D
DNOSD 273 - 155bar - tak jest w katalogu Boscha.130bar jest dla DNOSD293/silnik JP
JR(51KW) ma 155 bar i końc.293(lata 08.83-10.91) lub 273 dla tego samego okresu.
VW Jetta ma identycznie... :pub:

[ Dodano: 30 Sty 2010 13:27 ]
kamilitam pisze:witam mam taki problem kupilem koncowki wtryskow DNOSD 297 do silnika JR czy one nie sa za malo wydajne? poniewaz zamierzam podkrecic ten silnik czy lepiej wymienic na te co sa montowane seryjnie czyli 273
DNOSD 297 nie są do JR 51kW(1,6) a do 1V 44kW(1,6). :pub:

: sob sty 30, 2010 14:33
autor: Krakulec
ale co włozyc najlepiej do jr :food:

: sob sty 30, 2010 14:40
autor: oldstaszek
Krakulec pisze:ale co włozyc najlepiej do jr :food:
Najlepiej trzymać się fabrycznych a "podkręcanie" można uzyskać na turbo i pompie wtryskowej. Oczywiście można dać i DNOSD 274 a dalej "podkręcać" jak wyżej.
Tylko czy przypadkiem nie zrobisz lokomotywy - taki dym... :pub:

: sob sty 30, 2010 15:01
autor: Michał_1977
oldstaszek pisze:Tylko czy przypadkiem nie zrobisz lokomotywy - taki dym...
To można zniwelować większym ciśnieniem i większym IC... :food:

: sob sty 30, 2010 15:02
autor: Krakulec
No ale jak to jest ze SB jakos na tych wtryskach nie robi lokomotywy cisnienie te samo jest 155b . W SB cisnienie doładowania jest wieksze ze nie kopci czy co

: sob sty 30, 2010 17:35
autor: Michał_1977
Krakulec pisze:cisnienie te samo jest 155b
Miałem na myśli ciśnienie doładowania :bajer: ...
Krakulec pisze:W SB cisnienie doładowania jest wieksze ze nie kopci czy co
Tak i jeszcze pompa ma inne ustawienia,przez to ten silnik ma 80KM,a nie 70 jak JR :bigok:
Poza tym oldstaszek, wspomniał o "podkręcaniu",a jak się podkręca,to zaczyna więcej dymić i trzeba zwiększyć ciśnienie doładowania,żeby to dymienie zniwelować...

: sob sty 30, 2010 20:28
autor: abrams
Michaś_1977 pisze:Krakulec napisał/a:
W SB cisnienie doładowania jest wieksze ze nie kopci czy co

Tak i jeszcze pompa ma inne ustawienia,przez to ten silnik ma 80KM,a nie 70 jak JR :bigok:
0.8 bara ;)

0.7 dmucha JR przynajmniej gdzieś to wyczytałem

: sob sty 30, 2010 20:50
autor: Krakulec
No dobra . Tylko co tu zrobic . Kupic 273 czy 274. Bo co jak włoże 293 to tez jak bede chcial go krecic to podciagne dawke i tez bedzie leciał . A z tymi wiekszymi 294 to co bede mogł dac jeszcze wiecej ? Kurcze bo nie wiem ktore dac zeby pozniej nie bylo jakis szop. Napewno bede chciał dac cisnienie tak z 1.1 bar

: sob sty 30, 2010 21:41
autor: abrams
jak kupujesz nówki to 261 i fin :)

: sob sty 30, 2010 21:42
autor: Michał_1977
Krakulec pisze:Kurcze bo nie wiem ktore dac
Krakulec, tłumaczę Ci,że lepiej jest założyć od SB-ka DNO SD 274,bo są wydajniejsze,ale jak założysz od JR-a DNO SD 273,to też będzie hulać :bigok: ...
Krakulec pisze:o jak włoże 293
Te są od 1V i ich nie polecam...za słabe...w AAZ-cie masz takie...
Krakulec pisze:294
Nie wiem co to...

[ Dodano: 30 Sty 2010 21:00 ]
Mały edit...
W 1V siedzą 297 :grin:

: ndz sty 31, 2010 00:59
autor: Krakulec
pomyliłem nr :d dobra założę te 294 oby było dobrze zeby nie bylo jakis szop

[ Dodano: 30 Sty 2010 23:59 ]
sory znowu pomylilem :d zaloze 274