Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
SDS
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob sty 09, 2010 11:46
- Lokalizacja: WARSZAWA
-
Kontakt:
Post
autor: SDS » sob sty 09, 2010 16:21
apo pisze:A które końcówki są wydajniejsze 271, czy 273?
Jakie do nich powinno być ustawione ciśnienie?
[ Dodano: 19 Lis 2009 18:24 ]
Któryś z kolegów na forum zna odpowiedź na postawione powyżej pytanie???
DN0SD273 OZNACZENIE BOSCH 0 434 250 138 130.0bar VW ME 40KW
DN0SD271 OZNACZENIE BOSCH 0 434 250 136 135.0bar OPEL Kadett 1.6 D
ZDZISIEK
-
kamilitam
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob sty 23, 2010 22:59
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: kamilitam » sob sty 23, 2010 23:06
witam mam taki problem kupilem koncowki wtryskow DNOSD 297 do silnika JR czy one nie sa za malo wydajne? poniewaz zamierzam podkrecic ten silnik czy lepiej wymienic na te co sa montowane seryjnie czyli 273
-
Krakulec
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
- Lokalizacja: Legnica
Post
autor: Krakulec » sob sty 30, 2010 13:51
no własnie chce wymienic tez wtryski i to samo pytanie co wyzej ?? fabryczne 273 id JR czy włożyc od SB 274 i tez bede silnik krecil
Krakulec
-
oldstaszek
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
-
Kontakt:
Post
autor: oldstaszek » sob sty 30, 2010 14:23
SDS pisze:apo pisze:A które końcówki są wydajniejsze 271, czy 273?
Jakie do nich powinno być ustawione ciśnienie?
[ Dodano: 19 Lis 2009 18:24 ]
Któryś z kolegów na forum zna odpowiedź na postawione powyżej pytanie???
DN0SD273 OZNACZENIE BOSCH 0 434 250 138 130.0bar VW ME 40KW
DN0SD271 OZNACZENIE BOSCH 0 434 250 136 135.0bar OPEL Kadett 1.6 D
DNOSD 273 - 155bar - tak jest w katalogu Boscha.130bar jest dla DNOSD293/silnik JP
JR(51KW) ma 155 bar i końc.293(lata 08.83-10.91) lub 273 dla tego samego okresu.
VW Jetta ma identycznie...
[ Dodano: 30 Sty 2010 13:27 ]
kamilitam pisze:witam mam taki problem kupilem koncowki wtryskow DNOSD 297 do silnika JR czy one nie sa za malo wydajne? poniewaz zamierzam podkrecic ten silnik czy lepiej wymienic na te co sa montowane seryjnie czyli 273
DNOSD 297 nie są do JR 51kW(1,6) a do 1V 44kW(1,6).
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
Krakulec
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
- Lokalizacja: Legnica
Post
autor: Krakulec » sob sty 30, 2010 14:33
ale co włozyc najlepiej do jr
Krakulec
-
oldstaszek
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
-
Kontakt:
Post
autor: oldstaszek » sob sty 30, 2010 14:40
Krakulec pisze:ale co włozyc najlepiej do jr
Najlepiej trzymać się fabrycznych a "podkręcanie" można uzyskać na turbo i pompie wtryskowej. Oczywiście można dać i DNOSD 274 a dalej "podkręcać" jak wyżej.
Tylko czy przypadkiem nie zrobisz lokomotywy - taki dym...
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
Krakulec
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
- Lokalizacja: Legnica
Post
autor: Krakulec » sob sty 30, 2010 15:02
No ale jak to jest ze SB jakos na tych wtryskach nie robi lokomotywy cisnienie te samo jest 155b . W SB cisnienie doładowania jest wieksze ze nie kopci czy co
Krakulec
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » sob sty 30, 2010 17:35
Krakulec pisze:cisnienie te samo jest 155b
Miałem na myśli ciśnienie doładowania
...
Krakulec pisze:W SB cisnienie doładowania jest wieksze ze nie kopci czy co
Tak i jeszcze pompa ma inne ustawienia,przez to ten silnik ma 80KM,a nie 70 jak JR
Poza tym
oldstaszek, wspomniał o "podkręcaniu",a jak się podkręca,to zaczyna więcej dymić i trzeba zwiększyć ciśnienie doładowania,żeby to dymienie zniwelować...
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm + Climatronic + grzane skóry i inne wodotryski
-
abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
-
Kontakt:
Post
autor: abrams » sob sty 30, 2010 20:28
Michaś_1977 pisze:Krakulec napisał/a:
W SB cisnienie doładowania jest wieksze ze nie kopci czy co
Tak i jeszcze pompa ma inne ustawienia,przez to ten silnik ma 80KM,a nie 70 jak JR
0.8 bara
0.7 dmucha JR przynajmniej gdzieś to wyczytałem
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
-
Krakulec
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
- Lokalizacja: Legnica
Post
autor: Krakulec » sob sty 30, 2010 20:50
No dobra . Tylko co tu zrobic . Kupic 273 czy 274. Bo co jak włoże 293 to tez jak bede chcial go krecic to podciagne dawke i tez bedzie leciał . A z tymi wiekszymi 294 to co bede mogł dac jeszcze wiecej ? Kurcze bo nie wiem ktore dac zeby pozniej nie bylo jakis szop. Napewno bede chciał dac cisnienie tak z 1.1 bar
Krakulec
-
abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
-
Kontakt:
Post
autor: abrams » sob sty 30, 2010 21:41
jak kupujesz nówki to 261 i fin
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 21:42 przez
abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » sob sty 30, 2010 21:42
Krakulec pisze:Kurcze bo nie wiem ktore dac
Krakulec, tłumaczę Ci,że lepiej jest założyć od SB-ka
DNO SD 274,bo są wydajniejsze,ale jak założysz od JR-a
DNO SD 273,to też będzie hulać
...
Krakulec pisze:o jak włoże 293
Te są od 1V i ich nie polecam...za słabe...w AAZ-cie masz takie...
Krakulec pisze:294
Nie wiem co to...
[ Dodano: 30 Sty 2010 21:00 ]
Mały edit...
W 1V siedzą
297
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm + Climatronic + grzane skóry i inne wodotryski
-
Krakulec
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
- Lokalizacja: Legnica
Post
autor: Krakulec » ndz sty 31, 2010 00:59
pomyliłem nr :d dobra założę te 294 oby było dobrze zeby nie bylo jakis szop
[ Dodano: 30 Sty 2010 23:59 ]
sory znowu pomylilem :d zaloze 274
Krakulec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości