Strona 40 z 116

Re: [TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!

: pn cze 06, 2011 09:36
autor: duszek000
tomek08 pisze:Witam,
świece które wymieniłem przed zimą i wszystkie grzeją, jednak te przewody które są podpięte do świec, po przekręceniu kluczyka nie działają i automatycznie świece które grzeją nie robią pożytku.
dlatego nie ma pożytku z kabli, ponieważ jest ciepło na podwórku, a świece zaczynają grzać w temperaturze po niżej +5 stopni. Także to nie przyczyna, sprawdź na krótko czy świece pobierają prąd.
Pozdrawiam.
No właśnie, to gdzie jet ten czujnik temperatury, czy tam bezpiecznik.

[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!

: pn cze 06, 2011 11:43
autor: antojuja
bylo opisywane juz w tym temacie, jak staniesz przed autem to masz go po prawej stronie silnika w króćcu (trojniku) plastikowym nie sposob go nie zauwazyc masz foto http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... 62&bih=677" onclick="window.open(this.href);return false;

[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!

: pn cze 06, 2011 23:17
autor: yureek
Może macie jakiś pomysł, jak postawie auto przodem w dół na lekko pochyłej powierzchni to wsiadam po kilku godzinach i odpalam od kopa, jak postawie odwrotnie to wystarczy że postoi godzinę i na ułamek sek odpali i gaśnie, wtedy muszę trzymać zapłon aż zaskoczy i zapali, wymieniłem filtr paliwa i założyłem przezroczyste wężyki do filtra i z filtra i wygląda to tak, jak postoi "w dół" to nie widać powietrza w przewodach a jak odwrotnie w wężyku, którym ropa idzie do filtra tworzy się bąbel ok 3cm, jak już zapali to do filtra w wężu idzie paliwo bez powietrza, a z filtra wychodzi z pęcherzami i tak jest cały czas, gdzieś się układ zapowietrza? może pompa podciśnienia/paliwa? vag żadnych błędów nie pokazuje, jakieś sugestie? pomocy, nie chce ciągłe kombinować na parkingach :D

[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!

: pn cze 06, 2011 23:28
autor: kuri3
panowie jaka dawka paliwa jest ustawiana fabrycznie?? ile ustawiają jak zmieniają dawkę startową? bo mi zmienili dawkę startową, ale dalej wali auto w pręta z zapalaniem :/ 5-7 sek

[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!

: wt cze 07, 2011 09:59
autor: -RAF-
yureek powodem bąblów powietrza na wężyku między filtrem a pompą może być zacięty zaworek na pompie wtryskowej,ten który znajduje się na powrocie z wtrysków i pompy.Wymiana powinna wszystko załatwić.

Re: [TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!

: wt cze 07, 2011 11:42
autor: yureek
-RAF- pisze:yureek powodem bąblów powietrza na wężyku między filtrem a pompą może być zacięty zaworek na pompie wtryskowej,ten który znajduje się na powrocie z wtrysków i pompy.Wymiana powinna wszystko załatwić.
mam silnik PD i tam chyba nie ma takiego zaworka, dzięki za jakiś trop ;)

[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!

: śr cze 08, 2011 21:26
autor: Vaco
Kurde, ja przerobiłem temat wymiany sprężarki klimatyzacji. Ten problem miałem od dawna więc jakby ktoś miał jakieś pytania to śmiało... Jutro dopiero będę umawiał się ze specem od map bo problem ciągle pozostał. Na VAGu wykasowaliśmy błąd czujnika temperatury paliwa, ale żadnej poprawy. Nie rozumiem dlaczego ten błąd wyskoczył skoro po wymianie tegoż czujnika wykasowaliśmy go. P.S. Jakie to świetne uczucie kiedy po własnej robocie klima zaczyna chodzic... :D

[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!

: czw cze 09, 2011 22:21
autor: tomek08
Witam, yureek sprawdź jeszcze ten zaworek na filtrze paliwa.
Pozdrawiam.

Re: [TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!

: sob cze 11, 2011 00:47
autor: yureek
tomek08 pisze:Witam, yureek sprawdź jeszcze ten zaworek na filtrze paliwa.
Pozdrawiam.
właśnie wczoraj wymieniłem filtr na taki jak w golfach II są czyli bez podgrzewacza, dziś rano po całej nocy na podjeździe tyłem na dole odpalił od kopa, zobaczymy przez kolejne kilka dni, potestujemy ;)

[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!

: sob cze 11, 2011 12:51
autor: tomek08
Witam, dowiedziałem się kiedyś, że ten zaworek bardzo często lubi mieszać w aktach.
bladzio1 napisz ile miałeś przejechane na tej pompie?
Pozdrawiam.

[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!

: ndz cze 12, 2011 08:39
autor: ronuch
yureek to ze auto chodzi ci na filtrze takim z dwoma kroccami (z pominieciem powrotu) to jeszcze nic nie mowi bo moze to byc wina uszczelnienia samego filtra lub zaworkiem w pompie vacu-paliwa na kroccu powrotnym. napisz jaki masz filtr to powiem ci gdze masz oringi

[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!

: pn cze 20, 2011 17:28
autor: mihau198
Cześć. W moim ALH też miałem problem z paleniem na zimnym silniku, na rozgrzanym jakoś palił. Dodam też, że w wężyku paliwowym były pęcherze powietrza. Kombinowałem z kątem wtrysku (bo byłem świeżo po wymianie rozrządu), mechanicy-magicy mówili że pompa, jakieś ustawienia zapłonu... I co? Pomogła wymiana oringów na zaworku zwrotnym filtra czy też na tym podgrzewaczu paliwa. Nie wiem dokładnie jak się to fachowo nazywa, w każdym razie jest to ten dżinks, który wkłada się do filtra paliwa i zatrzaskuje taką spinką. Tam są dwie uszczelki, jedna czarna, druga niebieska, okazało się że jedna z nich była lekko zużyta, jakby przytopiona i stąd to powietrze w układzie oraz problemy z odpalaniem na zimnym. Może warto to sprawdzić, koszt niewielki... U mnie akurat to rozwiązało problem.

[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!

: sob lip 02, 2011 23:19
autor: Tekilus
Witam!
Mój ALH od samego zakupu miał problem z zapalaniem na ciepłym. Na zimnym jeszcze w miarę współpracował, ale na ciepłym to mi było wstyd przed sąsiadami. W środę byłem sobie podkręcić go trochę i jednocześnie podkręcić dawkę startową paliwa. Problem rozwiązany. Pali od "pyknięcia". Polecam wszystkim którzy się z tym męczą bo to jest chyba jedyna słuszna droga w temacie ciężkiego odpalania na ciepłym.
Pozdrawiam

Re: [TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!

: wt lip 12, 2011 09:09
autor: yureek
ronuch pisze:yureek to ze auto chodzi ci na filtrze takim z dwoma kroccami (z pominieciem powrotu) to jeszcze nic nie mowi bo moze to byc wina uszczelnienia samego filtra lub zaworkiem w pompie vacu-paliwa na kroccu powrotnym. napisz jaki masz filtr to powiem ci gdze masz oringi
wszystkie oringi jakie tylko można było wymienić powymieniane :), i nic, zostaje chyba sprawdzić głowice na szczelność i pompki, ehhhhh, no jeszcze dziś próba z dodatkową pompką dopełniającą przewody przy baku :)