Strona 37 z 232

: ndz lut 17, 2008 17:59
autor: twardy
adam16v pisze:mój golfik pali średnio 5.5l
mój też tyle , wczoraj sprawdziłem :bigok:

: ndz lut 17, 2008 20:56
autor: Marcinelli
na 50 litrach w samym tylko miescie przejechałem 802 km czyli 6,25 na 100, uwazam że nieźle jak na warszawskie korki

: ndz lut 17, 2008 21:22
autor: MIłOśNIKVW
PANOWIE a ile powinien spalic afn seria zima a ile latem po miescie krótkie odcinki i normalma jazda do 3000 tys obr

: wt lut 19, 2008 14:55
autor: Jerry-GOLF-TDI
ja mam golfa Mk2 1.6 GTD silnik SB+intercooler i mi zasysa w mieście 8 litrow jak nic;/;/
ogolnie golf jest po remoncie tak jakby, pompa wtryskowa po regeneracji, wtryski zrobione, kąt ustawiony w serwisie VW moc nawet ma ale jak na moje oko dużo pali i to przy bardzo delikatnej jeżdzie ( zmieniam biegi w granicach 1800-2400 obr)

: wt lut 19, 2008 20:40
autor: maroTdi
MIłOśNIKVW, zalezy jak krotki odcinki i jaka temp. zima to pewnie z 7.5l lato moze 6.5l

: wt lut 19, 2008 22:01
autor: adam16v
Jerry-GOLF-TDI pisze:ja mam golfa Mk2 1.6 GTD silnik SB+intercooler i mi zasysa w mieście 8 litrow jak nic;/;/
ogolnie golf jest po remoncie tak jakby, pompa wtryskowa po regeneracji, wtryski zrobione, kąt ustawiony w serwisie VW moc nawet ma ale jak na moje oko dużo pali i to przy bardzo delikatnej jeżdzie ( zmieniam biegi w granicach 1800-2400 obr)
Fakt, dużo ci zasysa. Sprawdź czy nie gubisz gdzieś paliwa. Możesz mieć nieszczelny bak lub cos innego. A co do zmian biegów to bym zmieniał dopiero 2400-3000. Możesz mieć w LDA ustawioną sprężynę na śrubie słoneczkowej na mięką. Ja bym posprawdzał szczelność a jeśli nic nie gubisz to bym wykręcił trochę (1 obrót) śrubę słoneczkową w LDA. U mnie nie spalił mi jeszcze fizycznie więcej jak 6.5l

: śr lut 20, 2008 03:56
autor: robgr85
Jerry-GOLF-TDI pisze:ja mam golfa Mk2 1.6 GTD silnik SB+intercooler i mi zasysa w mieście 8 litrow jak nic;/;/
ogolnie golf jest po remoncie tak jakby, pompa wtryskowa po regeneracji, wtryski zrobione, kąt ustawiony w serwisie VW moc nawet ma ale jak na moje oko dużo pali i to przy bardzo delikatnej jeżdzie ( zmieniam biegi w granicach 1800-2400 obr)
staraj się jeździć w okolicach obrotów, dla których Twój silnik osiąga maksymalny moment.

Pozdr.

: ndz lut 24, 2008 23:03
autor: IRAS78
Witam.
Mój pasacik z podkręconym AAZetem pali w cyklu mieszanym od 6,2 - 7,1l/100km. Ostatnie tankowanie 62l / 1002km (400km trasa reszta miasto). Średnie zużycie zliczone z ostatnich 4,5 tys. km wyszło 6,52l/100km, dodam tylko, że jeżdżę przeważnie w zakresie obrotów od 2-3,5 tysiąca, okresowo więcej np przy wyprzedzaniu. Jak na taką budę i po modach to zaskakująco malutko :bigok:

: pn mar 03, 2008 18:04
autor: arek354
A mój pali w normie, ale ... coraz mniej ;) Podgląd poniżej - kliknij - zobacz.

: pn mar 03, 2008 22:32
autor: cowboy
fotka z dzisiejszej trasy, dodam że mam ciut większe koła (185/60R15) czyli, w rzeczywistości przejechałem pewnie pare km więcej :) na fotce jest 806,4 km

Obrazek

: pn mar 03, 2008 22:41
autor: paja
cowboy, jaki mkIII ma bak??

: pn mar 03, 2008 22:49
autor: maroTdi
paja, 55l zwykly 60l kombi a 65 syncro

: pn mar 03, 2008 22:51
autor: paja
to ja ten cowboy to robi, 800km i jeszcze palifko w baku :) Podziwiam zwłaszcza że klekocik konkretny

: pn mar 03, 2008 22:57
autor: maroTdi
cowboy, przy tej mocy to prawie perpetuumobile...

a to moje..
Obrazek