Strona 36 z 59

: czw paź 09, 2008 14:27
autor: macem
może coś było wymieniane?.
Wracając do wątku o spalaniu to jak miałem źle ustawiony kąt wtrysku 42-48 to spalanie miałem 6-7l, jak ustawiłem sobie na 52-57 to teraz mam spalanie 5-6l i lepsze przyśpieszenie.

: czw paź 09, 2008 15:09
autor: cowboy
macem pisze:to jak miałem źle ustawiony kąt wtrysku 42-48 to spalanie miałem 6-7l, jak ustawiłem sobie na 52-57 to teraz mam spalanie 5-6l i lepsze przyśpieszenie.
niemożliwe, 42-48 na zablokowanych nastawach jest w granicy tolerancji

[ Dodano: Czw Paź 09, 2008 15:10 ]
założyłem wtryski od ASV i program wykonany w ProjectXs przez Mastersa
jak interpretować wykres 117KM to seria, czy seria na wtryskach ASV ?

: czw paź 09, 2008 23:50
autor: chrisjar
cowboy, słuszna uwaga bo nie opisałem tego dokladnie. Niestety serii nie miałem mierzonej :grrr: . 117 KM to wyszło po samej wymianie wtrysków na ASV, następny wykres to wiadomo... :helm:

: pt paź 10, 2008 12:57
autor: cowboy
chrisjar pisze:117 KM to wyszło po samej wymianie wtrysków na ASV, następny wykres to wiadomo...
ALH po włożeniu wtrysków z ASV staje sie praktycznie 110 konnym ASV :bigok:

dlatego 117 w serii i 138 po chiptuningu to normalne zdrowe liczby :bigok:

: pt paź 10, 2008 13:56
autor: niebieski91
no i dlatego mimo mojego + programem u rob555 czekam dalej na wtryski od ASV też u rob555, jak czytam takie rzeczy to łezka zakręca sie w oku

: pt paź 10, 2008 14:47
autor: cowboy
niebieski91 pisze:czekam dalej na wtryski od ASV
ja bym na Twoim miejscu zakładał 216tki :helm:

: pt paź 10, 2008 14:50
autor: niebieski91
cowboy pisze:ja bym na Twoim miejscu zakładał 216tki
no tak niby ale aż takie mody i moce sa mi nie potrzebne w zasadzie

: pt paź 10, 2008 15:16
autor: cowboy
no tak niby ale aż takie mody i moce sa mi nie potrzebne w zasadzie
nic nie szkodzi żeby mieć np 140KM na 216stkach co jest mega bezpieczne dla ALH

wileu forumowiczów wkładało 216 do ALH

no i jeszcze kwestia ceny... ale na 216 że masz praktycznie nowe wtryski

zapytaj Roberta o 216, nie bedziesz załował

: pt paź 10, 2008 15:17
autor: niebieski91
cowboy pisze:zapytaj Roberta o 216, nie bedziesz załował
hmmmmmmmmm
no ja sie na tym nie znam ale jeżeli tak mowisz - może sie skuszę

: pt paź 10, 2008 15:20
autor: lukkk88
w ostatnim 'Auto Swiecie' we w zmiance o silnikach tdi 90km jest notka 'w 99-00 seria silnikow ANU byla wyposazona w pompowtryskiwacze'. Pierwsze slysze, przeciez pierwsze pompo to byly silniki 101km i 130km jak weszly

: pt paź 10, 2008 15:21
autor: niebieski91
kolega ma galaxiaka właśnie z silnikiem ANU ale czy on jest na pompkach to nie wiem

: pt paź 10, 2008 15:38
autor: SToRM
cowboy pisze: nic nie szkodzi żeby mieć np 140KM na 216stkach co jest mega bezpieczne dla ALH
dokladnie. Seria + 216 + uwolnienie wydechu + moje ALH bez zadnych chipsow = 130 kucy u mnie
cowboy pisze:wileu forumowiczów wkładało 216 do ALH
:bigok:
cowboy pisze:nie bedziesz załował
Dokladnie. Jak Ci moce nie potrzebne to sral je pies. Ale ze spalania bedziesz zadowolony. Idzie w dol :bajer:

: pt paź 10, 2008 16:44
autor: cowboy
dokladnie. Seria + 216 + uwolnienie wydechu + moje ALH bez zadnych chipsow = 130 kucy u mnie
a gdzieś tam na forum Diagtroników znalazłem ALH seria + 216 = 130KM

Obrazek

te TDI to jak klocki, wkładasz coś i wiadomo ile bedzie :)

: pt paź 10, 2008 16:47
autor: Pruszkowiak
niebieski91 pisze:kolega ma galaxiaka właśnie z silnikiem ANU ale czy on jest na pompkach to nie wiem

Zgadza się.Do Galaxy ,Sharana i chyba Bory wkładali 90KM PD.Oznaczenie ANU silnika.Na 100% jest to jedyny 90KM na pompowtrysku