Tak się kończy gibanie koła pasowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: arwam » ndz maja 27, 2012 08:46

spróbuj zmienić koło pasowe wału, to od paska wieloklinowego.

jeśli dawałeś nową śrubę i kółko to raczej mało prawdopodobne żeby się obrobiło, pod warunkiem że dokręcałeś jak instrukcja nakazuje, czyli 90Nm i 180*



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: tomogolf2 » ndz maja 27, 2012 10:35

to raczej nie od tego , jaby bylo cos nie teges to by i bilo na zimnym i by piszczal pasek. w dodatku jak zaczyna bic jak sie rozgrzeje to tancza obydwa kola pasowe, w sumie srube dalem stara... hmm


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: arwam » ndz maja 27, 2012 11:14

tomogolf2 pisze: w sumie srube dalem stara... hmm

:panna: :panna:



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: tomogolf2 » ndz maja 27, 2012 11:30

wygladala na prosta i nierozciagnieta


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: KamilP » ndz maja 27, 2012 13:29

tomogolf2 pisze:wygladala na prosta i nierozciagnieta
wyglądała.. :panna: Przecież śruba koszt nie duży a jak założysz raz to ona już tam trochę się odkształca..



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: tomogolf2 » ndz maja 27, 2012 19:50

kit, bede musial ja zmienic ale to jak wroce, oby wytrzymalo, tak naprawde to mocno sie nie gibie, no ale widac


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ManiekFelek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lut 04, 2009 15:00
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Julianów

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: ManiekFelek » ndz maja 27, 2012 21:28

Panowie u mnie jest taki problem bo kupiłem do swojej dwójeczki właśnie silnik AAZ pochodzący z passata i teraz mam pytanie bo u mnie nie tylko gibie sie koło pasowe ale też kółko od rozrządu ma nie duże bicie na boki a zaczeło sie od tego że po przejechaniu 15 km jako jazda testowa zgubiłem pasek wieloklinowy czy to coś wpłyneło na to ??



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: IRAS AAZ » czw maja 31, 2012 19:28

ManiekFelek pisze:Panowie u mnie jest taki problem bo kupiłem do swojej dwójeczki właśnie silnik AAZ pochodzący z passata i teraz mam pytanie bo u mnie nie tylko gibie sie koło pasowe ale też kółko od rozrządu ma nie duże bicie na boki a zaczeło sie od tego że po przejechaniu 15 km jako jazda testowa zgubiłem pasek wieloklinowy czy to coś wpłyneło na to ??
To lada moment koło ci spadnie ,po prostu ktos cie oszukał z tym silnikiem,nie radze tak jezdzic :bajer:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: t0mal » czw maja 31, 2012 19:52

Nikt do nie oszukał tylko zwyczajnie pasek się wkręcił w rozrząd - normalna sprawa jak się zerwie.
Grozi to zniszczeniem silnika.



Awatar użytkownika
zorro89
GTI
GTI
Posty: 695
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:31
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: zorro89 » czw maja 31, 2012 21:29

Da się skrzywić zawór podczas ręcznego obracania wałkiem przy zle ustawionym rozrządzie? tzn odkrecalem kolo zębate na wale ustawilem pasek tak zeby zrobic kolizje i jak tłoki dotkły z góry i sie zablokowały wtedy wzialem klucz 12kątny i odkrecalem małe kolo.. zastanawiam sie czy moglem skrzywic zawory ""ręcznie""?

tak sie wlasnie teraz zastanawiam czy cos moglem pokrzywic ;/;/


Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: J.B.S. » czw maja 31, 2012 21:43

Jest na to duże prawdopodobieństwo.



Awatar użytkownika
zorro89
GTI
GTI
Posty: 695
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:31
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: zorro89 » czw maja 31, 2012 22:44

wypowie sie ktos jeszcze ?


Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: KamilP » czw maja 31, 2012 23:08

t0mal pisze:Nikt do nie oszukał tylko zwyczajnie pasek się wkręcił w rozrząd - normalna sprawa jak się zerwie.
Aa właśnie miałem Cię zapytać, wkręci się w rozrząd ale najpierw osłonę paska rozrządu rozwali tak? Bo to jest trochę dla mnie dziwne.
zorro89, zależy jak mocno kręciłeś.. ale spore prawdopodobieństwo niestety jest, chociaż to raczej spora siła powinny być bo zawory idą na tłok w linii prostej (chyba :grin: ). Nie odpalałeś go po tym?



Awatar użytkownika
zorro89
GTI
GTI
Posty: 695
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:31
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: zorro89 » czw maja 31, 2012 23:15

KamilP, hmm czy silno no tyle co sie da ręką.. nie odpalalem bo wal idzie do frezowania.. heh ciekawe czy sie teraz juz bedzie oplacalo robic.... zablokowalem jak pisalem i zalozylem klucz oczkowy plaski na sróbę metrowa przedłużka i odkrecilem.. nie pomyslalem ze cos sie moze stac..;/ trzeba bylo zablokowac kolo zamachowe a nie pomyslalem ;/


Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 79 gości