EGR out - wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Może nie tyle szarpie, co w porównianiu z działającym EGR to gaszenie jest mniej płynne, po przekręceniu kluczyka bardziej czuć że to diesel się gasi, wcześniej tego nie było.
A co tu podtwierdzać, spalicy śmierdzą bo mamy nieprzepalone związki azotowe itp, a to że się gorzej gasi to od tego że EGR steruje też gaszeniem
A co tu podtwierdzać, spalicy śmierdzą bo mamy nieprzepalone związki azotowe itp, a to że się gorzej gasi to od tego że EGR steruje też gaszeniem
Właśnie wiem, kiedyś na jałowym pracował bardzo fajnie, ojcec ma passka 1.9 TDI AWX 131PS i mój na jałowym pracował ładniej(może ojcec już ma zaślepionego EGR? )
a teraz to pracuje twardo, ale w środku jest to nieodczuwalne.
Może z tym 1.6D przesadziłem, nie jest to klekot tylko terkot. Silnik poprostu terkocze, ale praca jest ta sama. Gołym uchem umiem odróżnić TDI 90Ps i 110
a teraz to pracuje twardo, ale w środku jest to nieodczuwalne.
Może z tym 1.6D przesadziłem, nie jest to klekot tylko terkot. Silnik poprostu terkocze, ale praca jest ta sama. Gołym uchem umiem odróżnić TDI 90Ps i 110
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 22:16 przez Razan, łącznie zmieniany 1 raz.
mettenos, ja zaślepiłem pierwszej fazie sam wężyk i nie miałem żadnych błędów w kompie. później zaślepiłem zaślepką i też nie ma żadnych błędów więc nie wiem czy warto odłączać go Vag-iem ale to niech już inni się wypowiedzą co się na tym znają.
Nie wiem czy to przyczyna ale po odłączeniu i zaślepieniu EGR-a przy porannym odpaleniu autko buja się na obrotach,a gdy przejadę kilka metrów ( ok 200) to obroty chodzą już dobrze. Oczywiście na ciepłym silniku przy ponownym odpaleniu silniczek pracuje równo. Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy EGR ma wpływ na bujanie się silnika przy porannym odpaleniu lub coś innego ma wpływ na nie równą pracę silniczka???
pozdrawiam
Nie wiem czy to przyczyna ale po odłączeniu i zaślepieniu EGR-a przy porannym odpaleniu autko buja się na obrotach,a gdy przejadę kilka metrów ( ok 200) to obroty chodzą już dobrze. Oczywiście na ciepłym silniku przy ponownym odpaleniu silniczek pracuje równo. Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy EGR ma wpływ na bujanie się silnika przy porannym odpaleniu lub coś innego ma wpływ na nie równą pracę silniczka???
pozdrawiam
http://patrz.pl/filmy/kierowco-nie-badz-bezmyslny
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Przeciez w 1Z nie ma klapy gaszacej. Czy bez EGR czy z, rzuca silnikiem na boki tak samo.Razan pisze:Może nie tyle szarpie, co w porównianiu z działającym EGR to gaszenie jest mniej płynne, po przekręceniu kluczyka bardziej czuć że to diesel się gasi, wcześniej tego nie było.
A co tu podtwierdzać, spalicy śmierdzą bo mamy nieprzepalone związki azotowe itp, a to że się gorzej gasi to od tego że EGR steruje też gaszeniem
Wystarczy odpiac wezyk cisnieniowy i mozna bez zaslepki. Jednak i tak warto przeczyscic kolektor.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 101 gości