Tak się kończy gibanie koła pasowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: t0mal » pt mar 16, 2012 23:57

KamilP pisze:Diesel i bezkolizyjny ? Jak to ?
A jednak - już dwa razy mu się rozrząd rozleciał.
Na zimnym to typowy objaw - guma jest twarda, a jak się rozgrzeje od tarcia to koło pod wpływem siły odśrodkowej się wycentruje.
Fajnie jakbyś wpadł, teraz to będę zostawał po lekcjach :) Robię ze swojego turbo - potwora :)
Jak chcesz to Ci pokaże jak się rozbebesza pompę.



Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: KamilP » sob mar 17, 2012 00:44

t0mal pisze:Fajnie jakbyś wpadł, teraz to będę zostawał po lekcjach :) Robię ze swojego turbo - potwora :)
Jak chcesz to Ci pokaże jak się rozbebesza pompę.
BĘDĘ !!! :grin: :grin: chętnie po szkole został bym na dłużej ale nie jeżdżę sam więc trochę lipa.. :) To na PW sie dokładniej spiszemy, Już spamu może nie róbmy :bigok:

A jeszcze co do tematu:
t0mal pisze:Na zimnym to typowy objaw - guma jest twarda, a jak się rozgrzeje od tarcia to koło pod wpływem siły odśrodkowej się wycentruje.
Czyli raczej koło jeszcze trochę pojeździ? Dobrze rozumiem? :)



arwam

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: arwam » sob mar 17, 2012 01:46

ewentualnie Ci którzy maja pasek wieloklinowy i chcą zastosować sztywne koło zawsze mogą wrzucić rolkę alternatora ze sprzęgiełkiem jednokierunkowym. przy jej zastosowaniu napinacz nie skacze



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: mivhal_f » sob mar 17, 2012 08:13

ja już mam spokój z gibaniem. oddałem do mechaniora, zapłaciłem 300zł, ustawił jak trzeba, zeszlifował przy okazji rozrusznik naprawił bo padł.Ale dowiedziałem się że muszę koło pasowe wymienić i że to ono wydaje piski na zimnym a nie alternator.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: t0mal » sob mar 17, 2012 10:32

KamilP pisze:Czyli raczej koło jeszcze trochę pojeździ? Dobrze rozumiem?
Nie :)
Chodziło mi o to że to są pierwsze objawy.
Arek dobrze radzi, problem w tym że rolka kosztuje niewiele mniej niż koło z tłumikiem drgań.



Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: KamilP » sob mar 17, 2012 14:29

arwam, a to ja w alternatorze nie mam kółka ze sprzęgiełkiem? Bo myślałem że tam sprzęgiełko jest.. :)



Awatar użytkownika
witboy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lis 19, 2011 22:44

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: witboy » pn mar 19, 2012 11:21

jak masz klime powinno byc sprzegielko chyba ze ktos wczesniej wstawil duzo tansze zwykle kolo bez niego


MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi

Obrazek

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: KamilP » pn mar 19, 2012 14:28

witboy, właśnie nie mam klimy Kolego..



Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: KamilP » pn maja 21, 2012 12:24

A ma może ktoś jakiś schemat czy coś gdzie ta guma w kole pasowym się znajduje w którym miejscu? Bo ja u siebie zobaczyłem i nie wiem czy nie mam przypadkiem sztywnego koła.. Dzisiaj się jeszcze przypatrzę, może foto wstawię jak trzeba będzie. I jak coś to sztywne koło, brak sprzęgła na altku i to może dlatego tej napinacz mi skacze.. Nie chcę żeby było tak że kupię napinacz a tu czego innego wina będzie i kasa jak w błoto :)

EDIT zrobiłem foto koła, i jak guma (tłumik drgań) ma być tam gdzie jest strzałka to znaczy.. Że jej nie ma.
Obrazek
Chyba ze tam bardziej w środku powinno być, ale mi to wygląda na metal.. Ale pewności nie mam, a dziubać mocno nie chciałem :hmm:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: t0mal » pn maja 21, 2012 13:03

Masz takie jak to http://allegro.pl/kolo-pasowe-walu-vw-a ... 50578.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: KamilP » pn maja 21, 2012 13:22

t0mal, a no faktycznie z drugiej strony jest, dopiero jak przyświeciłem latarką to zobaczyłem. Dzięki wielkie pochwała leci :pub:



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: tomogolf2 » sob maja 26, 2012 15:37

Jakis czas temu robilem zabieg frezowania bo kolko dosc mocno sie chybotalo, frezowalem wal, dawalem nowe kolo zebate... i teraz jak odpale auto na zimnym nic nie skacze nic nie bije nic nie piszczy.... troche sie rozgrzeje nic nie bije , zagrzeje sie do normlanej temperatury pracy i zaczyna lekko sie gibac... co jest grane? panewki?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: arwam » sob maja 26, 2012 22:45

tomogolf2, mówiłem żeby wał zmienić na TDI?

nie żebym mówił " a nie mówiłem? "



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Tak się kończy gibanie koła pasowego

Post autor: tomogolf2 » sob maja 26, 2012 23:14

kurde,te kolko chodzi w 1Z PASSAT, nie w GOLFIE,( w golfie jest aaz z walem od tdi od kiedy go tylko wstaiwlem razem z kompletem nowcyh panewek,pierscieni,kolek, uszczelniaczy i innych dupereli i tam nic nie bije itd), chodzi mi o silnik 1Z tam robilem frezowanie walu nowe kolo i jak zimny to nie bije a jak sie rozgrzeje to troche skacze, a przejmuje sie tym troche bo ja jestem tym autem w angli i musi jeszcze przynajmiej z 6000-8000km wytrzymac zanim wroce a tu nie mam miejsca nawet zeby wal wyciagnac ;p;p;p silnik ma nalatane blisko 500tys km


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 75 gości