: wt paź 27, 2009 23:27
zaślepił już ktoś egr w AHU?
PinkFloyd a czy po odłączeniu EGR w PD (poprzez wężyk czy VAG=iem) nie będzie generował błędów albo niechcianych objawów? I jeszcze jedno pytanie w którym bloku i kanale VAG-iem odłączyć EGR?PinkFloyd pisze:Ja zrobiłem taki motyw ze zaślepiłem tylko wezyk do EGR- nie oczekiwałem efektów, ale tu zdziwienie zmiana jest w zakresie obr 1000-1800 potem jak było wcześniej czyli zmiana przypada na zakres wysterowania EGR. Autko ciagnie juz od 1200 obr a wyczuwalny przypływm momentu obrotowego przypada juz na 1400 obr a wczesniej od ok 1700- ciagnie z dołu jak autko wolnossące i to mi sie podoba Nie wiem czy to samo sugestja ale wydaje mi sie ze wolniej się nagrzewał do 90st.I mam pytanie po zdjęciu wężyka i zaślepieniu wartości przepływki są wyższe czy to nie wpływa na wzrost spalania na biegu jałowym?
błędów nie będzie , vagiem nie wyłączysz EGR , jedynie możesz trochę zmienić zakres jego działania w adaptacjachmettenos pisze:PinkFloyd a czy po odłączeniu EGR w PD (poprzez wężyk czy VAG=iem) nie będzie generował błędów albo niechcianych objawów? I jeszcze jedno pytanie w którym bloku i kanale VAG-iem odłączyć EGR?
damcio151 pisze: jedynie możesz trochę zmienić zakres jego działania w adaptacjach
sens jest zawsze ...mettenos pisze:a jest w ogóle sens, bo napisałeś "trochę"?
nic nie chcę osiągnąć, chodziło mi o sam fakt. Dziękidamcio151 pisze: pytanie po co ? co chcesz osiągnąć ? teraz w jesień/zimę EGR się przydaje , silnik dużo szybciej łapie odpowiednią temp.
Aha to czyli to nic nie wnioskuje ? i tak trzeba odkręcić i wyczyścić kolektor ?bradley pisze:W rurze to zawsze jest pieknie i czysto.
Patrząc na niektóre zdjęcia z tematu to wygląda jak by jakieś piece czyścili , a nie kolektory jeszcze jedno pytanie czy można zaślepić ten przewód co idzie do tej gruszki przy kolektorze zamiast pakować zaślepki w ta rurę od EGR czy będzie to spełniało taka sama funkcje jak ta zaślepka ?.bradley pisze:Chociaz i tak nie bylo az tak wielkiej tragedii jak u niektorych
Czy możne to potwierdzić więcej użytkowników którzy robili ten zabieg ?Razan pisze:-spaliny tak śmierdzą, że jak testowałem silnik na postoju z garażu po 5 minutach musiałem wyjść, bo myślałem że się uduszę(mam też wywalony katalizator)
-silnik gorzej się gasi. Tzn z diałającym EGR gasił się płynnie, a teraz nim szarpie, ale to do przebolenia