Strona 4 z 8

: wt cze 19, 2007 00:37
autor: Krzylu
ja musze wymienic bo niechcem przegrzewac silnika i dodatkowo dac dwa wiatraki przezornego Pan Bog strzeze ;) heheh

: wt cze 19, 2007 11:38
autor: To_mas
Swoją drogą ciekawe czy wentylator z diesla bedzie pasować do chłodnicy z TD :)??

: pt cze 22, 2007 08:50
autor: SkinnerPL
Moj kiedys latal 160 km/h... Ostatnio nie idzie wiecej jak 110 km... obroty jeszcze niskie a wiecej sie go pocisnac nie da... Skrzynie mam 5 biegowa, silnik JR turbo k24. Ssie jak odkurzacz na jalowych... Jeden wtrysk mi leje ale wczesniej tez lal i 160 lecial... I dlaczego nie leci szybciej? :bigok:

: pt cze 22, 2007 12:06
autor: To_mas
SkinnerPL, moze filtr zapchany powietrza tak strasznie ???
Jak nie idzie więcej niz 110 to kiepsko !! bo mój więcej leci na 3 biegu ;P

Oleju Ci nie zjada ?? bo jak na JR to słabiutko .....

: sob cze 23, 2007 14:04
autor: SkinnerPL
mialem 1 litr oleju. teraz idzie juz normalnie. Zre mi trubina olej... i przedmuchy ma silnik straszne, planuje zmiane silnika. ALe teraz 160 lecialem to lajton. U mnie jest podobnie 110 na 3 biegu ;]

: sob cze 23, 2007 14:13
autor: To_mas
SkinnerPL, u mnie więcej niz 110 na 3 ;PPP czyli pod 120 podchodzi :P

: sob cze 23, 2007 14:21
autor: Krzylu
To_mas, ale go ciskasz ;)

: sob cze 23, 2007 14:29
autor: To_mas
Krzylu, nie ciskam :P gov mod :P i kręci sie bez najmniejszych problemów :P

[ Dodano: Sob Cze 23, 2007 14:29 ]
oczywiście nie robie tego często :PP

: sob cze 23, 2007 14:36
autor: Krzylu
oczywiście nie robie tego często
;) ja czasami niemoge sie opanowac ale grunt to dobrze rozgrzac maszyne

jakie odczucia po gov modzie czuc roznice??nic nie zwiekszales po tym modzie??

: ndz cze 24, 2007 01:47
autor: To_mas
no powaga ;PPP na 3 to tak do 110 :P jak trzeba pociągnąc:P
a no 2 to sie juz zdaza częściej :P

: ndz cze 24, 2007 09:06
autor: Pawlos
SkinnerPL, zmieniales turbawke?? Bo z tego co sie orientuje to w JR byla turbawka Garet T3, a kkk24 to w SB/RA byly montowane, swoja droga fagnie potrafia dmuchac te turbawki :)

: ndz cze 24, 2007 09:53
autor: To_mas
Pawlos, no chyba sie mylisz :))
Bo z tego co ja wiem to w JR były i T3 i K24 !!:)) obydwie duze turbinki :))))

A w SB to chyba raczej było T2 .. choć tu moge sie ja mylić ....

: ndz cze 24, 2007 10:12
autor: BENITO
W SB jest T2 chłodzona wodą. Ciekawe dlaczego w SB zamontowali T2 skoro T3 większa?

v-max na razie 180, bo sie droga skończyła, może poszedłby więcej.