Ile powinien wyciagać 1.6TD ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt cze 19, 2007 00:37

ja musze wymienic bo niechcem przegrzewac silnika i dodatkowo dac dwa wiatraki przezornego Pan Bog strzeze ;) heheh



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt cze 19, 2007 11:38

Swoją drogą ciekawe czy wentylator z diesla bedzie pasować do chłodnicy z TD :)??



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » pt cze 22, 2007 08:50

Moj kiedys latal 160 km/h... Ostatnio nie idzie wiecej jak 110 km... obroty jeszcze niskie a wiecej sie go pocisnac nie da... Skrzynie mam 5 biegowa, silnik JR turbo k24. Ssie jak odkurzacz na jalowych... Jeden wtrysk mi leje ale wczesniej tez lal i 160 lecial... I dlaczego nie leci szybciej? :bigok:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt cze 22, 2007 12:06

SkinnerPL, moze filtr zapchany powietrza tak strasznie ???
Jak nie idzie więcej niz 110 to kiepsko !! bo mój więcej leci na 3 biegu ;P

Oleju Ci nie zjada ?? bo jak na JR to słabiutko .....



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » sob cze 23, 2007 14:04

mialem 1 litr oleju. teraz idzie juz normalnie. Zre mi trubina olej... i przedmuchy ma silnik straszne, planuje zmiane silnika. ALe teraz 160 lecialem to lajton. U mnie jest podobnie 110 na 3 biegu ;]
Ostatnio zmieniony sob cze 23, 2007 14:06 przez SkinnerPL, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 23, 2007 14:13

SkinnerPL, u mnie więcej niz 110 na 3 ;PPP czyli pod 120 podchodzi :P



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob cze 23, 2007 14:21

To_mas, ale go ciskasz ;)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 23, 2007 14:29

Krzylu, nie ciskam :P gov mod :P i kręci sie bez najmniejszych problemów :P

[ Dodano: Sob Cze 23, 2007 14:29 ]
oczywiście nie robie tego często :PP



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob cze 23, 2007 14:36

oczywiście nie robie tego często
;) ja czasami niemoge sie opanowac ale grunt to dobrze rozgrzac maszyne

jakie odczucia po gov modzie czuc roznice??nic nie zwiekszales po tym modzie??
Ostatnio zmieniony sob cze 23, 2007 14:37 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz cze 24, 2007 01:47

no powaga ;PPP na 3 to tak do 110 :P jak trzeba pociągnąc:P
a no 2 to sie juz zdaza częściej :P



Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » ndz cze 24, 2007 09:06

SkinnerPL, zmieniales turbawke?? Bo z tego co sie orientuje to w JR byla turbawka Garet T3, a kkk24 to w SB/RA byly montowane, swoja droga fagnie potrafia dmuchac te turbawki :)


Czas na jakiś zabytek :>

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz cze 24, 2007 09:53

Pawlos, no chyba sie mylisz :))
Bo z tego co ja wiem to w JR były i T3 i K24 !!:)) obydwie duze turbinki :))))

A w SB to chyba raczej było T2 .. choć tu moge sie ja mylić ....



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz cze 24, 2007 10:12

W SB jest T2 chłodzona wodą. Ciekawe dlaczego w SB zamontowali T2 skoro T3 większa?

v-max na razie 180, bo sie droga skończyła, może poszedłby więcej.
Ostatnio zmieniony ndz cze 24, 2007 10:14 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 301 gości