Strona 4 z 8

: wt gru 22, 2009 19:33
autor: Fahoo
:panna: i on za robote sie bierze......ten twoj mechanik ehhhh.......

ps
miałem identyczny przypadek u kolegi tylko w drugą strone kat 136był
i mechanik powiedział że diesel musi klepac
po ustawieniu przeze mnie poprawnego kąta kolega przypadkowo sie u niego pojawił po jakieś graty...macher usłyszał pracujący silnik tuż po mojej regulacji i stwierdził ze coś jest zepsute bo miękko pracuje jak by sprezanie przepuszczał :D i napewno cos jest zepsute i musiał by tam coś podłubać zeby poprawić prace :rotfl:

kolega już mu nic nie daje do roboty w aucie :okej: robie to ja :smoke:

: wt gru 22, 2009 19:50
autor: ziomek1988
Jakbyś mieszkał bliżej to bym do Ciebie podskoczył ale w sumie jak już się wziął za robienie to niech mi zrobi do końca dobrze. Jutro jak już on ustawi to podkocze z lapkiem, podepne i sprawdze i tak do skutku aż zrobi i zainwestuje w vaga :green_fuck:

[ Dodano: 22 Gru 2009 18:55 ]
Ale o ile tą pompą przekręcić? Wole mu jutro powiedzieć żeby znowu problemów nie było

: wt gru 22, 2009 23:32
autor: antojuja
ziomek1988 pisze:Ale o ile tą pompą przekręcić? Wole mu jutro powiedzieć żeby znowu problemów nie było
to sa ruchy rzedu 1/10 mm-5/10mm, w alh nie kreci sie pompa bo jest nowsza, tylko przy kolem pasowym nakretka na wale pompy sie reguluje odkrecajac wczesniej 3 sruby w kole pasowym tzw. fasolki, silnik musi byc zgaszony!!!!!! w starszych tdi np. afn jest odwrotnie, aha temp silnika min. 80st

: wt gru 22, 2009 23:46
autor: ziomek1988
Ok :) jutro z rana pojadę, powiem mu co i jak żeby szybko poszło, wezme laptopa i zobaczymy co zdziała :bigok: A możliwe jest że przed wymianą rozrządu kąt był właściwy i przy wymianie się przestawił?? Aha jeszcze jedno...jesli mam 0,33 to musze go przyspieszyć tak?

: śr gru 23, 2009 12:57
autor: antojuja
mozliwe a nawet pewne ze po wym. rozrzadu sie prestawil, jesli masz vag to ustawieniem idealnym jest 49-52 w jednostkach Basic Settings jak tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235

: śr gru 23, 2009 21:05
autor: ziomek1988
Dzięki motywacji dostarczonej przez forumowiczów, w szczególności dzięki Fahoo sam zabrałem się do korekty wtrysku. Przyznam że jak się ma narzędzia to robota łatwa i przyjemna. A efekt chyba zadowalający 48-51 :)

Obrazek

: śr gru 23, 2009 21:37
autor: Fahoo
no i super wyszło :okej:
trzeba było sprawdzic jakie sruby były czy płasko zakonczone czy szpiczasto

: śr gru 23, 2009 22:45
autor: ziomek1988
No nie pomyślałem...ale jak spiczasto to i tak nie miałbym na podmiankę...wrazie czego gdzie takie śruby kupić? Jak będe miał znowu trochę czasu to sprawdze jakie mam. A jak są spiczaste to będą się popuszczać?

: śr gru 23, 2009 23:39
autor: Fahoo
jak sa szpiczaste to mozna złożyc na farbe do gwintów,ja poskładałem tak i nie popuszczają

[ Dodano: 23 Gru 2009 22:43 ]
ziomek1988, za jakis czas kontrolnie sprawdz kąt za jakis 1000czek km :grin:

: pt lut 19, 2010 17:59
autor: djalien
witam panowie sory ze odkopuje ale mam problem a zarazem pytanie wziąłem się wczoraj ze korekcje konta wtrysku silnik 1.9 TDI AHF 110KM z tego co czytałem ustawia się kołem na pompie. Pól toku temu po wymianie rozrządu auto miało wartość 081. wiec biednie paliło ustawiłem wczoraj na 049-051 czyli extra wymieniłem przy okazji 2 świece bo były walnięte autko jakby ciszej pracowało byłem zadowolony. dzisiaj rano chce odpalić auto i .... no właśnie pali jeszcze gorzej jak bylo. Możliwe ze sie przestawiło ??? a może cos zrobiłem nie tak jakie wartości powinny byc?? bo wydaje mi sie 049-051 ok. Dziękuję i pozdrawiam

: śr mar 03, 2010 15:52
autor: kapsel88
Panowie mam problem a mianowicie ustawiałem kant wtrysku ponieważ wartość po wymianie rozrządu osiągnęła ok 180!! wiec ustawiamy popuszczanie 3 srob na klucz 13 nastawianie kluczem 22 i wszystko było ok tylko przy ostatniej próbie przy dokręcaniu jednej z 13 ukręciła sie mam teraz w sumie na 2 13 przykręcone . Nie wiem czy mogę jeździć na tylko 2 śrubach. wartość wyszła mi przy ostatniej nieszczęsnej probie 57 czyli nie jest zle w porównaniu do początku
proszę o rade co z tym zrobić

: śr mar 03, 2010 18:45
autor: morfeusz86r
właśnie, może ktoś wie gdzie kupić nowe śruby do tego kołka bo mam te co niby same sie odkręcają

: pt mar 05, 2010 08:48
autor: virus666
Serwis VW okolo 1,5 pln za sztuke

bora

: ndz kwie 18, 2010 20:12
autor: bambi001
..