Jakie parametry i jak ustawic kat wtrysku VAGem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt gru 22, 2009 19:33

:panna: i on za robote sie bierze......ten twoj mechanik ehhhh.......

ps
miałem identyczny przypadek u kolegi tylko w drugą strone kat 136był
i mechanik powiedział że diesel musi klepac
po ustawieniu przeze mnie poprawnego kąta kolega przypadkowo sie u niego pojawił po jakieś graty...macher usłyszał pracujący silnik tuż po mojej regulacji i stwierdził ze coś jest zepsute bo miękko pracuje jak by sprezanie przepuszczał :D i napewno cos jest zepsute i musiał by tam coś podłubać zeby poprawić prace :rotfl:

kolega już mu nic nie daje do roboty w aucie :okej: robie to ja :smoke:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » wt gru 22, 2009 19:50

Jakbyś mieszkał bliżej to bym do Ciebie podskoczył ale w sumie jak już się wziął za robienie to niech mi zrobi do końca dobrze. Jutro jak już on ustawi to podkocze z lapkiem, podepne i sprawdze i tak do skutku aż zrobi i zainwestuje w vaga :green_fuck:

[ Dodano: 22 Gru 2009 18:55 ]
Ale o ile tą pompą przekręcić? Wole mu jutro powiedzieć żeby znowu problemów nie było


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » wt gru 22, 2009 23:32

ziomek1988 pisze:Ale o ile tą pompą przekręcić? Wole mu jutro powiedzieć żeby znowu problemów nie było
to sa ruchy rzedu 1/10 mm-5/10mm, w alh nie kreci sie pompa bo jest nowsza, tylko przy kolem pasowym nakretka na wale pompy sie reguluje odkrecajac wczesniej 3 sruby w kole pasowym tzw. fasolki, silnik musi byc zgaszony!!!!!! w starszych tdi np. afn jest odwrotnie, aha temp silnika min. 80st
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 23:37 przez antojuja, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » wt gru 22, 2009 23:46

Ok :) jutro z rana pojadę, powiem mu co i jak żeby szybko poszło, wezme laptopa i zobaczymy co zdziała :bigok: A możliwe jest że przed wymianą rozrządu kąt był właściwy i przy wymianie się przestawił?? Aha jeszcze jedno...jesli mam 0,33 to musze go przyspieszyć tak?


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » śr gru 23, 2009 12:57

mozliwe a nawet pewne ze po wym. rozrzadu sie prestawil, jesli masz vag to ustawieniem idealnym jest 49-52 w jednostkach Basic Settings jak tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235



Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » śr gru 23, 2009 21:05

Dzięki motywacji dostarczonej przez forumowiczów, w szczególności dzięki Fahoo sam zabrałem się do korekty wtrysku. Przyznam że jak się ma narzędzia to robota łatwa i przyjemna. A efekt chyba zadowalający 48-51 :)

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr gru 23, 2009 21:07 przez ziomek1988, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr gru 23, 2009 21:37

no i super wyszło :okej:
trzeba było sprawdzic jakie sruby były czy płasko zakonczone czy szpiczasto


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » śr gru 23, 2009 22:45

No nie pomyślałem...ale jak spiczasto to i tak nie miałbym na podmiankę...wrazie czego gdzie takie śruby kupić? Jak będe miał znowu trochę czasu to sprawdze jakie mam. A jak są spiczaste to będą się popuszczać?


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr gru 23, 2009 23:39

jak sa szpiczaste to mozna złożyc na farbe do gwintów,ja poskładałem tak i nie popuszczają

[ Dodano: 23 Gru 2009 22:43 ]
ziomek1988, za jakis czas kontrolnie sprawdz kąt za jakis 1000czek km :grin:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
djalien
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lut 24, 2007 20:54
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: djalien » pt lut 19, 2010 17:59

witam panowie sory ze odkopuje ale mam problem a zarazem pytanie wziąłem się wczoraj ze korekcje konta wtrysku silnik 1.9 TDI AHF 110KM z tego co czytałem ustawia się kołem na pompie. Pól toku temu po wymianie rozrządu auto miało wartość 081. wiec biednie paliło ustawiłem wczoraj na 049-051 czyli extra wymieniłem przy okazji 2 świece bo były walnięte autko jakby ciszej pracowało byłem zadowolony. dzisiaj rano chce odpalić auto i .... no właśnie pali jeszcze gorzej jak bylo. Możliwe ze sie przestawiło ??? a może cos zrobiłem nie tak jakie wartości powinny byc?? bo wydaje mi sie 049-051 ok. Dziękuję i pozdrawiam



kapsel88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw sie 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Gorzów wlkp

Post autor: kapsel88 » śr mar 03, 2010 15:52

Panowie mam problem a mianowicie ustawiałem kant wtrysku ponieważ wartość po wymianie rozrządu osiągnęła ok 180!! wiec ustawiamy popuszczanie 3 srob na klucz 13 nastawianie kluczem 22 i wszystko było ok tylko przy ostatniej próbie przy dokręcaniu jednej z 13 ukręciła sie mam teraz w sumie na 2 13 przykręcone . Nie wiem czy mogę jeździć na tylko 2 śrubach. wartość wyszła mi przy ostatniej nieszczęsnej probie 57 czyli nie jest zle w porównaniu do początku
proszę o rade co z tym zrobić



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr mar 03, 2010 18:45

właśnie, może ktoś wie gdzie kupić nowe śruby do tego kołka bo mam te co niby same sie odkręcają



Awatar użytkownika
virus666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn mar 28, 2005 10:55
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: virus666 » pt mar 05, 2010 08:48

Serwis VW okolo 1,5 pln za sztuke



bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

bora

Post autor: bambi001 » ndz kwie 18, 2010 20:12

..
Ostatnio zmieniony pt sty 21, 2011 11:23 przez bambi001, łącznie zmieniany 4 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 163 gości