Wzrosło spalanie do 8-11 litrow

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » śr kwie 11, 2007 23:24

suavomer pisze:Hurra HOLiii beczkę piwa dostaniesz jak to będzie to!!! CZEKAM NIECIERPLIWIE NA WYNIKI...
ja też z niecierpliwościa czekam na koniec opisu walki holii i efekty w postaci zmniejszenia spalania wtedy ja sie za swojego zabiorę


Obrazek

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » czw kwie 12, 2007 08:41

Sławek, jutro wziołem urlop z roboty, wiec jade do garażu i będe go odpinał, jezeli masz chwilę, to zapraszam do pomocy!


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Holiii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 20, 2007 12:42
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Holiii » czw kwie 12, 2007 11:14

no dobra pisze co do tej pompy to raczej nie brał bym sie za to sam te wałeczki chodza w ropie lecz wyrabiaja i tak obudowe pompy przez co puzniej sie zaczynaja zacinac no i słuchajcie co dalej pan powiedział ze nie oddadza mi auta dopuki go niezdiagnozuja do konca bo nadal cierzko odpalał a pompa na cacy custawina na stole wtryski dobre a auto niechciało odpalac na rozgrzanym silniku co sie okazało na wagu wczesniej wyskakiwał jakis bład alternatora lecz niezwracałem wagi na ten własnie bład bo to alternator i takie tam podwiezli auto do tego magika i co sie okazałao po sprawdzeniu im cieplejsze auto tym alternator coraz wiekrze miał przebicie i "latały po nim prady" blokował imobilaiser im cieplejszy silnik tym bardziej przestawał ładowac przez ta cała kaszane pradów akumulatos siada a oni niemogli przez klimatyzacje wejsc do nastawien silnika ani wgrac nowych dostałem polecenie przywiesc nowy alternator załaoza go i beda dlaej próbowac pewnie wgrywac nowe mapy do silnika ale mówia ze to juz jest kosmetyka auto zeczeło palic troszke mniej o jakis litr poniewarz na trasie wracajac spalił 7,8 litra przy maxymalnym wciskaniu gazugdzie w droge do warsztatyu wyszło 9,1 w niedziele bede miał załatwiony alternator i bede dalej walczył


Holi MK4

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » czw kwie 12, 2007 11:30

Holiii, co do spalania to wiesz może być efekt placebo przeżyłem go już kilka razy :-).
Holiii pisze:a oni niemogli przez klimatyzacje wejsc do nastawien silnika ani wgrac nowych
nic nie kumam...


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » czw kwie 12, 2007 13:45

nie pochwalił się, że ma więcej błędów. U nas nie ma błędów, a spalanie jest wysokie. Sławek, trzeba przeczyścić pompy wtryskowe.


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Holiii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 20, 2007 12:42
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Holiii » pt kwie 13, 2007 11:56

to był bład alternatwora wiec pomyslałem ze jest to warzne i moze miec wpływ na co kolwiek a nie ze tak zamieszało w elektronice ten elektoronik tak własnie powiedział ze przez ten alternator cos sie przestawia w klimatyazji i niemoga wejsc przez nia do nastawien silnika jak by niema dostepu bynajmniej tak mi tłumaczyli


Holi MK4

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » pt kwie 13, 2007 13:54

Holiii, w temacie Co z tym alh sa moje logi z nowiutka przepływką

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... af0c3a5606

tam też walczymy ze spalaniem i silnikiem ALH


Obrazek

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » pt kwie 13, 2007 15:02

Jezu HOLiii ty masz 9 litrów na trasie???? Ja owszem ale na mieście!!!

I drugie co do pompy: niekoniecznie to ona,inne silniki też mają pompę VP37 i tych problemów nigdy nie miewają... Dziwne to nie?


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Holiii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 20, 2007 12:42
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Holiii » sob kwie 14, 2007 11:19

suavomer ja naprawde to autko wykorzystuje do granic mozliwosci wiec to spalanie moze wynikac z mojej bardzo cierzkiej nogi oczywiscie niegdy niedostał po dupie na zimnym silniku ale na ciepłym niemam zadnych oporów te autka zostały do tego skonstruowane a nie kupiłem go by wstawic za szybke i ogladac hihihi ale myslałem ze to bedzie mnie troche mniej kosztowa a te sumy teraz sa bardzo wysokie za benzyne


Holi MK4

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » ndz kwie 15, 2007 11:39

Chłppaki, wyjaśnijcie mi cosik, na tym grafie od TDI Timming, mamy trzy kreski, dolną środkową i górną, Nasz punkcik ma być najbliżej środkowej kreski. Pytanie: jaka jest różnica, gdy punkcik jest powyżej środkowej a jaka gdy jest poniżej środkowej. Jak jest u was?

Wczoraj zrobiłem przejażdzkę do elektryka w świebodzinie, rozwiązał mój problem z błędami skrzyni. Autko na tempomacie z ustawioną prędkościa 100km/h spaliło 5.5 litra/100km wg. wskazań komp pokładowego.

Moim nstępnym problemem jest wskazanie temp. cieczy na wyświetlaczu, szaleje, zachowuje się jak obrotościomierz:) Czy z tego czujnika komp bierze wartości??


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » wt kwie 24, 2007 20:38

1. Jak wyglądał problem z automatem? U kogo byłeś jak koszty? Czy to był serwis Boscha w Świebodzinie?

2. Nie czujnik temp jest podwójny jeden idzie do kompa drugi do szafy. Podłącz vaga będziesz wiedział... :-)

Pozdro


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » śr kwie 25, 2007 19:10

Sławek, padł byś ze śmiechu...
Fachowcy z wawy podpieli alarm do łącza komunikacyjnego CAN i, owszem alarm unieruchamiał samochód, ale również wciskał te 5 błędów na sterowniku od skrzyni.

Pan elektryk, po info do kolegi (wilekie dzięki!!) Piotra2 ze świebodzina, odpioł odcięcie alarmu i błędy zniknęły. Koszty - 200 zł.
Oczywiście nie ma róży bez kolców, pojawił się inny objaw z którym walczę, mianowicie autko bez wyraźnej przyczyny i losowo samo gaśnie. Nie mogę przewidzieć kiedy i gdzie, ani z jakiej przyczyny. Po prostu jedziesz, nagle jest pyk, buzzer od świateł piszczy, silnik gaśnie, auto na biegu, kontrolki się palą, wyświetlacz znika.
To znowu problem z elektryką. Nadmienię, iż przekaźnik 109 (nowy) jest wściekle gorący. Przymierzam się do wymiany kostki stacyjki, niestety nie mam ściągacza:(


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » śr maja 02, 2007 18:24

Remigiusz78 pisze:Sławek, padł byś ze śmiechu...
Fachowcy z wawy podpieli alarm do łącza komunikacyjnego CAN i, owszem alarm unieruchamiał samochód, ale również wciskał te 5 błędów na sterowniku od skrzyni.
Tak jak sugerowałem.
Remigiusz78 pisze:pojawił się inny objaw z którym walczę, mianowicie autko bez wyraźnej przyczyny i losowo samo gaśnie. Nie mogę przewidzieć kiedy i gdzie, ani z jakiej przyczyny. Po prostu jedziesz, nagle jest pyk, buzzer od świateł piszczy, silnik gaśnie, auto na biegu, kontrolki się palą, wyświetlacz znika.
Nie zdziwiłbym sie jakby to była część dalsza powyższego


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » śr maja 02, 2007 21:27

wszystko wróciło do normy, nic nie zrobiłem a autko nie gaśnie - wierzcie w CUDA!!


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości