Strona 4 z 59

: czw mar 15, 2007 11:49
autor: niebieski91
suavomer pisze:I że sprawdzamy co się da zanim się o coś zapytamy...
święte słowa

poza tym nie jestem w stanie zrozumiec dlaczego mój golfik spala tak dużo i nijak to się ma do wartości podanych przez helmuta w książkach - przecież helmuty pewnie by sdzłału dostały gdyby im takie róznice wychodziły bo to ponoć dokładny naród

poza tym dlaczego mimo ze ja jeżdżę vna krótkich odcinka to moje spalanie jest przynajmniej 2 l większe niż u koleg który jeździ podobnie jak ja - dlatego to mnie nie przekonuje - taka duża różnica !!!!!!!

a w wąż powrotny dmuchałem i bulgoce aż miło i bez oporów

: czw mar 15, 2007 12:28
autor: Remigiusz78
no nie pozostaje nam nic innego i sprawdzic ustawienia Vagiem!

: czw mar 15, 2007 12:40
autor: niebieski91
no i dlatego umawiam się z figurelem - ciesze się że ktoś znający się trafił sie w Słupsku - lubie swoje maleństwo i będę drążył to spalanie do "samego końca - mojego albo ich"

[ Dodano: 17 Mar 2007 12:24 ]
no i byłem u figurela - posprawdzam pod vagiem i kurde wiecie co jest z moim ????

nic wszystko dobrze !!!!!!

dzieki figurel

aha i jeszcze jedno - okazalo sie doslownie niedawno że w zasadzie to ja uprawiam PSJ. - zacząłem jeździć dynamiczniej i zauważyłem - na razie po wskaxniku - że jakby mniejsze spalanie wychodziło - okaże sie przy tankowaniu za jakieś 400km - moze u mnie to to bylo częściowa przyczyną - po prostu brak umiejetności jeżdzenia TDI-kiem - pozyjemy zobaczymy

[ Dodano: 18 Mar 2007 22:29 ]
okazuje sie że mam jakieś probleny jednak z podawaniem powietrza,

zamieszcze logi jak mi sie uda i ocenice sami

Saturday;17;March;2007;09:29:55
038 906 012 FA ;;1 9l EDC 0000SG 3349;

;Group A:;'000;;;;;;;;;;Group B:;'004;;;;Group C:;'008
;;;;;;;;;;;;;Engine speed;Specified start;Actual start;Cold Start Valve;;Engine speed;I Q Driver's req ;I Q via rpm(Torq);I Q via air mass
;TIME;;;;;;;;;;;TIME;870-950 rpm;2*A-3*BTDC;2*A-3*BTDC;3-80%;TIME;rpm;40 0-42 0 mg/H;35 01.05.1936 5 mg/H;36 0-39 0 mg/H
MARKER;STAMP;;;;;;;;;;;STAMP; /min; °BTDC; °BTDC; %;STAMP; /min; mg/R; mg/R; mg/R
;1 14;082;066;255;134;113;198;067;155;094;151;0 53;1659;1 1;0 2;2 8;0 86;1680;44 4;36 6;25 8
;2 06;085;103;255;179;158;198;067;155;094;215;1 46;1722;7 9;7 0;77 7;1 78;1764;44 2;37 2;34 0
;2 98;090;118;255;187;197;198;067;155;094;255;2 38;1827;7 5;6 8;78 1;2 70;1869;43 8;37 4;38 4
;3 89;095;119;255;185;208;198;067;155;094;255;3 30;1911;7 3;6 8;77 7;3 62;1953;43 4;37 2;38 4
;4 81;101;120;255;184;207;198;067;155;094;255;4 22;2037;7 0;6 6;78 9;4 54;2079;43 0;36 8;38 4
;5 77;106;124;255;183;195;198;067;155;094;239;5 14;2142;7 3;7 0;80 1;5 48;2184;42 8;36 8;37 6
;6 71;111;129;255;178;185;198;067;155;095;224;6 10;2268;7 5;7 5;80 5;6 42;2310;42 4;36 6;36 4
;7 64;116;134;255;171;178;198;066;154;095;215;7 04;2373;7 9;8 1;79 3;7 36;2415;42 0;36 4;34 4
;8 60;120;137;255;171;180;198;066;154;094;218;7 98;2457;8 1;8 4;80 5;8 32;2499;41 8;36 4;33 4
;9 53;124;142;255;169;181;198;066;154;094;222;8 92;2562;8 6;8 6;83 3;9 26;2604;41 4;36 2;34 0
;10 48;129;149;255;173;184;198;066;154;095;227;9 86;2646;9 0;9 2;82 9;10 20;2667;41 2;36 0;34 6
;11 39;133;156;255;177;191;198;066;153;095;240;10 80;2730;9 7;10 1;82 1;11 12;2772;41 0;36 0;35 0
;12 31;137;162;255;179;201;198;066;153;094;243;11 72;2814;10 1;11 0;85 3;12 04;2856;40 8;35 8;35 4
;13 23;141;166;255;178;197;198;066;153;095;235;12 64;2919;10 3;10 3;84 1;12 96;2940;40 6;35 8;35 8
;14 15;145;171;255;166;181;198;066;152;095;202;13 56;2982;10 8;10 8;83 3;13 88;3024;40 2;35 6;33 4
;15 08;149;175;255;171;183;198;066;152;095;222;14 48;3066;11 2;11 0;84 1;14 80;3087;40 2;35 6;33 8
;16 00;153;179;255;177;193;198;066;152;095;236;15 40;3150;11 7;11 4;86 9;15 72;3171;40 0;35 4;35 2
;16 92;156;183;255;176;193;198;066;151;095;226;16 32;3234;11 9;11 9;87 3;16 64;3255;39 8;35 2;36 0
;17 83;160;188;255;171;189;198;066;151;095;219;17 24;3318;12 3;12 5;90 0;17 56;3339;39 8;35 0;35 6
;18 75;163;194;255;174;189;198;066;150;095;222;18 16;3381;12 5;12 8;86 5;18 48;3402;39 6;34 8;34 8

chyba nie jest wogole czytelne musze nad tym popracować - może ktoś mi podpowie jak to zrobić

: pt mar 23, 2007 18:29
autor: suavomer
niebieski91, skopiuj to do pliku tekstowego zapisz jako jakiś_plik.CSV i potem otwórz excelem lub openofficem lub podglądem w Total Commander PowerPack (www.totalcmd.pl).

Ja właśnie zrobiłem sobie wszystkie logi wg opisu Masters'a (ABC...). I też wychodzi, że mam sprawny samochód. W poniedziałek jadę do serwisu VW w Lubiniu. Nie nie zwariowałem: są dobrzy i mają ceny niższe niż w innych "normalnych" ASO.

Jak wrócę opiszę co z tego wyszło, jak i za ile...

Pozdrawiam

: pt mar 23, 2007 19:16
autor: Cikczak
Witam wszystkich,Rob555 wyjaśnij mi proszę w skrócie o co chodzi z tymi powrotnymi wężami.
Pzdr

: pt mar 23, 2007 23:23
autor: niebieski91
jak powrót paliwa do zbiornika msz zapchany yo moze wiecej palić

: sob mar 24, 2007 01:26
autor: rob555
niebieski91 pisze:jak powrót paliwa do zbiornika msz zapchany yo moze wiecej palić
:bigok: albo jak jest nieszczelny :pub:

: sob mar 24, 2007 13:08
autor: Cikczak
Dzięki Chłopaki :pub:
pzdr

: sob mar 24, 2007 13:31
autor: Remigiusz78
To nie to, Sławek, daj znać jak ci poszło!

: pn mar 26, 2007 20:24
autor: suavomer
No więc właśnie wróciłem z ASO. Chłopaki zdjęli co trzeba żeby sprawdzić rozrząd i pokazali mi jak drut, że rozrząd stoi dobrze. Na blokadach, wszystkie znaki git, nie ma do czego się przyczepić. Porobili logi na swojej maszynce VAG 1551. Generalnie to kicha straszna ta maszynka jak zobaczyłem wydruk z niej o mało co się nie pokładłem ze śmiechu na podłodze - vag-com to robi logi z prawdziwego zdarzenia, to co dostałem przypomina paragon z Tesco. Chłopcy porobili mądre miny, zasugerowali żebym pojechał do pompiarza koło Głogowa i wystawili drugi paragon tym razem na 190 zeta po rabacie. Eh...

Od razu po nich pojechałem do pompiarza, ten wypytał mnie co i jak obejrzał paragon (ten pierwszy) i powiedział, że on nie ma co szukać w tej pompie bo z parametrów (dawka, kąty...) jest ok. Chyba że chcę zostawić 100 za demontaż montaż, 150 za sprawdzenie na warsztacie (a ma ten warsztat imponujący, naprawdę!!!), 100 za wtryski...

Tak więc rozrząd ok, pompa ok, spalanie nie ok.

Ktoś chce kupić sprawnego ALH??? hehe

Podrawiam

: pn mar 26, 2007 22:05
autor: Remigiusz78
Sławek, spisz wszystkie swoje wartości ze wszystkich grup, daj znac na prw kiedy bedziesz miał chwilkę, podjade i porownamy do moich. Może na coś wpadniemy....

: pn mar 26, 2007 22:21
autor: suavomer
Nie bardzo jest jak porównywać logi ze skrzyni ręcznej z automatem. Sam pamiętasz jak próbowaliśmy ale automat przełącza biegi jak chce. Po za tym w moich logach jest wszystko ok. Mogę je wrzucić w paczce na forum może komuś posłużą.

: pn mar 26, 2007 23:13
autor: niebieski91
witam podpowiedzcie mi jak mam wrzucić na forum dokument np w excelu to wrzuce swoje logi po teście z dioda i przed pod obciązeniem (jak wrzucać zdjęcia wiem ale nie wiem jak to zrobić z dokumentami)

suavomer, mogę ci przesłać na priv moje logi na przepływce i na testach z dioda i może porównasz

: wt mar 27, 2007 09:33
autor: Remigiusz78
Kurczę, wklejcie i bedziemy się bawić. Sławek, chodziło mi o wartości w każdej z grup jakie masz.