Czym sie rozni SDI od 1.9D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grzegorzdr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:14
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: grzegorzdr » sob wrz 19, 2009 21:25

Zdjecie miejsca, gdzie znalazłem wcześniej wpomniany nr 300899DF

Obrazek Obrazek

W końcu znalazłem mocno schowaną naklejkę w bagażniku, jest napisane, że to silnik AAZ 75KM

Obrazek

Dzięki za pomoc.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob wrz 19, 2009 23:33

Jakim cudem udało ci się znaleźć ten nr nie wiem :) to nie ten :)
Naklepka nie daje pewności, ale po silniku widać że to AAZ, oznaczenie jest wybite takim punktakiem na bloku z prawej strony, na płaskim kawałku pod głowicą widocznym od przodu samochodu, najczęściej to płaskie miejsce jest zardzewiałe i trzeba je oczyścić żeby pokazał się numer.

[ Dodano: 19 Wrz 2009 23:39 ]
Pole numerowe w przybiżeniu ma wymiar 20x100mm
Ostatnio zmieniony sob wrz 19, 2009 23:38 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » ndz wrz 20, 2009 13:07

Z tylu silnika, w dolnej części bloku pod turbem jest oznaczenie pojemności silnika, AAZ będzie miał 1.9TD.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz wrz 20, 2009 13:14

Btw grzegorzdr, fajny masz lakierek, nie wiedziałem że na trójkach takie są ja mam 9V i jest trochę czarniejszy taki :)



suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » ndz wrz 20, 2009 22:36

a więc panowie musze wtrącic swoje 2 slowa do tej rozmowy odnosnie SDI. Posiadam polo rocznik 98 - 1.7 sdi i ostatnio spalanie srednie wyszlo mi 4.45 gdzie 70% trasy ( nie autostrady tylko drogi lokalne) i 30% miasto. Fakt ze za szybko to sie nie zbiera ale jezdze sam i daje rade. Przydalo by sie dodatkowe 10-20 kucykow i byloby fajnie. Pozdrawiam wszystkich



grzegorzdr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:14
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: grzegorzdr » śr wrz 30, 2009 17:23

Nie znalazłem numeru silnika z przodu ani z dołu mojego silnika. Silnik posiada turbosprężarkę, więc jest to AAZ. Silnik 1Y ma ogromny kolektor ssący bez turbosprężarki.

Poniżej silniki występujące w Golf III
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182296



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » czw paź 08, 2009 19:36

podłączę sie do tematu bo interesuje mnie zakup mk4 sdi chodzi mi o tanie (mało palące) auto do miasta kolega od niedawna śmiga sdi i sobie chwali moim zdaniem to dobre miasto do miasta bo na dłuższe trasy się nie nadaje w tej chwil mam mk3 td 75km i pomimo że sdi ma 68km to wydaje mi się żwawszy od mojego może to kwestia nowszej konstrukcji bo mój silniczek jest naprawdę w super stanie co do opału to kolega leje i jak na razie znosi to bez problemów (poruszałem temat oo na forum) i zdecydowana większość pisze że bez problemu można jeździć na oo z tym silnikem


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw paź 08, 2009 19:53

Neoarti pisze:mam mk3 td 75km i pomimo że sdi ma 68km to wydaje mi się żwawszy od mojego
Dziwne ...też miałem okazje jeżdzić SDI i stwierdziłem coś zupełnie odwrotnego .A w tym AAZ kolegoNeoarti, ,to coś dłubnąłeś czy ori?


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » czw paź 08, 2009 19:55

nic nie dłubałem ale ma chyba trochę skręconą dawkę paliwa i może to z tego powodu nie chodzi mi o prędkość maksymalną tylko przyspieszenie i elastykę podczas jazdy miejskiej wydaje mi się o wiele bardziej elastyczny niż mój


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pt paź 09, 2009 18:09

Neoarti pisze:ale ma chyba trochę skręconą dawkę paliwa
Skręcona dawka paliwa (niektórzy robią to w celu zmniejszenia spalania )przynosi efekt odwrotny od zamierzonego ,auto jest zamulone trzeba go dusić żeby jechało i w rezultacie spala więcej.Spróbuj podkręcić dawkę o 90stopni czyli 1/4 obrotu .Zawsze można póżniej wrócić do wcześniejszego ustawienia .
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 18:10 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pt paź 09, 2009 19:11

już go trochę podkręciłem i jest dużo lepiej popracuję nad tym jeszcze ale nie chcę przesadzić aby nie palił mi 10L :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

arwam

Post autor: arwam » pt paź 09, 2009 21:19

Neoarti pisze:już go trochę podkręciłem i jest dużo lepiej popracuję nad tym jeszcze ale nie chcę przesadzić aby nie palił mi 10L :)
zależy jak będziesz jeździł.
ja na swoim AAZ'cie miałem dawkę tak ustawionąże mogłem robić za zasłonę dymną dla piechoty morskiej podczas akcji ale przy spokojnej jeździe spalanie nie przekraczało 6l/100km.
ale ten sam silnik u następnego właściciela pali ponad 8l/100km
chociaż wiem że on jeździ jak benzyną czyli dośc głęboko wciska pedał gazu



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pt paź 09, 2009 22:08

chyba daruję sobie sdi jutro jadę zobaczyć tdi 90km


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Obierek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn sie 10, 2009 14:53
Lokalizacja: Górowo Iław.

Post autor: Obierek » wt mar 16, 2010 22:07

Panowie powiecie mi jaki to jest silnik ? SDi czy D ?? Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 129 gości