AAZ na hamowni

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pn kwie 14, 2008 23:30

zaprzal pisze:
Michnik pisze:W sumie niezły wynik. Ale ja cały czas czekam na takiego AAZeta z przedziału 120-150KM. Bo narazie na forum chyba takowego nie ma? Przynajmniej nie oficjalnie w/g hamowni.
wg, hamowni nie ma, ale Apsik sie powinien lapac w ten zakres... jest pare ciekawych TD bez wykresu na forum
No to bardzo mnie ciekawi jego sprzęgło w takim razie. Bo chyba nie seryjne?
I jeszcze jakie ma turbo, ciśnienie doładowania, wtryski, pompę? Przyspieszenie do setki? Awaryjnośc po tych przeróbkach(pewnie siedzi nonstop i coś musi naprawiać/poprawiać)?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn kwie 14, 2008 23:39

Michnik pisze:(pewnie siedzi nonstop i coś musi naprawiać/poprawiać)?
po takim tekscie nie chce mi sie juz kontynuowac tematu.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pn kwie 14, 2008 23:52

zaprzal pisze:
Michnik pisze:(pewnie siedzi nonstop i coś musi naprawiać/poprawiać)?
po takim tekscie nie chce mi sie juz kontynuowac tematu.
Ok nie kontynujmy. Ale czasem właśnie po to się pisze taki tekst żeby kogoś zmotywować(na przekór), żeby pokazał, że jest inaczej.
Nie mam zamiaru się czepiać , ale chyba zabardzo się zirytowałeś.
Nadal interesuje mnie co Apsik zrobił w silniku i mam nadzieje, że sam się wypowie skoro Tobie się nie chce.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn kwie 14, 2008 23:54

Michnik pisze:skoro Tobie się nie chce.
wszystko masz w temacie o aucie Apsika


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn kwie 14, 2008 23:56

zaprzal pisze:Michnik napisał/a:
(pewnie siedzi nonstop i coś musi naprawiać/poprawiać)?


po takim tekscie nie chce mi sie juz kontynuowac tematu.
no ja Ci sie zaprzal, nie dziwie :panna:

Michnik, wciś tam paluchy w ten twoj silnik a przestań gdybać i rozważać na papierze i form o ile szybciej Ci sie sprzęgło skończy... :P a jak sie boisz to nic nie rób i będzie git :)

[ Dodano: Pon Kwi 14, 2008 23:57 ]
zaprzal pisze:wszystko masz w temacie o aucie Apsika
nawet gdzieś był filmik jak Jego AAZ jeździ z mierzonymi czasami do 100 :)



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » wt kwie 15, 2008 00:29

Ale ja już sporo porobiłem. Po prostu nie opisywałem tego nigdy zbytnio.
Poza tym nie zbaczajmy z tematu.
Ja czekam na jak najlepsze wyniki AAZetów z hamowni. I szczerze wszystkim życze powodzenia!
Nie wiem czemu tyle u Was niechęci jak ktoś coś napisze tylko troche nie po waszej pomyśli.
Ostatnio zmieniony wt kwie 15, 2008 00:40 przez Michnik, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt kwie 15, 2008 11:53

Michnik, bo to co piszesz bylo wielokrotnie poruszane, a mody Apsika sa opisane w jego temacie. dzidzia ma mocnego aaz. Apsikowoz powinien miec 110, a moze wiecej. Adam i Euglen maja 1.6 podlubane porzadnie. i poza nimi jeszcze kilka td z moca w okolicach 90-100 koni.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt kwie 15, 2008 18:04

ja mam 62 konie i zrobilem 15,24 na cwiartke ;)

[ Dodano: Wto Kwi 15, 2008 9:37 pm ]
jeszcze dodam, ze Lagier ma fajny lajtowy setupik aaz + k24 + dobry boost pin i chyba jest zadowolony :bigok: fajny dupowozik


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » wt kwie 15, 2008 22:49

@Michnik
hue hue hue... kiedyś mówiłem podobnie, a to babskie gadanie takie. Albo sie bierzesz ostro do roboty albo nie robisz nic i poprzestaniesz na gdybaniu. Powiem tak wrzuciłem K24 (i Bogu dzięki) zeszlifowałem pina w pompie (i Bogu dzięki) założyłem MBC (i 2 x Bogu dzięki) zrobiłem coś 15k km motor jak cykał tak cyka, powiem więcej jest czym jechać mało tego silnik zaczął mniej palić przy normalnej jeździe, czuć że fura się nie męczy. Można iśc jeszcze wyżej bo potencjał jest jednak ja sporo pomykam na codzień uważam, iż stworzyłem bezpieczny setup. Fura ma coś około 100 HP dla mnie bomba, a nie jeden kozak w nowym autku sie może zdziwić jak stary zadymiacz potrafi pojechać :D :bigok:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » wt kwie 15, 2008 23:53

Lagier pisze:@Michnik
hue hue hue... kiedyś mówiłem podobnie, a to babskie gadanie takie. Albo sie bierzesz ostro do roboty albo nie robisz nic i poprzestaniesz na gdybaniu. Powiem tak wrzuciłem K24 (i Bogu dzięki) zeszlifowałem pina w pompie (i Bogu dzięki) założyłem MBC (i 2 x Bogu dzięki) zrobiłem coś 15k km motor jak cykał tak cyka, powiem więcej jest czym jechać mało tego silnik zaczął mniej palić przy normalnej jeździe, czuć że fura się nie męczy. Można iśc jeszcze wyżej bo potencjał jest jednak ja sporo pomykam na codzień uważam, iż stworzyłem bezpieczny setup. Fura ma coś około 100 HP dla mnie bomba, a nie jeden kozak w nowym autku sie może zdziwić jak stary zadymiacz potrafi pojechać :D :bigok:
No tak wszyscy się teraz uczepili...
Lagier pochwal no sie jakiś filmikiem z przyspieszania(licznik). Bo dąże do podobnego zestawu i chcę wiedzieć czy dużo mi jeszcze brakuje. Ostatnio mierzone moje przyspieszenie wychodziło tak 10.5 sekundy do setki, a mam narazie słabszy setup niż twój.
U mnie narazie zmienione/założone: boost pin z 1.6td(maxymalnym wycięciem), wywalony kat, założony intercooler z 1Z, podniesiona nieco dawka i cisnienie doładowania(1.1Bar-niestety KKK K03).
Ja jestem w tej chwili zadowolony i też uważam, że mam coś koło 100KM(TDI 90KM zostaje w tyle).



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 16, 2008 08:19

Michnik, moc sie bierze z paliwa a uklad wtryskowy macie z Lagierem taki sam. Jego auto moze nieco lepiej "oddychac" i ma wszystko poustawane do przjemnej (bezawaryjnej) jazdy


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » śr kwie 16, 2008 11:01

Michnik pisze:
Lagier pisze:@Michnik
hue hue hue... kiedyś mówiłem podobnie, a to babskie gadanie takie. Albo sie bierzesz ostro do roboty albo nie robisz nic i poprzestaniesz na gdybaniu. Powiem tak wrzuciłem K24 (i Bogu dzięki) zeszlifowałem pina w pompie (i Bogu dzięki) założyłem MBC (i 2 x Bogu dzięki) zrobiłem coś 15k km motor jak cykał tak cyka, powiem więcej jest czym jechać mało tego silnik zaczął mniej palić przy normalnej jeździe, czuć że fura się nie męczy. Można iśc jeszcze wyżej bo potencjał jest jednak ja sporo pomykam na codzień uważam, iż stworzyłem bezpieczny setup. Fura ma coś około 100 HP dla mnie bomba, a nie jeden kozak w nowym autku sie może zdziwić jak stary zadymiacz potrafi pojechać :D :bigok:
No tak wszyscy się teraz uczepili...
Lagier pochwal no sie jakiś filmikiem z przyspieszania(licznik). Bo dąże do podobnego zestawu i chcę wiedzieć czy dużo mi jeszcze brakuje. Ostatnio mierzone moje przyspieszenie wychodziło tak 10.5 sekundy do setki, a mam narazie słabszy setup niż twój.
U mnie narazie zmienione/założone: boost pin z 1.6td(maxymalnym wycięciem), wywalony kat, założony intercooler z 1Z, podniesiona nieco dawka i cisnienie doładowania(1.1Bar-niestety KKK K03).
Ja jestem w tej chwili zadowolony i też uważam, że mam coś koło 100KM(TDI 90KM zostaje w tyle).
nikt sie nie uczepil, tylko smieszne jest gadanie w stylu "ta... zrobil mody i teraz pewnie non stop w garazu siedzi i naprawia".
Wracajac do glownego watku mnie tez kat poszedł do piachu i prócz w/w modów dawka paliwa zwiększona na pompie oraz cisnienie doladowania podkrecone do 1,0 bar. Do nakrecenia filmikow zbieram sie juz dobre 2 miechy :D w weekend jak bedzie chwila to cos wykminie. :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr kwie 16, 2008 11:13

Lagier pisze:w weekend jak bedzie chwila to cos wykminie.
hętnie zobacze jak autko jedzie :) ja bym sie wybrał na jakieś hamowanko :) ale czekam na jakiś Dyno Day :P zeby było za darmo :P



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » śr kwie 16, 2008 15:29

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... ex=0&hl=pl

Ja sie moge pochwalic takim filmikem. Choć to był filmik jeszcze z przed montażu boost pina z 1.6TD. Teraz jest chyba jeszcze nieco lepiej(przynajmniej oczuwalnie).



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 140 gości