Strona 4 z 6

: ndz kwie 08, 2007 23:09
autor: Scotto
i powinien isc ale jak pisalem egr nic niema do zeczy, a co do sprawdzenia nieszczelnosci ja Intercoolera nie wykrecalem tylko rury idace od niego do turbo, zadna filozofia 1 godz pracy z myciem, chyba wiesz o ktore chodzi? a i nieprzejmuj sie jak beda w srodku w oleju troszke tak ma byc

Re: czy to jest zawor n75

: ndz kwie 08, 2007 23:18
autor: SowaBezOka
walekaneta pisze:witam mam golfa1.9 tdi 90km
mam pytanko czy spotkał sie ktos z takim mykiem, po przekroczeniu 3.0 tys obrotów na 3 i 4 biegu nie przyspiesza rowno tylko tak skokowo raz ciagnie a za chwile nie i cykl sie powtarza , przepływomierz jest dobryna 100%, czy to moze byc ten zaworek ? prosze o porade :rotfl:
Proponowalbym wysuszyc kostke od potencjometru gazu,o ile taki u Ciebie wystepuje....

: ndz kwie 08, 2007 23:21
autor: janek822
w takim razie jak ten po lewej co jest w metalowej obudowie to N75 to był wymieniany bo data jest 97 a auto z 94r.
a co do IC to wykręcić cały czy tylko tylko ten plastik? czy całośc co idzie tam obok kierunku? wiem że troche oleju było bo czasem ślady spod rury sie pojawiły od spodu

Obrazek

Re: czy to jest zawor n75

: ndz kwie 08, 2007 23:32
autor: Scotto
SowaBezOka pisze:
walekaneta pisze:witam mam golfa1.9 tdi 90km
mam pytanko czy spotkał sie ktos z takim mykiem, po przekroczeniu 3.0 tys obrotów na 3 i 4 biegu nie przyspiesza rowno tylko tak skokowo raz ciagnie a za chwile nie i cykl sie powtarza , przepływomierz jest dobryna 100%, czy to moze byc ten zaworek ? prosze o porade :rotfl:
Proponowalbym wysuszyc kostke od potencjometru gazu,o ile taki u Ciebie wystepuje....
walekanta rozwiazal swuj problem, parenascie postow wyzej czytaj dokladnie, co do potencjometru jesli bylby zasniedzialy pedal gazu by nie reagowal wogule (znam z autopsi) pozdro

[ Dodano: 08 Kwi 2007 23:51 ]
janek822 wykrec tylko rury nie tykaj ic od ic wyczysc tylko przejscie na rure, umnie na zadnej zlaczce nawet sladu oleju niema :bigok:

: pn kwie 09, 2007 00:36
autor: janek822
dzieki Scotto, po wszystkich operacjach jak nic nie pomoże chyba wymienie ten N75 tylko mam jeszcze jedno pytanie bo w InterCars jest troche o innym oznaczeniu niż u mnie mianowicie ja mam 7.21895.00 (pierwszy nr to oczywiście 028.906.283) a oni maja końcówke 55.0 cena 165zł

no i mała niezgodność jest na allegro bo wszystkie te co niby są N75 sa opisywane jako EGR np http://moto.allegro.pl/item180719014_za ... _nowy.html czy http://moto.allegro.pl/item179858544_za ... _skod.html o co chodzi?

Problem z mocą mojego golfa 1,9 tdi

: czw kwie 12, 2007 22:01
autor: Kami-Kadze
mam ten sam problem? Jak go rozwiązałeś i jaka była przyczyna?

: czw kwie 12, 2007 22:50
autor: janek822
jeszcze nie rozwiązałem, chyba najpierw wymienie filtry i olej potem VAG i diagnoza

: sob kwie 14, 2007 00:08
autor: dranczar
i co pomogła wymiana N75 bo ja mam to samo?

: czw kwie 19, 2007 12:48
autor: vwiater1
Podłaczam sie pod temat napiszcie czy u was było tak samo jak u mnie, no i czy wymiana n75 pomogla:
na 4tym biegu po przekroczeniu 3500 tys obrotow silnik zaczyna przerywac, lekko szarpac, pracuje jakby skokowo, odczywalne jest to tak jakby mu podmuchy wiatru przeszkadzaly. na 5tym biegu zaczyna sie wczesniej od 3000 tys obrotow, dzieje sie to tylko przy przyspieszaniu.
jak juz sie dokulam do 150km/h czy wiecej (max 180) i nie cisne gazu to jedzie ok ale jak przycisne buta to zaczyna znowu szarpac.
Diagnoza na VAGu nic nie wykazala, jezdze juz tak prawie rok i caly czas sie zastanawiam czy to n75 czy cos innego.
pozdro

: pt kwie 20, 2007 09:02
autor: janek822
O właśnie dokładnie to samo, wymieniłem olej wszystkie fitry, przewody do N75 i nic sie nie zmieniło, a aktualnie jestem w trakcie czyszczenia wtrysków przez dodatek do paliwa STP, no może po tym wszystkim troszke różnicy jest albo tylko złudzenie.

mam jeszcze jedno pytanie do ekspertów, czy temperatura może wpłynąć na osiągi? u mnie jest max 82st

: sob kwie 21, 2007 08:32
autor: GieniomaN
Witam

Ja miałem taki problem, że przy 120km/h na 4 biegu oraz przy 150 na 5 biegu tracił moc i nie nie chciał już przyspieszać po konsultacjach z urzytkownikami forum doszliśmy do wniosku że to n75 pojechałem go wymienić i teraz jest rakieta.HEHE. nnie muli na 4 i 5 i w koncu mogę normalnie jeżdzić cała naprawa kosztowała mnie 350 zł ale warto. :bigok:

: pn kwie 30, 2007 13:20
autor: vwiater1
janek822, wyczyscilem n75 no i pasek idzie jak burza :majkel: na 4tym ciagnie spokojnie powyzej 4 tys i nie szarpie
wykrecilem go i wd40 w kazda rurke pozadnie po kilka razy psikalem, okazalo sie ze mialem najprawdopodobniej zatkana jedna z tych rurek, na koniez wszystko pod sprezareczka przedmuchalem zlozylem do kupy i smiga jak zloto na 4ce 140 i nic sie nie dzieje ciegnie dalej, wszystko zajelo moze z 10-15 minut.
takze polecam na poczatek czyszczenie a jak nie pomoze to wymien na nowy
pozdro

: pn kwie 30, 2007 14:46
autor: olek256
vwiater pisze:wykrecilem go i wd40 w kazda rurke pozadnie po kilka razy psikalem
vwiater, a rozbierales n75 na czesci czy po prostu centralnie w te rurki psikales tym wd40?

: pn kwie 30, 2007 18:34
autor: matiix
jak sprawdzałeś przepływomież? ja miałem podobny problem na kompie przepływomiez podobno był sprawny ale autko kulało w koncu pożyczłem od kumpla przepływomież podmieniłem i okazało sie ze autko lata jak szalone, to chyba najlepszy sposób na sprawdzenie przepływki! kupiłem używke i autko pieknie chodzi zero problemów! pozdro!