zaprzal pisze:RobertP, 40nm 60nm 90 stopni 90 stopni, chyba
sprawdzales wczesniej kompresje czy tylko ta "probe"?
no tak z tymi siłami tak ma być, faktycznie przypomniało mi się jak napisałeś, THX !
nie sprawdzałem nie robiłem żadnej próby olejowej
bo dopiero z kuzyniakiem patrzymy jakie przyrządy kupić
ale olej wpierzał że szok do tego turbina także bo jest mokro
,
powiem Ci że luzy są znaczne i odczuwalne oraz widoczne,
po zalaniu w ciągu kilkunastu minut w 1 i 4 nafta zniknęła
więc luz jest, to i ciśnienie też byłoby do d..y, ale powiem Ci że maszyna chodzi
jak głupia, czuje że idzie bardzo dobrze odpala ma kopa i wogóle ...
jutro wywalę tłoki korbowody panewki i zobaczę co dalej bo może i szlif się szykuje ...
z tymi pierścionakami oraz uszczleniaczami to było tak, że kiedyś mi się zagrzał
wentylator sie nie włączył bo termostat nie otworzył obiegu a dawałem dość ostro ...
no inagle buchnęło spod maski, żona myślała że się pali , stanąłem zaraz
po przejechaniu ok. 250m, tam odczekałem kilkadziesiąt zdrowasiek, bo żona cały
czas była i najpierw suszyła mi głowę ale później już przestała bo w gardle zaschło
i później z tego miejsca już bez wody po całkowitym ostygnięciu po ok 1,5 godzinie
pojechałem bez wody ok. 350m do warsztatu (deczko rozpędzałem samochód wyłączałem
silnik i na luzie na wyłączonym silnika doturlałem się do kumpla i tam naprawiłem usterkę
pękł gumowy wąż pomiędzy pompą a rurką metalową i chłodniczką oleju
i od tamtej pory jak pamiętam silnik zaczął łykać olej, więc na bank pomyślałem
że uszczelniacze szlag trafił, a tu widzę teraz że i pierścionku szlag trafił ...
tylko jeśli pierścienie to jakie ja mam kupić, nie muszą być super wypasione ale żeby były dobre i jaka jest ich cena ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN