problem z temperatura silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
temperatura silnika
czujnik latwo sprawdzic zostaw samochod na chodzie na postoju i temperatura sie podniesie na wskazniku jesli jest dobry czujnik jesli sie nie podniesie to sprawdz wskaznik poprzez polaczenie kabli a czujnik wymontuj i podlacz pod niego kable z jakas zarowka i zanorz go w goracej wodzie tak jak sie sprawdza termostat i sie okaze co jest zepsute lepiej tak robic nirz wymieniac i wydawac forse na darmo pozdro
kamyk
- Zibi art
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 15:19
- Lokalizacja: Gorzow wlkp.
- Kontakt:
Mój problem rozwiązałem tak:
Zorientowałem się w cenach czójnika (40-70)i termostatu(ok.30) i pojechałem na szrot po czujnik. Oryginalny czójnik do mojego golfa wyciągnąłem za 30 zł i na miejscu wymieniłem(żeby się upewnieć czy działa) przy okazji dostałem troche płynu na dolewke, na postoju ładnie temperatura szła do góry czego nie miałem na starym czujniku. Temp. doszła ponad 70 st. (widzę, że czójnik sprawny) to podziękowałem i pojechałem sobie do domku. Po drodze temp. zaczęła spadać i w tym momencie już wiedziałem , że walniety termostat, pownieważ obieg szedł przez chłodniece, zimne powietrze podczas jazdy ją chłodziło i "de fakto" temp. spadła. Termostat kupiłem za 30 zł. firmy Whaler Wymiana termostatu bez pośpiechu i przy kilku piwkach zajęła mi 3 h łącznie ze zmaną płynu do chłodnicy Teraz wszystko gra, temp. po kilku kilometrach wynosi 82-85 st i zauważyłem miejsze spalanie
Kszt naprawy:
czójnik oryginalny używany - 30 zł
termostat Whaler - 30 zł
płyn do chłodnic - 20 zł
wymiana we własnym zakresie
Stary czójnik mam na zapas.
Zorientowałem się w cenach czójnika (40-70)i termostatu(ok.30) i pojechałem na szrot po czujnik. Oryginalny czójnik do mojego golfa wyciągnąłem za 30 zł i na miejscu wymieniłem(żeby się upewnieć czy działa) przy okazji dostałem troche płynu na dolewke, na postoju ładnie temperatura szła do góry czego nie miałem na starym czujniku. Temp. doszła ponad 70 st. (widzę, że czójnik sprawny) to podziękowałem i pojechałem sobie do domku. Po drodze temp. zaczęła spadać i w tym momencie już wiedziałem , że walniety termostat, pownieważ obieg szedł przez chłodniece, zimne powietrze podczas jazdy ją chłodziło i "de fakto" temp. spadła. Termostat kupiłem za 30 zł. firmy Whaler Wymiana termostatu bez pośpiechu i przy kilku piwkach zajęła mi 3 h łącznie ze zmaną płynu do chłodnicy Teraz wszystko gra, temp. po kilku kilometrach wynosi 82-85 st i zauważyłem miejsze spalanie
Kszt naprawy:
czójnik oryginalny używany - 30 zł
termostat Whaler - 30 zł
płyn do chłodnic - 20 zł
wymiana we własnym zakresie
Stary czójnik mam na zapas.
--->323F--->6500obr./min--->red zone--->sound--->[img]http://i35.photobucket.com/albums/d181/ihaveacolourtv/295953439_l.gif[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]
- Zibi art
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 15:19
- Lokalizacja: Gorzow wlkp.
- Kontakt:
Poróbka może zaraz po założeniu może źle wskazywać, do mnie pasuje tylko 4-pinowy z zieloną opaską cieżko taki znaleźć, do innych wersji silnikowaych są inne.RobertP pisze:nie opłaca się za 30zł używanegoZibi art pisze:czójnik oryginalny używany - 30 zł
za tyle na allegro mozna mieć nówkę
--->323F--->6500obr./min--->red zone--->sound--->[img]http://i35.photobucket.com/albums/d181/ihaveacolourtv/295953439_l.gif[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]
a czemu sądzisz że to podróbka ? wiele osób z forum kupowało z allegroZibi art pisze:Poróbka
w ASO taki kosztuje coś ok.90zł
jak zły założysz to będzie źle wskazywaćZibi art pisze:Poróbka może zaraz po założeniu może źle wskazywać
trzeba wiedzieć co się zakłada i nie jest powiedziane że podróbka źle wskazuje
moge Ci oddac taki z zieloną opaską za darmo ale też źle wskazuje za dużo ...Zibi art pisze:do mnie pasuje tylko 4-pinowy z zieloną opaską cieżko taki znaleźć
i nie kupiony na Allegro
a jak już to się nie szuka tylko kupuje i to bez problemu
do diesli w tym td i tdi są właśnie 4 pinowe (przynajmniej do mk3, mk4 i paska b3 i b4 napewno)Zibi art pisze:do mnie pasuje tylko 4-pinowy
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Zibi art
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 15:19
- Lokalizacja: Gorzow wlkp.
- Kontakt:
Chciałem wszystkim przedstawić jak ja się pozbyłem problemu z błędnym wskazaniem temperatury, kolega sugeruje robienie zakupów na allegro , ja wolałem osobiście iść i wymienić na szrocie czujnik i odrazu sprawdzić czy działa (nie miałem omomierza do sprawdzenia starego szujnika). Gdzie kupie na allegro do mojego modelu nowy oryginalny czujnik temp. cieczy chłodzącej za 30zł (4 pinowy z zieloną opaską do diesla)? kpina!!! intercars 69zł , inny sklep 49 nieoryginalny, jeszcze może dopisz , że przy pomocy zapałki i sznurówki dorobie sobie 6 bieg
--->323F--->6500obr./min--->red zone--->sound--->[img]http://i35.photobucket.com/albums/d181/ihaveacolourtv/295953439_l.gif[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]
już Ci napisałem że jak bardzo potrzebujesz to oddam Ci za darmo oryginalnyZibi art pisze:Gdzie kupie na allegro do mojego modelu nowy oryginalny czujnik temp. cieczy chłodzącej za 30zł (4 pinowy z zieloną opaską do diesla)? kpina!!! intercars 69zł , inny sklep 49 nieoryginalny, jeszcze może dopisz , że przy pomocy zapałki i sznurówki dorobie sobie 6 bieg
z zieloną opaską i z niemieckim pudełkiem może znalazłbym nawet paragon ze sklepu
co do 6 biegu to jak chcesz to zrób sobie z czego chcesz, ja Ci bronić nie mogę
[ Dodano: Wto Lut 27, 2007 14:19 ]
czy w kabinie masz ciepło, po czym sądzisz że długo się grzeje tylko po wskaźniku ?kkkubek pisze:No widze ze tez ma ten problem dlugo sie grzeje i stoi ciagle na 70 stopniach
sprawdzałeś dolny waż od chłodnicy ?
nie chcę wyrokować ale możesz mieć zarówno termostat i dodatkowo jeszcze
czujnik temepratury uszkodzony
pomierz ten czujnik temperatury
powinien mieć wartości takie jak na tym jpg ...
obrazek zapożyczony od Grzesiekk1982
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Bardzo powoli temp. rosni na wskazniku,dokaldnie jeszcze nic nie sprawdzalem,temp. nawiewow tez powoli robi sie ciepla.RobertP pisze:Zibi art pisze:czy w kabinie masz ciepło, po czym sądzisz że długo się grzeje tylko po wskaźniku ?kkkubek pisze:No widze ze tez ma ten problem dlugo sie grzeje i stoi ciagle na 70 stopniach
sprawdzałeś dolny waż od chłodnicy ?
nie chcę wyrokować ale możesz mieć zarówno termostat i dodatkowo jeszcze
czujnik temepratury uszkodzony
pomierz ten czujnik temperatury
powinien mieć wartości takie jak na tym jpg ...
obrazek zapożyczony od Grzesiekk1982
Obrazek
NORD-VAG.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 133 gości