Strona 4 z 7

: pt gru 29, 2006 17:27
autor: Johny1984
rob555 pisze:3-ok 3200-4000zl
FMCI to największy wydatek... :(
poszukałem gratów:
turbo od AWX - około 800 pln
intercooler od ARL 1300 pln
znalazłem też cały silnik od Mk5 Castrol Cup 170 pd w serii za jedyne... 5 tyś ;)

pzdr

: pt gru 29, 2006 20:48
autor: cowboy
Johny1984 pisze:znalazłem też cały silnik od Mk5 Castrol Cup 170 pd w serii za jedyne... 5 tyś
o tym zapomnij...

za 5 tysiów możesz mieć w swoim setup tak jak Rob

a swap to mozesz te 5 tys pomnozyc razy 2 :)

: pt gru 29, 2006 21:04
autor: mat16jose
Mam małe pytanko?

[ Dodano: 29 Gru 2006 20:05 ]
Juz przez jakieś 4 miesiące piszczy mi pasek klinowy. Nie wiecie co moge na to poradzić

: sob gru 30, 2006 00:35
autor: rob555
cowboy pisze:za 5 tysiów możesz mieć w swoim setup tak jak Rob
a swap to mozesz te 5 tys pomnozyc razy 2 :)
Oj chyba ze sam zacznie stroic i skladac :)
Sama instalacje GT22 z dolotem downpipem i strojeniem gotowo dla klienta wyceniam na ok 4500zl ... a gdzie wtryski i pompa i FMIC...
Co do swapa to mysle ze 5tys +5tys tez moze byc malo :)

: sob gru 30, 2006 18:20
autor: Johny1984
Johny1984 pisze:znalazłem też cały silnik od Mk5 Castrol Cup 170 pd w serii za jedyne... 5 tyś ;)
cowboy pisze:o tym zapomnij...
to była tylko dygresja z tym Castrol Cup... nie stać mnie na to - przynajmniej teraz ;) wolałbym kupić auto droższe o 5 tyś i włożyć w nie kolejne 5 tyś, niż wkładać w obecne auto 10 tyś!!!
z ewentualną przekładką nie byłoby problemu, miałbym ją za free u mojego mechanika - w końcu to moja rodzina :hmm:

pzdr

: śr sty 03, 2007 13:50
autor: mirekcm
Tylko AFN - z lekką nogą w mieście 5.8, na autostradzie przy szybkiej jeździe łyknie nawet 8. Ale jaka frajda z jazdy.

: śr sty 03, 2007 15:49
autor: Johny1984
łyknie nawet 8
AHF też w ósemce się zamyka...

pzdr

: śr sty 03, 2007 16:14
autor: tespis
mirekcm pisze:Tylko AFN - z lekką nogą w mieście 5.8, na autostradzie przy szybkiej jeździe łyknie nawet 8.
Tylko czesciowo moge sie zgodzic. Mam seryjnego AFNa. Z mocnym butem rzeczywiscie wezmie kolo 8l, ale po miescie jak jade spokojnie w graniach maks mometu tj 1900 obr/min bierze 5.2. To srednia z trzech prob.

: czw sty 04, 2007 15:05
autor: cowboy
mój pali około 5,8 po trasie, a nie jeżdze jak emeryt, np po gierkówce lece 140 cały czas...

najwiecej w cyklu mieszanym wyszło mi 6,7 L

nie mam danych tylko z miasta, wiec nie wiem ile by spalił

wiem jedno żeby wciągnął 8L musiłałbym chyba butować jak głupi :) a takie coś mi się nie zdarzyło w okresie całego baku :)

dodam że po chiptuningu spalanie pozostało na takim samym poziomie ... a jednak czasem się troszkę szybciej pojedzie :P

: czw sty 04, 2007 15:48
autor: tespis
cowboy, te 8 to tak na oko:D Te 5.2 to jak emeryt jezdzilem (chcialem rekord ustanowic).
Srednio jednak bierze mi kolo 6 :D A jezdze bardzo roznie

: czw sty 04, 2007 16:43
autor: cowboy
tespis pisze:Srednio jednak bierze mi kolo 6 :D A jezdze bardzo roznie
tu się zgodzę, AFN nie powinien z 6 wychodzić...po trasie i poza max 7 po mieście w zimie

a po trasie jak się nie świruje, nawet jak sie smiga 130 cały czas mieści się w 5,5 :P

: czw sty 04, 2007 17:13
autor: tespis
czasem z rodzina jezdze krajowa jedynka, z rodzina znaczy z matka i wtedy jade tak do 100. Na trasie do warszawy wyszlo mi okolo 5l mozliwe ze nawet mniej.
W ogole co tydzien jezdze na spoty tutaj i nie poznalem ani jednego AFNa machII. Chyba to dosc zadko spotykana wersja

: czw sty 04, 2007 17:23
autor: cowboy
tespis pisze:nie poznalem ani jednego AFNa machII. Chyba to dosc zadko spotykana wersja
MATCH II to był wypust Golfa III na Belgie i Francję z rocznika 1997

ale ogólnie nigdzie nie mogłem znaleźć szczegółowych info o tej wersji

: czw sty 04, 2007 17:26
autor: tespis
cowboy, jakbys cos znalazl daj znac bo ja takze nic szczegolnego nie umiem znalezc. Dobrze wiedziec ze na forum jest jeszcze jakis matchII AFN :D