Strona 4 z 5

: śr kwie 11, 2007 07:45
autor: Rapix
Auto jezdziło naprawde niezle nie wystrojone... Ale teraz musi być naprawde zapierdzielać super!

: śr kwie 11, 2007 08:06
autor: covacsxxx
Sebekk pisze:WIELKIEEEE GRATKI Adam!!
o tak...no to teraz niezly zniego wymiatacz

: śr kwie 11, 2007 08:57
autor: cowboy
aw69 pisze:hamownia wyplula 210 KM 438 Nm
stroiłeś się zapewne u Rogala ?

ale wynik taki jakiego nalezało się spodziewać :)

w końcu GT22/25 , i pompa 12mm więc musi być moc

GRATKI !!

teraz to bedziesz gniótł wszystko co sie rusza :)

: śr kwie 11, 2007 09:26
autor: Marcinek
krotko mowiac, po herbacie :bigok: koniecznie w niedziele na krywlany :)

: śr kwie 11, 2007 09:48
autor: zaprzal
co tu duzo mowic.... :bigok: a pewnie bedziesz jeszcze myslal jak zrobic wiecej :bigok:

: śr kwie 11, 2007 10:09
autor: bebus
respect!!!!!!! czyżby to najmocniejszy 1Z? jest gdzieś może opis modyfikacji? tak gdyby potomni zechcieli iść Twoimi śladami?:)

: śr kwie 11, 2007 10:17
autor: cowboy
czyżby to najmocniejszy 1Z
to już nie 1Z :)

aw69 - wyedytuj pierszwy post :bigok:

teraz to ALH z korbami i tłokami ze 130 PD + Big Turbo(GT20 albo wiecej), pompa pewnie 12mm, wtryski RACE 520 itd :P

co nie zmienia faktu że bazą jest silnik na pompie VP o mocy początkowej 90KM - ALH to chyba ten słabszy AHF ?

[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 10:22 ]
aw69, wróciłem tak jeszcze do początku....

widać ze kolektor ssący od 130 PD mógł dodać pare koników...

chyba jednak zdecyduję sie na tego moda....

pokaż fotke silnika :P :bigok:

: śr kwie 11, 2007 10:34
autor: zaprzal
cowboy pisze: teraz to ALH z korbami i tłokami ze 130 PD + Big Turbo(GT20 albo wiecej), pompa pewnie 12mm, wtryski RACE 520 itd :P
chyba JESZCZE nie jest taki setup :)

: śr kwie 11, 2007 10:44
autor: cowboy
chyba JESZCZE nie jest taki setup :)
ło matko to strach sie bać - czyli wynik pewnie jak u Alego czy Roba sie szykuje :)

GT22 to juz chyba jest, pompe 11mmm sprzedawał więc chyba wtryski 0.260 pozostały :)

no nic liczymy że najsilniejsze TDI VP będzie jednak w golfie :)

: śr kwie 11, 2007 10:55
autor: aw69
Oto i wykres.....Od cholery strojenia ale efekt piękny :)

Dla informacji:
Silnik ALH seria (bez zadnych korb i tlokow od PD) pompa 11mm, turbo GT22, wtryski 230cc, duzy fmic, wydech 2,5 cala, downpip 3 cale. Sprzeglo SACHS od modelu VR6.
Obrazek

: śr kwie 11, 2007 11:07
autor: cowboy
aw69 pisze:Silnik ALH seria (bez zadnych korb i tlokow od PD) pompa 11mm, turbo GT22, wtryski 230cc
no to ładnie :)

a jakie plany ?... bo jak na ten setup (szczególnie 0230) to wynik rewelacyjny

warto byłoby się shamować na MAHA po zakończeniu strojenia coby zobaczyć jak wygląda pomiar na hamowni Rogala

: śr kwie 11, 2007 11:36
autor: aw69
Pln jest taki ze lekki zapas jeszcze jest koniecznie poprawic trzeba boost i mysle ze okolice 215 KM powinno byc

: śr kwie 11, 2007 11:55
autor: cowboy
aw69 pisze:koniecznie poprawic trzeba boost
na wykresie nie widać załamań, czyli jeszcze chcesz zwiększyć doładowanie...

no cóż teraz to pozamiatasz wszystkich na lotnisku... ciekawe jak z Polówką Ci pójdzie :)

: śr kwie 11, 2007 12:19
autor: Rapix
Jakie Gt22/GT25 i jaka pompa 12 nic z tych rzeczy...