Strona 4 z 5
: śr kwie 11, 2007 07:45
autor: Rapix
Auto jezdziło naprawde niezle nie wystrojone... Ale teraz musi być naprawde zapierdzielać super!
: śr kwie 11, 2007 08:06
autor: covacsxxx
Sebekk pisze:WIELKIEEEE GRATKI Adam!!
o tak...no to teraz niezly zniego wymiatacz
: śr kwie 11, 2007 08:57
autor: cowboy
aw69 pisze:hamownia wyplula 210 KM 438 Nm
stroiłeś się zapewne u Rogala ?
ale wynik taki jakiego nalezało się spodziewać
w końcu GT22/25 , i pompa 12mm więc musi być moc
GRATKI !!
teraz to bedziesz gniótł wszystko co sie rusza
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: śr kwie 11, 2007 09:26
autor: Marcinek
krotko mowiac, po herbacie
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
koniecznie w niedziele na krywlany
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: śr kwie 11, 2007 09:48
autor: zaprzal
co tu duzo mowic....
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
a pewnie bedziesz jeszcze myslal jak zrobic wiecej
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: śr kwie 11, 2007 10:09
autor: bebus
respect!!!!!!! czyżby to najmocniejszy 1Z? jest gdzieś może opis modyfikacji? tak gdyby potomni zechcieli iść Twoimi śladami?:)
: śr kwie 11, 2007 10:17
autor: cowboy
czyżby to najmocniejszy 1Z
to już nie 1Z
aw69 - wyedytuj pierszwy post
teraz to ALH z korbami i tłokami ze 130 PD + Big Turbo(GT20 albo wiecej), pompa pewnie 12mm, wtryski RACE 520 itd
co nie zmienia faktu że bazą jest silnik na pompie VP o mocy początkowej 90KM - ALH to chyba ten słabszy AHF ?
[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 10:22 ]
aw69, wróciłem tak jeszcze do początku....
widać ze kolektor ssący od 130 PD mógł dodać pare koników...
chyba jednak zdecyduję sie na tego moda....
pokaż fotke silnika
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: śr kwie 11, 2007 10:34
autor: zaprzal
cowboy pisze:
teraz to ALH z korbami i tłokami ze 130 PD + Big Turbo(GT20 albo wiecej), pompa pewnie 12mm, wtryski RACE 520 itd
chyba JESZCZE nie jest taki setup
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: śr kwie 11, 2007 10:44
autor: cowboy
chyba JESZCZE nie jest taki setup
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ło matko to strach sie bać - czyli wynik pewnie jak u Alego czy Roba sie szykuje
GT22 to juz chyba jest, pompe 11mmm sprzedawał więc chyba wtryski 0.260 pozostały
no nic liczymy że najsilniejsze TDI VP będzie jednak w golfie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: śr kwie 11, 2007 10:55
autor: aw69
Oto i wykres.....Od cholery strojenia ale efekt piękny
Dla informacji:
Silnik ALH seria (bez zadnych korb i tlokow od PD) pompa 11mm, turbo GT22, wtryski 230cc, duzy fmic, wydech 2,5 cala, downpip 3 cale. Sprzeglo SACHS od modelu VR6.
![Obrazek](http://images21.fotosik.pl/161/656c2ff947dd627f.jpg)
: śr kwie 11, 2007 11:07
autor: cowboy
aw69 pisze:Silnik ALH seria (bez zadnych korb i tlokow od PD) pompa 11mm, turbo GT22, wtryski 230cc
no to ładnie
a jakie plany ?... bo jak na ten setup (szczególnie 0230) to wynik rewelacyjny
warto byłoby się shamować na MAHA po zakończeniu strojenia coby zobaczyć jak wygląda pomiar na hamowni Rogala
: śr kwie 11, 2007 11:36
autor: aw69
Pln jest taki ze lekki zapas jeszcze jest koniecznie poprawic trzeba boost i mysle ze okolice 215 KM powinno byc
: śr kwie 11, 2007 11:55
autor: cowboy
aw69 pisze:koniecznie poprawic trzeba boost
na wykresie nie widać załamań, czyli jeszcze chcesz zwiększyć doładowanie...
no cóż teraz to pozamiatasz wszystkich na lotnisku... ciekawe jak z Polówką Ci pójdzie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: śr kwie 11, 2007 12:19
autor: Rapix
Jakie Gt22/GT25 i jaka pompa 12 nic z tych rzeczy...