[MK3 ] Wykres mojego Mk3 1Z ---> ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr kwie 11, 2007 07:45

Auto jezdziło naprawde niezle nie wystrojone... Ale teraz musi być naprawde zapierdzielać super!



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » śr kwie 11, 2007 08:06

Sebekk pisze:WIELKIEEEE GRATKI Adam!!
o tak...no to teraz niezly zniego wymiatacz


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr kwie 11, 2007 08:57

aw69 pisze:hamownia wyplula 210 KM 438 Nm
stroiłeś się zapewne u Rogala ?

ale wynik taki jakiego nalezało się spodziewać :)

w końcu GT22/25 , i pompa 12mm więc musi być moc

GRATKI !!

teraz to bedziesz gniótł wszystko co sie rusza :)



Marcinek
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 1177
Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Marcinek » śr kwie 11, 2007 09:26

krotko mowiac, po herbacie :bigok: koniecznie w niedziele na krywlany :)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 11, 2007 09:48

co tu duzo mowic.... :bigok: a pewnie bedziesz jeszcze myslal jak zrobic wiecej :bigok:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

bebus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn gru 18, 2006 11:21
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: bebus » śr kwie 11, 2007 10:09

respect!!!!!!! czyżby to najmocniejszy 1Z? jest gdzieś może opis modyfikacji? tak gdyby potomni zechcieli iść Twoimi śladami?:)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr kwie 11, 2007 10:17

czyżby to najmocniejszy 1Z
to już nie 1Z :)

aw69 - wyedytuj pierszwy post :bigok:

teraz to ALH z korbami i tłokami ze 130 PD + Big Turbo(GT20 albo wiecej), pompa pewnie 12mm, wtryski RACE 520 itd :P

co nie zmienia faktu że bazą jest silnik na pompie VP o mocy początkowej 90KM - ALH to chyba ten słabszy AHF ?

[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 10:22 ]
aw69, wróciłem tak jeszcze do początku....

widać ze kolektor ssący od 130 PD mógł dodać pare koników...

chyba jednak zdecyduję sie na tego moda....

pokaż fotke silnika :P :bigok:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 11, 2007 10:34

cowboy pisze: teraz to ALH z korbami i tłokami ze 130 PD + Big Turbo(GT20 albo wiecej), pompa pewnie 12mm, wtryski RACE 520 itd :P
chyba JESZCZE nie jest taki setup :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr kwie 11, 2007 10:44

chyba JESZCZE nie jest taki setup :)
ło matko to strach sie bać - czyli wynik pewnie jak u Alego czy Roba sie szykuje :)

GT22 to juz chyba jest, pompe 11mmm sprzedawał więc chyba wtryski 0.260 pozostały :)

no nic liczymy że najsilniejsze TDI VP będzie jednak w golfie :)



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr kwie 11, 2007 10:55

Oto i wykres.....Od cholery strojenia ale efekt piękny :)

Dla informacji:
Silnik ALH seria (bez zadnych korb i tlokow od PD) pompa 11mm, turbo GT22, wtryski 230cc, duzy fmic, wydech 2,5 cala, downpip 3 cale. Sprzeglo SACHS od modelu VR6.
Obrazek


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr kwie 11, 2007 11:07

aw69 pisze:Silnik ALH seria (bez zadnych korb i tlokow od PD) pompa 11mm, turbo GT22, wtryski 230cc
no to ładnie :)

a jakie plany ?... bo jak na ten setup (szczególnie 0230) to wynik rewelacyjny

warto byłoby się shamować na MAHA po zakończeniu strojenia coby zobaczyć jak wygląda pomiar na hamowni Rogala



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr kwie 11, 2007 11:36

Pln jest taki ze lekki zapas jeszcze jest koniecznie poprawic trzeba boost i mysle ze okolice 215 KM powinno byc


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr kwie 11, 2007 11:55

aw69 pisze:koniecznie poprawic trzeba boost
na wykresie nie widać załamań, czyli jeszcze chcesz zwiększyć doładowanie...

no cóż teraz to pozamiatasz wszystkich na lotnisku... ciekawe jak z Polówką Ci pójdzie :)



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr kwie 11, 2007 12:19

Jakie Gt22/GT25 i jaka pompa 12 nic z tych rzeczy...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości