Strona 4 z 5

: wt gru 19, 2006 23:57
autor: piow11
dawid018 pisze:ja swoim jr leciałem 160na bardzo słabych pierścieniach wiec nie wiem jaka moze byc przyczyna tak niskiej prędkości.a może ktoś kiedyś w skrzyni dlubał i włożyl krótką 5??
Sprowadzony był w 95 roku z Francji.Jeden właściciel w Polsce.Może francuz coś dłubał ale wątpie w to.Z tyłu na pasie w bagażniku napisane jest że typ przekładni to 4T, na skrzyni nie patrzyłem ale pewnie też 4T bo 80 km/h na dwójce pójdzie.Sam nie wiem co to za przyczyna.

[ Dodano: 19 Gru 2006 23:07 ]
Już mam dość dochodzenia przyczyny takiej prędkości.Z silnikiem wszystko w porządku, turbo nie ma luzów, nie chlapie olejem dmucha porządnie, nowe pierścienie, głowica, zawory, popychacze, panewki wału korbowego, uszczelniacze, wtryski a tu taka mała prędkość.Może to ten zasrany prędkościomierz oszukuje.Jakoś to musze w inny sposób sprawdzić.Tylko w jaki?

: śr gru 20, 2006 11:52
autor: vw_vandal
piow11, kup drugi licznik i tyle chodzą chyba pio 40 zł (nawet mam taki w garażu do diesla na 1 wtykę). Albo sprawdz jeszcze linkę prędkościomierza odkręć od strony skrzyni i wyciągnij delkatnie końcówkę tam jest taki plastikowy trybik i zobacz bo może jest już wyślizgany i przy wyrzszej prędkości ślizga się i oszukuje.

: śr gru 20, 2006 17:57
autor: dawid018
na mimo że mam 4T 80km/h na dwujce za chiny nie osiągne na 3 musze piłować żeby do 100 doszedł.

: śr gru 20, 2006 18:23
autor: piow11
dawid018, Moze bys osiągnął ale trzeba długo go pociągnąć do max obrotów ale nie warto bo moze sie cos sypnąć.Mi tyle pokazał prędkościomierz, na trzecim biegu to 110. Na czwartym to się juz wolno rozpedza tzn. nie widze zeby wskazówka żwawo szła wyżej idzie ale wolno.Na piątce to 145 i to but w podłodze.

: czw gru 21, 2006 11:26
autor: vw_vandal
dawid018, może masz zamulone auto ;) Mój tyle pójdzie ale rzadko tak go katuje.

: czw gru 21, 2006 15:21
autor: dawid018
dawid018, może masz zamulone auto ;) Mój tyle pójdzie ale rzadko tak go katuje.
gdyby było zamulone to by nie poszło 170km/h
zresztą ja to auto mam prawie 2 lata i nie ma takiej możliwości żeby się zamuliło.

: czw gru 21, 2006 15:57
autor: vw_vandal
dawid018, to coś nie tak bo ja 1V polece na 2 biegu 80 km i 110 km na 3 biegu, a mam skrzynie 4S,a jest krótsza.

: czw gru 21, 2006 20:13
autor: dawid018
vw_vandal pisze:dawid018, to coś nie tak bo ja 1V polece na 2 biegu 80 km i 110 km na 3 biegu, a mam skrzynie 4S,a jest krótsza.
u mnie wygląda to tak jak by brakowało obrotów.tzn auto sie bardzo szybko wkręca na max obroty.teraz prędkość max jaką mi sie udało osiągnąć to 150km/h a wszystko przez to że podkręcilem turbine i szybciej jechać nie moge bo ciśnienie przekracza mi 1 bar.

: pt gru 22, 2006 13:21
autor: vw_vandal
dawid018, Ja jakoś to innaczej rozumuje ja mam 1.1 bara i jak bym chciał przekręcić silnik to gaz bym dusił i po silniku ;) Zawór ci się nie otwiera??

: pt gru 22, 2006 15:26
autor: dawid018
nie.zawór jest skręcony na maxa a że mam turbine garretta t3 to po modyfikacji pompuje tyle ile wlezie.gdyby nie wskażnik to silnika już bym nie miał.przy prędkośći 140km/h mam ciśnienie 1 bar przy stałej jezdzie a gdy dodam gazu ciśnienie od razu przekracza 1 bar i pnie sie do góry

: pt gru 22, 2006 18:10
autor: vw_vandal
dawid018, ustaw dawkę doladowania max 1 bar.

: pt gru 22, 2006 18:54
autor: piow11
vw_vandal, Mam takie pytanie.Na jakich biegach masz największe ciśnienie doładowania?Bo u mnie jest na drugim biegu 1.1 bar, a na III,IV i V 0.9 i tak się utrzymuje.Nie wiem czy tak ma być, ale wydaje mi się ze na wyzszych biegach powinno więcej pompować bo obciążenie jest większe.Nie chodzi mi tu o cyfry bo moim zdaniem i tak dobrze mi pompuje i bede chyba zmniejszał ale jak się kształtuje różnica ciśnień na poszczególnych biegach (na jakim masz największe)

: pt gru 22, 2006 22:02
autor: dawid018
vw_vandal pisze:dawid018, ustaw dawkę doladowania max 1 bar.
narazie sie nie da bo nie mam jeszcze MBC

: sob gru 23, 2006 11:21
autor: vw_vandal
piow11, u mnie na każdym biegu pomuje do 1.1 bara. Przy 2 tyś obrotów mam już 0,4-0,6 bara.