[MK II] 1.6 TD Niska prędkość max

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » wt gru 19, 2006 23:57

dawid018 pisze:ja swoim jr leciałem 160na bardzo słabych pierścieniach wiec nie wiem jaka moze byc przyczyna tak niskiej prędkości.a może ktoś kiedyś w skrzyni dlubał i włożyl krótką 5??
Sprowadzony był w 95 roku z Francji.Jeden właściciel w Polsce.Może francuz coś dłubał ale wątpie w to.Z tyłu na pasie w bagażniku napisane jest że typ przekładni to 4T, na skrzyni nie patrzyłem ale pewnie też 4T bo 80 km/h na dwójce pójdzie.Sam nie wiem co to za przyczyna.

[ Dodano: 19 Gru 2006 23:07 ]
Już mam dość dochodzenia przyczyny takiej prędkości.Z silnikiem wszystko w porządku, turbo nie ma luzów, nie chlapie olejem dmucha porządnie, nowe pierścienie, głowica, zawory, popychacze, panewki wału korbowego, uszczelniacze, wtryski a tu taka mała prędkość.Może to ten zasrany prędkościomierz oszukuje.Jakoś to musze w inny sposób sprawdzić.Tylko w jaki?



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr gru 20, 2006 11:52

piow11, kup drugi licznik i tyle chodzą chyba pio 40 zł (nawet mam taki w garażu do diesla na 1 wtykę). Albo sprawdz jeszcze linkę prędkościomierza odkręć od strony skrzyni i wyciągnij delkatnie końcówkę tam jest taki plastikowy trybik i zobacz bo może jest już wyślizgany i przy wyrzszej prędkości ślizga się i oszukuje.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » śr gru 20, 2006 17:57

na mimo że mam 4T 80km/h na dwujce za chiny nie osiągne na 3 musze piłować żeby do 100 doszedł.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » śr gru 20, 2006 18:23

dawid018, Moze bys osiągnął ale trzeba długo go pociągnąć do max obrotów ale nie warto bo moze sie cos sypnąć.Mi tyle pokazał prędkościomierz, na trzecim biegu to 110. Na czwartym to się juz wolno rozpedza tzn. nie widze zeby wskazówka żwawo szła wyżej idzie ale wolno.Na piątce to 145 i to but w podłodze.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw gru 21, 2006 11:26

dawid018, może masz zamulone auto ;) Mój tyle pójdzie ale rzadko tak go katuje.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw gru 21, 2006 15:21

dawid018, może masz zamulone auto ;) Mój tyle pójdzie ale rzadko tak go katuje.
gdyby było zamulone to by nie poszło 170km/h
zresztą ja to auto mam prawie 2 lata i nie ma takiej możliwości żeby się zamuliło.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw gru 21, 2006 15:57

dawid018, to coś nie tak bo ja 1V polece na 2 biegu 80 km i 110 km na 3 biegu, a mam skrzynie 4S,a jest krótsza.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw gru 21, 2006 20:13

vw_vandal pisze:dawid018, to coś nie tak bo ja 1V polece na 2 biegu 80 km i 110 km na 3 biegu, a mam skrzynie 4S,a jest krótsza.
u mnie wygląda to tak jak by brakowało obrotów.tzn auto sie bardzo szybko wkręca na max obroty.teraz prędkość max jaką mi sie udało osiągnąć to 150km/h a wszystko przez to że podkręcilem turbine i szybciej jechać nie moge bo ciśnienie przekracza mi 1 bar.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt gru 22, 2006 13:21

dawid018, Ja jakoś to innaczej rozumuje ja mam 1.1 bara i jak bym chciał przekręcić silnik to gaz bym dusił i po silniku ;) Zawór ci się nie otwiera??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pt gru 22, 2006 15:26

nie.zawór jest skręcony na maxa a że mam turbine garretta t3 to po modyfikacji pompuje tyle ile wlezie.gdyby nie wskażnik to silnika już bym nie miał.przy prędkośći 140km/h mam ciśnienie 1 bar przy stałej jezdzie a gdy dodam gazu ciśnienie od razu przekracza 1 bar i pnie sie do góry


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt gru 22, 2006 18:10

dawid018, ustaw dawkę doladowania max 1 bar.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » pt gru 22, 2006 18:54

vw_vandal, Mam takie pytanie.Na jakich biegach masz największe ciśnienie doładowania?Bo u mnie jest na drugim biegu 1.1 bar, a na III,IV i V 0.9 i tak się utrzymuje.Nie wiem czy tak ma być, ale wydaje mi się ze na wyzszych biegach powinno więcej pompować bo obciążenie jest większe.Nie chodzi mi tu o cyfry bo moim zdaniem i tak dobrze mi pompuje i bede chyba zmniejszał ale jak się kształtuje różnica ciśnień na poszczególnych biegach (na jakim masz największe)



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pt gru 22, 2006 22:02

vw_vandal pisze:dawid018, ustaw dawkę doladowania max 1 bar.
narazie sie nie da bo nie mam jeszcze MBC


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob gru 23, 2006 11:21

piow11, u mnie na każdym biegu pomuje do 1.1 bara. Przy 2 tyś obrotów mam już 0,4-0,6 bara.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości