TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

korniszon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 20:49
Lokalizacja: gdansk

Post autor: korniszon » ndz lis 05, 2006 20:57

Witam,
wstawiłem kawałek przezroczystego przewodu paliwowego i zauważyłem w nim po nocy 2.5-3.0 cm powietrza przed pompą wtryskową. Czy to może być powód, że rano muszę 2-3 razy kręcić zanim odpali? Jak zlikwidować powietrze? A może jakiś zawór zwrotny by się przydał? Poproszę o rady. Dzięki.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lis 05, 2006 21:48

bob_dolore pisze:Proszę o porady- albo dobrego mechanika na podkarpaciu.
z tego co napisałeś, wydałeś juz duzo kasy w swoje autko...
myslę ze kalkuluje Ci się wyjazd nawet do Warszawy do mechanika..
zakładam że poprzedni fachowcy robili Ci diagnostyke i wszystko zostało sprawdzone ?

spróbuj zapytać na forum Diagtronika

http://www.diagtronik.pl/forum/viewforum.php?f=3



bob_dolore
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 15:04
Lokalizacja: Krosno

Post autor: bob_dolore » ndz lis 05, 2006 22:11

Dokładnie- już znam wszystkich fachowców- może ktoś zna prawdziwego cudotwórcę.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz lis 05, 2006 22:15

specWROC pisze:-świece(mechanik ich nie wykręcał ale kazał włączyc kontrolki było widac zazace się pomarańczowe lampki)
Może jednak wykręć te świece i sprawdz je po prostu na krótko tj, weż dwa kabelki podłącz do aku i trzymajac swiece w kombinerkach po paru sekundach będziesz wiedział czy sa dobre. :wink: + oczywiście na główke :D


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » ndz lis 05, 2006 22:26

korniszon pisze:Witam,
wstawiłem kawałek przezroczystego przewodu paliwowego i zauważyłem w nim po nocy 2.5-3.0 cm powietrza przed pompą wtryskową. Czy to może być powód, że rano muszę 2-3 razy kręcić zanim odpali? Jak zlikwidować powietrze?
pewnie to jest ten powód, troche dziwne ze tylko po nocy łapie powietrze, jakby gdzieś była nieszczelność to w dzień też by dało Ci sie we znaki
dziwne



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » ndz lis 05, 2006 23:27

twardy pisze:
specWROC pisze:-świece(mechanik ich nie wykręcał ale kazał włączyc kontrolki było widac zazace się pomarańczowe lampki)
Może jednak wykręć te świece i sprawdz je po prostu na krótko tj, weż dwa kabelki podłącz do aku i trzymajac swiece w kombinerkach po paru sekundach będziesz wiedział czy sa dobre. :wink: + oczywiście na główke :D


ha to chyba najlepszy pomysł:)))) tylko ja nigdy tego nie robilem....ale zaobserwowalem ze jak rano odpalam zimne auto to jest taki motyw ze jak na dworze jest zimno to chwile potrzesie i jest zaraz ok a jak jest z rana tak troszke cieplej jak było dzisiaj to wszystko ok odpala i nawet nie drgnie więc chyba wskazuje to na świece?



Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » pn lis 06, 2006 00:28

specWROC pisze: ..... więc chyba wskazuje to na świece?
chyba jo



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lis 06, 2006 13:12

Gobo90 pisze:a do tego speca od kompów taka kolejka ze dopiero na 2 sie ojciec umówił..
no jak wygląda dalej sprawa z paleniem - czy wymiana kompa pomogła ?



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn lis 06, 2006 13:46

specWROC pisze:
twardy pisze:
specWROC pisze:-świece(mechanik ich nie wykręcał ale kazał włączyc kontrolki było widac zazace się pomarańczowe lampki)
Może jednak wykręć te świece i sprawdz je po prostu na krótko tj, weż dwa kabelki podłącz do aku i trzymajac swiece w kombinerkach po paru sekundach będziesz wiedział czy sa dobre. :wink: + oczywiście na główke :D


ha to chyba najlepszy pomysł:))))
pomysł stary jak świat i opisywany wcześniej na forum :okej:
dodam że jak są super dobre to robią sie gorące już po 1-2s.



marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Post autor: marcinmaja » pn lis 06, 2006 16:31

witam jestem tu nowy i całkiem fajna stronka.podobnie jak wy jestem miłośnikiem vw a w szczególności golfa.od miesiąca jestem właścicielem golfa 3 1.9td ( nieco zmarnowanego) i podobnie jak kolega mam problem z uruchomieniem ale tylko zimnego silnika.wymieniłem kostkę w stacyjce i pomogło ( ale tylko na rozgrzanym silniku ) swiece żarowe są nowe,filtr paliwa też podejrzewam,że mam problem z pompą a mianowicie zbyt mała dawka rozruchowa... jeśli ktoś jest w stnie mi w tym pomóc ( jak to wyregulować i czym ) będę bardzo wdzięczny pozdramiam


KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » pn lis 06, 2006 17:27

nie nie wymienialiśmy ... typ dalej miejsca niema .. a termin przepadł bo dwa dni wcześniej mu ojciec umarł.. i 2 był na pogrzebie w ogóle cały tydzień ma zamknięte jutro ojciec dzwoni sie umówić od nowa. Ale wuja kolega (też taksówkarz) podpowiedział nam że w swoim pasku 1Z miał identyczny objaw jak miał lipną gnojówke z Ukrainy my tez taką mamy..... spuściliśmy do kanistra ile się dało i sie zaleje jakiejś dobrej ropy w cpn-ie i sie zobaczy może pomoże nic do stracenia nie mamy



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lis 06, 2006 21:02

Gobo90 pisze:podpowiedział nam że w swoim pasku 1Z miał identyczny objaw jak miał lipną gnojówke z Ukrainy my tez taką mamy..... spuściliśmy do kanistra ile się dało i sie zaleje jakiejś dobrej ropy w cpn-ie i sie zobaczy może pomoże nic do stracenia nie mamy
powiem Ci że jest duża różnica :)

np kolega na opale jeździł starym kiblem 1.6 D i przy - 10 na opale zero, dolał 1/3 baku ropy i gadał :)

w TDI też u siebie zauważyłem róznicę pomiędzy zwykłą ropka z BP a BP Ultimate.. nizenacznie lepiej gadał na Ultimejcie zeszłej zimy przy -29 st C

tak czy owak ja jeżdzę tylko na BP Ultimate - to się opłaca, w kiepskiej ropie wytrąca się parafina... nie wiem czy przy małych mrozach tez ma to znaczenie ...



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn lis 06, 2006 23:29

Jednym słowem podstawa to dobre paliwo , :wink:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » wt lis 07, 2006 13:49

cowboy, ale mój problem byl już dawno zobacz na dat założenia tematu jeszcze było po +17*C a on i tak nie palił ..al zalejemy verwe albo coś i zobaczy sie ;)



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości