Strona 4 z 9

: pt paź 13, 2006 21:25
autor: Grzesiekk1982
Żarcik to był ;) A jednak się szukajka przydaje :bigok:
Pozdrawiam.

: pt paź 13, 2006 21:34
autor: garczus
no dzieki CI bardzo:))

: pt paź 13, 2006 22:16
autor: anton:-)
Grzesiekk1982,
anton:-) pisze:Dzisaj sprawdziłem jeszcze raz i wtryski i cisnienie i wtryski pyla az miło a cisnienie po 32 Atmosferki jak juz wyzej pisałem
Chodziuło mi oczywiscie o cisnienie w cylindrach

Na starych swiecach champion było to samo tez łapał na 3 i ludzie wrecz krzyczeli do mnie wymien swiece wiec to zrobiłem i dalej jest lipa.
Jak rano go podgrzeje tylko raz do cykniecia to pali na 3 a jak go podgrzeje odrazu 2razy to pali na dotyk na wszystkie i to moje pytanie czy to napewno pompa bo nie chce mi sie jej rozbierac jak jest dobra????

[ Dodano: 13 Paź 2006 22:17 ]
Zapomniałem spytac czy w takich temperaturach jak panuja obecnie trzeba wyciagac przyspieszacz zapłonu????

: pt paź 13, 2006 22:33
autor: Grzesiekk1982
anton:-) pisze:Zapomniałem spytac czy w takich temperaturach jak panuja obecnie trzeba wyciagac przyspieszacz zapłonu????
Tu nie pomogę, TDi nie ma tego, Corsa też nie, miałem jeszcze MB C-klasse- też nie mial. Więc niestety nie wiem przy jakich temperaturach należy go użyć :(

: pt paź 13, 2006 22:38
autor: anton:-)
byłem dzisiaj u elektryka i okazoło sie ze w moim przekazniku od swiec ktos juz majstrował bo były powyginane styki zeby lepiej sie zwierały dał mi drógi nowy przekaznik i zobacze rano jak klekot odpali

: pt paź 13, 2006 22:49
autor: Grzesiekk1982
też o tym pomyslałem , jak tam kolega zadał nam pytanie o przekaźnik, więc czekamy do jutra...
Pozdrawiam.

zapłon

: ndz paź 15, 2006 14:46
autor: krzysiek-pere
Witaj Grzesiekk1982 zużyta pompa może wysterować każdy wtryskiwacz w innym czasie (może być to też spowodowane nieprawidłowym ustawieniem wtryskiwacza. Jeśli wtryskiwacz będzie ustawiony na wyższe ciśnienie zapłon nastąpi później gdyż pompa potrzebuje więcej czasu na sprężenie paliwa dla wyższego ciśnienia a jak wiadomo późny wtrysk utrudnia lub uniemożliwia zapłon ). Jak wiadomo regulująć początek tłoczenia pompy wtryskowej tak naprawdę nie wiemy kiedy następuje wtrysk dla każdego cylindra . Dla golfa 1,6 SB ma wynosić 14-16 stopni, ale nie każdy ma urządzeni e do sprawdzenia punktu zapłonu w dieslu dynamicznie (lampą stroboskopową) Pewnie nie jeden sie uśmieje co ja bredzę ale jest to możliwe (Diagnoskop FSA boscha z czujnikiem piezoelektrycznym zakładanym na przewód wtryskowy) . czas kiedy wtryskiwane jest paliwo do komory spalania przyjmuje się że to zapłon. Popieram że bezwględnie w 100% należy wykluczyć świece żarowe i wykonać dokładny pomiar kompresji.

: ndz paź 15, 2006 18:41
autor: Grzesiekk1982
krzysiek-pere pisze:Pewnie nie jeden sie uśmieje co ja bredzę ale jest to możliwe (Diagnoskop FSA boscha z czujnikiem piezoelektrycznym zakładanym na przewód wtryskowy)
Nie ma śmiacia, pożyteczna rzecz, miałem okazję się z czymś takim zapoznać :bajer:

: ndz paź 15, 2006 22:04
autor: anton:-)
Otóz jest cos takiego SOBOTA Podgrzałem rano golfa az cykneło odpalił na cztery i zgasł znowu go pale i to samo odpalił i zgasł dopiero jak wyciagnełem przyspieszacz zapłonu(ssanie) to odpalił i chodził normalnie NIEDZIELA dzisiaj wyciagnełem ssanie odrazu podgrzałem i odpalił normalnie i juz nie gasł :blush: wiec cos chyba nie tak, czy moze tak ma byc.

Zauwazyłem jeszcze jedna rzecz ze teraz jak go rano pale( i w dzien jak długo postoi) to strasznie zawory dzwoniał tak ma byc?? czy cos znowu jest nie tak jak, było cieplej to tego nie miałem dodam ze mam hydrauliczna głowice i jak juz troche sie nagrzeje to jest wporzadku

: ndz paź 15, 2006 22:58
autor: Grzesiekk1982
anton:-) pisze:hydrauliczna głowice i jak juz troche sie nagrzeje to jest wporzadku
Zimno jest, olej gęstszy, może być. Zależy jeszcze, jak definiujesz słowo "strasznie" :P Najlepiej, żeby dla pewności usłuszał to jakiś mechanik.

Z tego co dziś piszesz, odpala już na 4 gary. Czyli pewnie nadeszła pora wyciągania przyspieszacza. Jeśli jutro ładnie odpali z wyciągniętym, to chyba będzie po problemie :bigok:
Pozdrawiam.

: ndz paź 15, 2006 23:07
autor: anton:-)
jutro rano sie wszystko rozstrzygnie dzieki kolego za wsparcie i jeszcze jeden dla ciebie"+" ze byłes ze mna i z moim problemem do konca jutro dam znac co i jak

: ndz paź 15, 2006 23:25
autor: Grzesiekk1982
Również dzięki :pub: i czekamy na dzień jutrzejszy.
Pozdtrawiam

: pn paź 16, 2006 18:06
autor: anton:-)
Dzisiaj rano wyciagnełem przyspieszacz a podgrzałem do cykniecia i odpalił az miło wiec juz chyba po usterce jutro zmieniam olej bo zrobiłem ok8000 km :bigok:

Dzieki wszystkim :bajer:

[ Dodano: 17 Paź 2006 17:37 ]
Dzisiaj zauwazyłem ze:

Rano jak go paliłem wyciagnołem ssanie(przyspieszacz) i go podgrzałem odpalił normalnie i szybko wcisnołem(schowałem )przyspieszacz i zaczoł kulec na jeden cylinder po czym szybko wyciagnołwm go spowrotem i było dobrze na 4 chodził czy tak ma byc.

: wt paź 17, 2006 22:40
autor: Grzesiekk1982
Widocznie już nadeszły temperatury, przy których należy go włączać. Przydałoby się, żeby odezwali się inni właściciele takich silników i napisali czy już włączają i co się dzieje, gdy nei włączą. Zastanawia mnie tylko co w Twoim bnędzie przn np -15 stopniach? Czy przyspieszacz umożliwi normalne zapalanie...
Mnie Corsa tak odpalala, ale bylo -25 w nocy ubiegłej zimy. Ale ona nie ma przyspieszacza.
Pozdrawiam.